23. novembar 2016.

ODRŽANO PREDAVANJE: VIZIONARSKI PRISTUP UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA U ORGANIZACIJI

Privredna komora Beograda, u saradnji sa kompanijom M-files iz Finske, organizovala je 23. novembra 2016. godine predavanje na temu: Vizionarski pristup upravljanja informacijama u organizaciji.
M-files omogućava da pronađete, podelite i obezbediti dokumente i informacije na efikasan i jednostavan način. Ova rešenja se koriste u velikom broju industrija, a korisnici mogu da biraju rešenja koja se nalaze na klaud platformi, unutar njihove infrastrukture ili hibridni model. Korisnicima je dostupna napredna pretraga podataka, jedna verzija dokumenta (nema foldera), sistemi zaštite, kao i mogućnost of-lajn korišćenja i brz pristup putem mobilnih uređaja. Omogućena je implementacija sa eksternim bazama podataka (CRM i ERP), kao i integracija sa postojećim sistemima u organizaciji (SAP, SharePoint, SalesForce, Microsoft Office). Predavač je bio gospodin Daniel Cosby iz finske kompanije M-files.


4. novembar 2016.

ODRŽAN OKRUGLI STO: SPECIFIČNOSTI PRIMENE MENADŽMENTA STANDARDA U IKT POSLOVNOM OKRUŽENJU

U organizaciji Udruženja e-Razvoj, Bureau Veritas i Privredne komore Beograda održan je 4. novembra 2016. godine okrugli sto: Specifičnosti primene menadžment standarda u IKT poslovnom okruženju.
Poslovni sektor IKT proizvoda i usluga strateški je okrenut ka izvozu i što većem učešću u globalnoj IKT utakmici kompanija i pojedinaca. U toj borbi značaj primene i sertifikacije menadžment sistema već sada, a u budućnosti će još više imati značajno mesto.
Imajući u vidu navedeno na okruglom stolu posebno su obrađene teme: značaj menadžment sistema za IKT sektor, specifičnosti primene i sertifikacije u IKT sektoru, ocena sadašnjeg stepena primene u IKT sektoru, budući pravci razvoja IKT sektora u svetlu primene menadžment sistema. Okrugli sto je vodio prof dr Milan Kukrika (Bureau Veritas), priznati eksperti u ovoj oblasti.


2. novembar 2016.

ODRŽANA RADIONICA: MAKING THE LEAP EMPLOYEE TO ENTREPRENEUR

Privredna komora Beograda u saradnji sa Founder institutom 02.11.2016. godine organizovala je radionicu pod nazivom Making the Leap from Employee to Entrepreneur, koja je bila namenjena za sve one koji žele da osnuju tehnološku kompaniju ili razmišljaju da postanu preduzetnici ali ne znaju odakle da počnu.
Kako se odlučiti i kada započeti biznis, kako su prešli svoj tranzicioni put od korporativnog sektora do pokretanja sopstvenih firmi, šta je preduzetnički "drive", podelili su Ratko Kuprešak, Amfora, Beograd, Žarko Ptiček, direktor, Ptiček doo, Jan Kobler, Managing Partner, South Central Ventures mentori narednog Founder Institute semestra, i jedan od uspešnih polaznika prvog semestra Vladimir Šiljaković, koji krajem novembra lansira svoj startup Cvik, mobilnu aplikaciju za pomoć na putu.


8. septembar 2016.

OTVOREN NOVI KONKURS ZA IT PREDUZETNIKE

Centar za razvoj tehnološkog preduzetništva ICT Hub, u saradnji sa Ministarstvom omladine i sporta, pokrenuo je ICT Hub Startup program za sve koji žele da pokrenu sopstveni IT biznis.
Svi koji žele da pokrenu sopstveni IT biznis imaju priliku da se prijave na ICT Hub Startup program, predstave svoju preduzetničku ideju i potencijalno dobiju sva potrebna znanja i podršku za realizaciju svog projekta.
Prijave na konkurs traju do 26. septembra, a program će biti sproveden od oktobra 2016. do maja 2017. godine. Više informacija o programu nalazi se na linku.

14. jul 2016.

5. CUSTOMER HAPPINESS MEETUP

U saradnji Privredne komore Beograda sa Customer Happiness Belgrade zajednicom uz podršku kompanije Nordeus, 14. jula 2016. godine u Impact Hubu, održan je 5. CUSTOMER HAPPINESS MEETUP, koji ima za cilj da kroz razmenu iskustava, praksi i preporuka svih učesnika promoviše vrednosti dobrog odnosa sa klijentima, ostvarivanju i zadržavanju zadovoljnih korisnika.  Govornici Davor Altman, Customer Happiness Belgrade; Ana Celeste Almeida  Mišković, Nordeus; Nenad Conić, Devana Technologies; Pavle Krivokuća, Impact Hub Beograd podelili su sa velikim brojem učesnika skupa, šta ih vodi ka uspešnom poslovanju i dobrom odnosu sa klijentima ističući važnost vizije, potrebe klijenata, zajedničkog motoa, novih mogućnosti intertimske podele posla, merenja i praćenje rezultata, stvaranje, razvoj i održavanje community-a. 70% opredeljenja za kupovinu potiče iz toga kakao je kupac bio tretiran i kako se osećao tokom prethodnih procesa kupovine.  Tokom trajanja meetup - a predstavljena je ponuda aktuelnih radnih pozicija kompanije Nordeus i Devana Technologies. Ukoliko ste zainteresovani da pišete na temu CH posetite official website ili ukoliko želite da se aktivirate na neki drugi način, možete se informisati i kontaktirati Davora Altmana  http://customerhappiness.rs/contact/. Ovi susreti okupljaju pasionirane predstavnike struke, eksperte kao i sve one koji iskazuju interesovanje i prepoznaju da je odnos prema krajnjim korisnicima više od tehničke podrške, a nastoje da pravim rešenjima i servisima ostvare i zadrže dugoročno srećne klijente.


8. jul 2016.

U PRIVREDNOJ KOMORI BEOGRADA OBELEŽENA 160. GODIŠNJICA ROĐENJA NIKOLE TESLE

Danas je u Privrednoj komori Beograda povodom 160. godišnjice rođenja velikog srpskog naučnika  Nikole  Tesle održano predavanje na temu “Manje poznata Teslina istarživanja”.
Skup koji su organizovali Udruženje za saobraćaj, telekomunikacije i informatičku delatnost Privredne komore  Beograda i  Teslina naučna fondacija Srbije i SAD okupio je ugledne predavače iz zemlje i sveta sa fokusom na oblastima gde doprinos ovog naučnika i pronalazača počinje da se razrađuje i nalazi primenu.
Naučnici širom sveta tek prepoznaju, identifikuju i vrednuju Tesline ideje u oblasti kvantne medicine, tzv. mehaničke terapije, prenosa energije i mnogim drugim oblastima rečeno je danas u Privrednoj komori Beograda.
Generalni sekretar Udruženja za upravljanje znanjem, Dragan Marinković  rekao je da su Tesline metode u medicini - dijagnosticiranja i lečenja veoma aktuelne kao i da su  najviše razvijene u Rusiji.


7. jul 2016.

PRIMENJENA IT REŠENJA ZA POSLOVNO IZVEŠTAVANJE

Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti u saradnji sa Društvom za informatiku Srbije je održalo okrugli sto na temu primene IT rešenja u poslovnom izveštavanju. Učesnici okruglog stola su predstavili primenjena rešenja "Congos", "Qlick Sense" i "Excel". O rešenju Cognos je govorila predstavnik IBM-a, Nina Lozo. Slaviša Đukanović je prezentovao primenjeno rešenje u Ministarstvu unutrašnjih poslova, kojim je konsolidovano nekoliko stotina različitih baza podataka. Primenjena je prediktivna analitika što je dovelo, uz druge aktivnosti MUP-a, do smanjenja krivičnih dela. Cognos rešenje je primenjeno i u Nacionalnoj službi za zapošljavanje, o čemu je govorio Milan Đuretanović.


18. maj 2016.

VELIKI ZNAČAJ CITY LOGISTIKE U SMART CITY OKRUŽENJU

Na današnjoj proširenoj sednici Odbora Udruženja saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti, izvršni direktor Komore Svetozar Krstić je članove Odbora upoznao sa sprovođenjem reforme komorskog sistema Srbije. Ovaj proces je započet pre dve godine, kada je formirana radna grupa, koja je izvršila uvid u postojeći sistem i predložila da cilj reforme bude komorski model sličan austrijskom modelu. Rad radne grupe je rezultirao donošenjem Zakona o komorskom sistemu koji je usvojen 28. decembra 2015. godine.
Tematski deo sednice je započet prezentacijom projekta grada Beograda "IME - Identitet Mobilnost Ekologija" koji je izložila koautor projekta i saradnica glavnog urbaniste grada dr Milena Vukmirović. O značaju City Logistike, koju su izložili prof. dr Slobodan Zečević sa saradnicom Snežanom Tadić, i primeni IoT rešenja, čiji koncept i projekat koji je trenutno u toku, je izložio Srđan Krčo, direktor kompanije Dunav Net. Povezivanje ova dva koncepta je važno radi usmerenja ka realizaciji "Smart City" okruženja.

13. maj 2016.

"INFORMACIJE SA TRŽIŠTA RADA – OSNOV ZA UVOĐENJE I REGULISANJE NOVIH MODELA OBRAZOVANJA" U OKVIRU PROJEKTA PT&SCHE (“INTRODUCTION OF PART-TIME AND SHORT CYCLE STUDIES IN SERBIA”)

U okviru realizacije projekta “Introduction of part-time and short cycle studies in Serbia” (PT&SCHE), finansiran iz programa Erazmus +, u Privrednoj komori Beograda, 13. maja 2016. godine održan je drugi okrugli sto, kojem su prisustvovali predstavnici privrede, startup zajednice, partneri projekta profesionalnoih udruženja i preduzetnici. Okrugli sto imao je za cilj da se predstave rezultati istraživanja, sprovedenog tokom prethodne faze, da se u interakciji svih prisutnih iznesu predlozi, sugestije, iskustava učesnika. Rezultati istraživanja zajedno sa svim preporukama i iskazanim potrebama učesnika,  sagledanih tokom okruglih stolova, biće  kao radni zaključci upućeni resornom ministarstvu i dalje upotrebljavani u svrhu postizanja cilja projekta, analize uslova i okvira za uvođenje dva nova modaliteta studiranja „short cycle“ i „part-time“ studiranje.

5. maj 2016.

PRIVREDNICI PARISKOG OKUGA VALDUAZ U PRIVREDNOJ KOMORI BEOGRADA

Privredna delegacija pariskog okruga Valduaz (Val d Oise) sa 12 privrednika i predstavnika udruženja privrednika (CEEVO i MEVO) posetila je Privrednu komoru Beograda i Skupštinu grada. Poseta je imala za cilj osnaživanje ekonomske i saradnje u domenu obrazovanja i kulture Francuske i Srbije. Delegacija je boravak u Srbiji započela posetom Novom Sadu, zatim poslovnim susretima u Privrednoj komori Beograda, gde ih je dočekalo 15 kompanija, posebno za distributere, uvozno – izvoznu saradnju poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda (vina, mleka, mesa), industriju kozmetičkih proizvoda i parfema (proizvodnja drvene ili kartonske ambalaže), projektovanje iz oblasti zaštite životne sredine,  transport i logistiku, investcije u startup –e i sektor malog i srednjeg biznisa. 


26. april 2016.

TREĆA PLENARNA SEDNICA NACIONALNOG KONVENTA O EU


U Domu Narodne skupštine Republike Srbije, 27. april 2016. godine održana je Treća plenarna sednica NKEU. tokom koje su sagledani rezultati rada za protekle dve godine, posebno aktivnosti radnih grupa za pregovaračka poglavlja, koje su detaljno predstavljene i objavljene u okviru dve Knjige preporuka. U drugom delu sednice predstavljena je analiza procesa pregovora, pružanje odgovora na pitanje dokle smo stigli u procesu pregovaranja i planirane aktivnosti. NKEU je za prepoznat kao važan saradnik institucija u pregovorima, u radu NKEU učestvovalo je više od 1.200 učesnika. Članstvo je okuplja više od 700 organizacija. Članice su nevladine organizacija, fakulteti, instituti, profesionalna i poslovna udruženja, sindikati. 

20. april 2016.

SAMIT STUDENATA SRBIJE  - MOGUĆNOSTI MLADIH

Samit studenata Srbije  - Mogućnosti mladih u organizaciji Univerzitetske omladine Beograda, na kojem je učestvovala i Privredna komora Beograda, održan je u periodu od 17. do 20. aprila 2016. godine na Zlatiboru u studentskom odmaralištu "Ratko Mitrović". Tokom samita studenti su imali priliku da čuju i diskutuju sa učesnicima panela na temu studenstkog organizovanja, preduzetništva mladih, Foruma za diplomatiju i međunarodne odnose, a pored predavanja, učesnici su se aktivirali u sportskim i takmičarskim igrama. Cilj projekta Samit studenata Srbije-Mogućnosti mladih, je da u direktnoj interakciji sa predavačima, studenti usavrše znanja i veštine, kreiraju ideje, spoznaju mogućnosti realizacije i aktiviranja, u nastojanju prevazilaženja problema apatije i otuđenosti mladih. 


18. april 2016.

U PRIVREDNOJ KOMORI BEOGRADA PREDSTAVLJEN INTEGRISANI ZDRAVSTVENI INFORMACIONI SISTEM

U Privrednoj komori Beograda danas je prvi put javno na naučno tehničkom skupu predstavljen Integrisani  zdravstveni informacioni sistem (IZIS).
Organizatori  promocije su Udruženje saobraćaja, telekomunikacija  i informatičke delatnosti Privredne komore Beograda, Društvo za informatiku Srbije i Ministasrtvo zdravlja Srbije.
Posebni savetnik ministra zdravlja za informacione sisteme,  Miroslav Pevac rekao je predstavljajući  IZIS   da je  implementacija ovog sistema važan državni posao koji će objediniti rad oko  35 hiljada računara i nekoliko hiljada servera.
Tender je objavljen po svim zadatim  kriterijumima, stiglo je više ponuda, a pobedila je ponuda Konzorcijuma Telekoma Srbija i Digitalnih informacionih sistema iz Skoplja  u kojoj smo dobili više za manje novca, nego što su nudili ostali učesnici, naveo je Pevac.     

11. april 2016.

UTVRĐIVANJE POTREBA ZA FLEKSIBILNIM VIDOVIMA OBRAZOVANJA I USAVRŠAVANJA U OKVIRU ERAZMUS+  PROJEKTA PT&SCHE

U okviru realizacije trogodišnjeg projekta “Introduction of part-time and short cycle studies in Serbia” (PT&SCHE), finansiran iz programa Erazmus +, u Privrednoj komori Beograda, 11. aprila 2016. godine, održan je okrugli sto, kojem su prisustvovali predstavnici Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, sekretari udruženja i rukovodioci centara Privredne komore Beograda i predstavnici partnera na projektu iz Srbije. Okrugli sto, kao vrsta radnog sastanka, je bila prilika da se predstavi projekat, aktivnosti, posebno faza istraživanja kao i mogućnosti većeg afirmisanja i involviranja privrede, čiji je doprinos od presudnog značaja za ustanovljavanje kako se, kroz kratke cikluse i part time modele obrazovanja, efikasno mogu obezbediti kadrovi potrebni na tržištu rada. anketa

8. april 2016.

ODRŽAN IoT MEETUP

U Privrednoj komori Beograda, u saradnji sa kompanijom DunavNET, održan je IoT MEETUP, posvećen obeležavanju međunarodnog dana Internet of Thingsa. Učesnici su se detaljnije upoznali sa predstojećom IOT week 2016  konferencijom, projektom TAGITSMART i novim pametnim tagovima na pakovanjima proizvoda široke potrošnje i hacaton takmičenjem, za nagradu visine 10.000 €, u tri kategorije.  Poziv za hacaton će biti objavljen do kraja aprila 2016. godine i biće postavljen i na web sajtu Privredne komore Beograda. 

7. april 2016.

PREZENTACIJA II JAVNOG POZIVA TEHNOLOŠKO-RAZVOJNIM KOMPANIJAMA ZA ČLANSTVO U NTP BEOGRAD

U saradnji Privredne komore Beograda i Naučno-tehnološkog parka Beograd, 7. aprila 2016. godine, održana je prezentacija drugog javnog poziva tehnološko-razvojnim kompanijama za članstvo u NTP Beograd. Poziv je namenjen mikro, malim i srednjim preduzećima koja se bave razvojem novih proizvoda/procesa/usluga, kao i velikim preduzećima, koja žele da lociraju svoja I&R odeljenja u NTP Beograd. Poziv je otvoren do popunjavanja prostornih kapaciteta NTP Beograd, a prva evaluacija će se vršiti za prijave pristigle do 15. aprila 2016. Za više informacija o uslovima konkursa kontakt osoba je Jelena Petrović, 011/ 3370-951, jelena.petrovic@ntpark.rs

Udruženje saobraćaja i telekomunikacija i informatičke delatnosti

Info

R E P I D I S