10. mart 2017.

TRAŽE SE IZVOĐAČI OBUKA U PROJEKTU PREKVALIFIKACIJA U IT SEKTORU

Ministarstvo državne uprave pozvalo je sve zainteresovane za izvođenje obuka u okviru projekta za prekvalifikacije u IT sektoru da se prijave na javni poziv koji organizuje i sprovodi Program Ujedinjenih nacija za razvoj u Srbiji (UNDP).
Na konkurs se mogu prijaviti sve nevladine organizacije, instituti, klasteri, obrazovne institucije i preduzeća.
Prijave se mogu poslati najkasnije do 21. marta, a detalji konkursa dostupni su na sajtu UNDP-a u Srbiji.
Poziv na engleskom jeziku 


20. decembar 2016.

CUSTOMER HAPPINESS MEETUP

Privredna komora Beograda, u saradnji sa Customer Happiness Belgrade, https://customerhappiness.rs/announcement/ (CH Belgrade portal) i  Davorom Altmanom, https://davoraltman.me/Customer , 20. decembra 2016. godine, organizuje Customer Happiness Metup, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na VI spratu.
Happiness meetup ima za funkciju da približi posetiocima sam pojam Customer Happiness, kako se primenjuje u svakodnevnom poslu, i kako je moguće napraviti karijeru u ovom polju. Ovog puta ce se održati panel diskusija i profesionalci iz različitih sektora ce zajedno diskutovati o tome kako pristupati korisnicima, problemi sa kojima se ljudi iz podrške susreću, i kako postići Customer Delight!
Na penel diskusiji učestvovaće stručnjaci CH tima iz kompanija Limundo i Godaddy.


24. novembar 2016.

FINALE CASE CHALLENGE PROJEKTA

Finale Case Challenge projekta održaće se 24. novembra, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12,  gde će timovi finalista predstaviti svoja rešenja i boriti se za praksu u kompaniji koja je zadala studiju slučaja. 
Projekat je takmičenje studenata i srednjoškolaca u rešavanju studija slučaja koje zadaju kompanije partneri i ima za cilj spoj kompanija sa mladim talentima i razvoj praktičnih veština učesnika. Ideja je da se kroz organizaciju niza edukativnih radionica doprinese stvaranju okruženja i mogućnosti za sticanje znanja i veština u kojem će se mladi podstaći na samostalno preuzimanje inicijative, kreativnosti, motivisati na donošenje poslovnih odluka i efikasno rešavati poslovne probleme. 
Zvanični sajt Case Challenge projekta http://casechallenge.rs/ 


23. novembar 2016.

PREDAVANJE: VIZIONARSKI PRISTUP UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA U ORGANIZACIJI

Privredna komora Beograda u saradnji sa kompanijom M-files iz Finske Vas poziva da prisustvujete predavanju na temu: Vizionarski pristup upravljanja informacijama u organizaciji.
Predavanje će biti održano u sredu, 23. novembra 2016. godine, sa početkom u 13:30 časova, u Privrednoj komori Beograda, sala na međuspratu, Kneza Miloša 12.
Predavač: Daniel Cosby iz finske kompanije M-files
Zbog ograničenog broja mesta molimo Vas da svoje prisustvo potvrdite putem on-line PRIJAVE. Kontakt osoba Vesna Muhić, tel. 2645-333, e-mail: vmuhic@kombeg.org.rs .  


4. novembar 2016.

OKRUGLI STO: SPECIFIČNOSTI PRIMENE MENADŽMENTA STANDARDA U IKT OKRUŽENJU

         
Udruženje e-Razvoj, u saradnji sa kompanijom Bureau Veritas d.o.o. iz Beograda i Privrednom komorom Beograda, organizuje okrugli sto "Specifičnosti primene menadžment standarda u IKT poslovnom okruženju".
Okrugli sto će biti održan u petak, 4. novembra 2016. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala 401, u vremenu od 11:00 do 14:00 časova.
Učešće na okruglom stolu je besplatno.
Broj mesta na skupu je ograničen. Molimo sve zainteresovane da učešće potvrde što pre, a najkasnije do 28.10.2016. godine. Za više informacija kao i potvrdu učešća kontakt e-mail: office@erazvoj.com  


2. novembar 2016.

RADIONICA: MAKING THE LEAP FROM EMPLOYEE TO ENTREPRENEUR

Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti u saradnji sa Founder institutom, u sredu 2. novembra 2016. godine, sa početkom u 17.30 časova, u sali VI na šestom spratu Privredne komore Beograd, Kneza Miloša 12, organizuje radionicu: Making the Leap from Employee to Entrepreneur.
Radonica je namenjena tehnološkim kompanijama i osnivačima kompanija koji nakon završene obuke (4 meseca trajanja tokom semestra) imaju potencijala da nastave biznis. Radionice drže mentori koji kroz svoje iskustvo, preporuke i radne zadatke vode preduzetnike da nastave, poboljšaju i razviju svoj poslovni poduhvat u začetku.

Founder Institute
za svoje partnere dodeljuje jednu stipendiju za polaznika koji pokaže najbolje rezultate na testu a prijavi se preko Privredne komore Begrada ili E-kapije Više informacija o FI programu na http://fi.co/
Zbog ograničenog broja mesta, molimo Vas da svoje prisustvo potvrdite putem on-line PRIJAVE. Osoba za kontakt Vesna Muhić, e-mail vmuhic@kombeg.org.rs


26-27. oktobar 2016.

KONFERENCIJA eGOVERNMENT IS DOS

Konferencija eGovernment IS DOS se održava 26. i 27. oktobra 2016. godine, u hotelu Hyatt Regency u Beogradu i već 18 godina predstavlja centralni događaj u oblasti istraživanja i primene eGovernment-a u Srbiji. Konferencija okuplja predstavnike ministarstava, organa javne uprave i lokalne samouprave, IT profesionalce i istraživače sa univerziteta koji se bave razvojem i implementacijom e-Government sistema.
Više informacija o konferenciji, prijavi radova i rezervaciji možete pronaći na sajtu www.egovernment.rs ili putem mail adrese: office@informacionodrustvo.org.


25-26. oktobar 2016.

SMART E-GOVERNMENT 2016

ASIT (Asocijacija za računarstvo, informatiku, telekomunikacije i nove medije Srbije) u saradnji sa Ministarstvom državne uprave i lokalne samouprave Republike Srbije i Direkcijom za elektronsku upravu, Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije, Privrednom komorom Srbije, organizuje dvanaestu međunarodnu konferenciju i izložbu: SMART E-GOVERNMENT 2016 - Elektronski Identitet i Servisi e-Uprave.
Konferencija i izložba će se održati 25. i 26. oktobra, 2016. godine u Hotelu Crowne Plaza, Beograd. Otvaranje konferencije: 25. oktobar u 09:00.
SMART E-GOVERNMENT konferencija će prikazati vodeća tehnička dostignuća iz oblasti elektronskog identiteta i aplikacija e-Uprave. Sledeći najnovije svetske trendove, na konferenciji će biti prikazane brojne prezentacije vodećih kompanija u razvoju savremenih tehnologija za realizaciju javnih elektronskih servisa.
Više informacija na http://www.smartegov.rs/rs/


13. oktobar 2016.

PRVA REGIONALNA HR KONFERENCIJA ZA IT INDUSTRIJU

Kompanija ManpowerGroup organizuje prvu regionalnu HR konferenciju za IT industriju pod nazivom „HRCode“. Ova jedinstvena konferencija održaće se 13. oktobra 2016. u hotelu Faklensteiner u Beogradu.
Cilj konferencije „HR Code“ jeste da na jednom mestu okupi zaposlene iz HR Sektora ali pre svega u IT industriji i to iz Srbije i regiona, kako bi se povela šira diskusija na ključne teme upravljanja ljudskim resursima u IT industriji. U toku jednog dana predstaviće se govornici iz eminentnih IT kompanija koje između ostalog posluju i u Srbiji.
Za prijave i više informacija o prvoj regionalnog konferenciji „HR Code“ posetite zvaničnu internet stranicu: http://hrcode.manpower.rs/


5. oktobar  2016.

KONFERENCIJA „COMING IT“

U sredu, 5. oktobra od 9.00, biće organizovana tradicionalna „COMING IT“ konferencija. Organizator konferencije je kompanija „COMING – Computer Engineering“ u saradnji sa svojim partnerima -NetApp, VMware, Check Point, telestream, Veeam, CISCO, Trend Micro…
Centralna tema ovogodišnje konferencije je Smart Cloud (Pametni oblak).  Predavanja na konferenciji održaće najeminentniji stručnjaci iz sveta novih tehnologija iz zemlje i okruženja, a poseban akcenat biće stavljen na rešenja u Cloud-u sa kojima se postiže velika ušteda u resursima i finansijama, kao i na Cloud rešenja koja će oblikovati blisku budućnost.
Više o COMING IT konferenciji možete saznati na  http://www.coming.rs/dogadjaji/13_coming_it_konferencija      


6-8. septembar 2016.

ADRIA SECURITY SUMMIT

U periodu od 6. do 8. septembra u beogradskom hotelu Crowne Plaza biće održan drugi po redu Adria Security Summit, vodeća godišnja konferencija i izložba industrije bezbednosti Zapadnog Balkana.
Summit obuhvata različite segmente industrije bezbednosti. U konferencijskom delu predavanja će održati stručnjaci koji rade na velikim projektima, izradi softverskih i sigurnosnih rešenja i direktori kompanija s dugogodišnjim iskustvom.
Više o Adria Security Summitu možete pronaći na www.adriasecuritysummit.com.


28. jul 2016.

POKRENUT PORTAL:  STUDENTSKE PRAKSE

Preseliti se u poslovni svet je velika promena, ali prihvatanje tog izazova je svima na dohvat ruke. Kako se studenti ne bi našli u siuaciji da ne mogu da se suoče sa promenama ili da nailaze na poteškoće, softverska firma Devana Technologies je u saradnji sa kompanijama i obrazovnim institucijama napravila patformu, studentskeprakse.rs, na kojoj će moći da pronađu prakse koje ih interesuju ukoliko razmišljaju o dodatnom usavršavanju.
Na ovom sajtu će se nalaziti ponuda prakse različitih firmi za koje će studenti moći jednostavno da se prijave i tako steknu nova iskustva.
Cilj portala je podizanje svesti o važnosti praksi, kao i pomoć firmama da dođu do boljeg kadra. Sve je potpuno besplatno.


27. jul - 3. avgust 2016.

Forum „Vlasina 2016“ jedinstveni edukativni kamp u prirodnom okruženju

Na inicijativu nekoliko desetina omladinskih i studentskih organizacija, a pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta i Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja organizuje se jedinstven omladinski Forum „Vlasina 2016“, u prirodnom okruženju na Vlasinskom jezeru u periodu od 24 - 31 jula. Oko 1000 mladih iz čitave Srbije, Republike Srpske, Rusije, regiona i nekoliko evropskih zemalja imaće priliku da razmenjuju svoja iskustva, ideje i projekte iz oblasti razvoja omladinske politike. Prošlogodišnji rezultati i iskustva pokazuju da su ovakve inicijative neophodne, da ih je potrebno više promovisati u cilju širenja vrednosti omladinskog aktivizma a toj podršci se, kao i prethodne godine, pridružuje Privredna komora Beograda. Prijave su otvorene na sajtu www.forumvlasina.rs najkasinije do 20 jula. 2016. godine. O forumu volonteri

14. jun 2016.

OKRUGLI STO: "IT KADROVI - POTENCIJAL ILI PREPREKA ZA RAZVOJ" 

Prvi okrugli sto "IT kadrovi - potencijal ili prepreka za razvoj" portal "eKapija", u saradnji sa  kompanijom Endava, organizuje 14. juna 2016. godine u Kinoteci u Beogradu.
Teme o kojima će se razgovarati na okruglom stolu su: U kojoj meri obrazovne institucije kroz formalno, ali i neformalno obrazovanje, mogu da odgovore na sve veću tražnju za IT kadrovima? Da li nastavni programi mogu da se prilagode potrebama privrede? Da li je neophodna reforma obrazovanja kako bi Srbija beležila i dalji rast u IT industriji? U kojoj meri država zakonima i podzakonskim aktima može da utiče na povećanje broja IT kadrova? Da li i na koji način, kao država i društvo, možemo da utičemo na povećanje broja žena u IT sektoru?
Više informacija možete dobiti na  http://www.ekapija.com/website/sr/page/1455862 


8-9. jun 2016.

INFOTECH 2016

ASIT (Asocijacija za računarstvo, informatiku, telekomunikacije i nove medije Srbije), pod pokroviteljstvom resornih ministarstava Vlade Republike Srbije i Privredne komore Srbije, zajedno sa značajnim domaćim i stranim firmama, ICT korisnicima, IEEE i PMI sekcijama, organizuje ICT CONFERENCE & EXHIBITION INFOTECH 2016.
Konferencija i izložba će se održati od 8-9. juna 2016. godine, u hotelu "Izvor", Aranđelovac.
Više informacija na sajtu konferencije www.infotech.org.rs.


3. jun 2016.

NAUČNO-STRUČNO SAVETOVANJE: ZITEH 16 

Naučno-stručno savetovanje "ZITEH 16" će se održati u Privrednoj komori Srbije, Beograd, Terazije 23, drugi sprat, 3. juna 2016. godine sa početkom u 9.00 časova.
Cilj savetovanja je sticanje, širenje i razmena znanja o zloupotrebana informacionih tehnologija (činjenje, otkrivanje, dokazivanje, veštačenje i sankcionisanje) i zaštite.
Na Savetovanju će biti prezentovani radovi po pozivu i izboru Programskog odbora. Svi radovi po pozivu i prihvaćeni prijavljeni  radovi biće publikovani u Zborniku radova (na  CD) registrovanom u Narodnoj biblioteci Srbije sa ISBN i COBISS obeležjima.
Više informacija na www.itvestak.org.rs. Osobe za kontakt: Živko Dženopoljac 060 0506 641 i Milorad Jovanović 063 7701 265.     


31. maj 2016.

KONFERENCIJA: "QLIK SENSE TOUR 2016"

Kuća poslovnog softvera Adacta i kompanija Qlik organizuju konferenciju o primeni savremenih rešenja poslovne analitike i izveštavanja, "Qlik Sense Tour 2016" u utorak, 31. maja 2016. u hotelu Holiday Inn, u periodu od 09:00 - 13:00 časova.
Inostrani predavači kompanije Qlik i stručnjaci kompanije Adacta demonstriraće praktične scenarije primene BI rešenja za poboljšanje poslovnih rezultata uz pomoć analitike dostupnih informacija.
Učešće na konferenciji po registraciji je besplatno, registrujte se na ovoj adresi (broj mesta je ograničen). Više informacija na http://www.adacta.rs/ 

31. maj - 2. jun 2016.

IoT week Belgrade 2016  

U Beogradu se po prvi put organizuje međunarodna konferencija IoT week 2016 u periodu od 31.5. do 2.6.2016 u hotelu Crown Plaza, u organizaciji Iot Forum-a, DunavNet-a i podršku partnera među kojima je i Privredna komora Beograda. Konferencija predstavlja mogućnosti u razvoju; povezivanje globalne poslovne i istraživačke zajednice u inovacijama; promovisanje međunarodne saradnje, realizovanih istraživačkih projekata i partnerstava u FP7 i Horizon2020, rešavanju društvenih i tržišnih pitanja. 
Glavni program obuhvata sesije u sferi Biznisa, Inovacija i istraživanja. Konferencija okuplja oko 400 učesnika i posetilaca među kojima će biti i gosti iz Australije, Brazila, Južne Koreje, EU, Japana....a teme kojima je posvećena su Smart ili pametna rešenja u domenu poljoprivrede, maloprodaje, servisi pametnih gradova, dronovi, IoT usluge u službi zdravlja i nege životinja, IoT i umetnost, projekti FP7 i Horizon2020. Za članice Privredne komore Beograda, posetioce naših meetup-a i aktivnosti, omogućen je popust na kotizaciju. Više informacija na IoT week 2016 ili  Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti, Ana Miličević, anam@kombeg.org.rs, tel: 011 2641 355 lok 180, Vesna Muhić, vmuhic@kombeg.org.rs, 011 2645 333.


30. maj 2016.

OKRUGLI STO: TRENDOVI U ROBOTIZACIJI 

Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti Privredne komore Beograda i Društvo za informatiku Srbije organizuju, u ponedeljak 30. maja 2016. godine, u 13:00 časova u sali IVa, Kneza Miloša 12, okrugli sto: "Trendovi u robotizaciji" (Razvoj veštačke inteligencije; roboti u industriji; kućni roboti; vojni roboti; humanoidni roboti; domaći razvoj robota; domaća proizvodnja robota)
Učesnici: Kosta Jovanović, Elektrotehnički fakultet Univerziteta u Beogradu, Aleksandar Rodić, Institut Mihajlo Pupin i Aleksandar Vidojković, EuroCom.
Molimo Vas da svoje prisustvo potvrdite putem on-line PRIJAVE. Kontakt osoba Vesna Muhić, tel. 2645-333, e-mail: vmuhic@kombeg.org.rs .   

27. maj 2016.

PREDAVANJE: "INTERNET NIJE SAMO ZA VELIKE"

U okviru sajma preduzetništva "Mikro biznis i porodično preduzetništvo", 27. maja 2016. godine, biće održano predavanje na temu "Internet nije samo za velike",  sa početkom u 14 časova, u sali 4 Doma Sindikata. U okviru teme bavićemo se pitanjima upotrebe i pojavljivanja na internetu sa aspekta preduzetnika, mirko i malih firmi. Neka od osnovnih dilema je kako se na internetu gradi identitet (i šta će on bilo kome), kakave su koristi i iz kojih razloga mali privrednici treba da poseduju web sajt,  šta će uopšte preduzetniku domen, u vreme besplatnih društvenih mreža?, kako internet koristiti u funkciji razvoja i rasta poslovanja. Kako u praksi internet služi malom biznisu saznaćemo od gostiju na predavanju.

  • Predavač: Predrag Milićević, rukovodilac, sektor za razvoj poslovanja i marketing
  • Gosti: Miodrag Ristić, štamparija "Deto";  Miloš Mijić, "Domaće kiflice"

Učešće na sajmu i svim pratećim aktivnostima je bez kotizacije, a prijava se vrši on line do 26. maja 2016. Za sve dodatne informacije, kontakt osoba je Ana Milčević, samostalni savetnik, Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti, tel: 2641 355/180, e-mail: anam@kombeg.org.rs.

27-29. maj 2016.

FINTECH HAKATON – IZAZOVI U DIGITALNOM BANKARSTVU

Prvi Fintech hakaton u Srbiji održaće se 27-29. maja 2016. godine u organizaciji ICT Hub-a, KPMG-a i Sosijete ženeral banke. Učesnici će imati priliku da u roku od 48 sati kreiraju inovativna softverska rešenja za izazove u digitalnom bankarstvu. Za tri najbolja rešenja obezbeđen je ukupni novčani nagradni fond od 5000 evra, kao i moguća podrška u daljem razvoju i komercijalnoj primeni proizvoda. Prijave su otvorene za već formirane timove od maksimalno pet članova, ali i za pojedince (IT-jevci, dizajneri, ljudi iz sveta biznisa, preduzetnici) za koje će da bude obezbeđeno i ranije upoznavanje kako bi na vreme oformili svoje timove.  Više informacija na http://www.icthub.rs/fintech-hackathon-u-ict-hub-u/. Rok za prijavu je 23. maj 2016. putem linka http://hackathon.icthub.rs/.


26. maj 2016.

REGIONALNA  KONFERENCIJ "PREDUZETNIŠTVO MLADIH - MOGUĆNOSTI I IZAZOVI"

U okviru trodnevnog sajma "Mikro biznis i porodično preduzetništvo", koji se održava u Domu Sindikata, od 26. do 28. maja 2016. godine, Privredna komora Beograda organizuje regionalnu konferenciju "Preduzetništvo mladih-mogućnosti i izazovi", 26. maja 2016. godine, u sali 2 Doma Sindikata, sa početkom u 12 časova.

Konferencija je namenjena mladima, studentima, početnicima u biznisu i onima koji pokreću svoj ili nastavljaju porodičan biznis, kao i svima koji žele da usavrše svoja znanja i veštine. U okviru konferencije će biti održano predavanje "Porodične firme – stub razvoja ekonomije Srbije", 26. maja 2016. godine,  sa početkom u 10 časova.

Za dodatne informacije, kontakt osoba je Dragana Živković, tel. 011/2642-277, e-mail:  dragana@kombeg.org.rs.

Prijava učešća se vrši on line, najkasnije do 20. maja 2016. godine putem linkova:
Prijava za učešće na konferenciji
     Prijava za učešće na predavanju   Agenda konferencije (draft) Okvirni program sajma 


25. maj 2016.

KONFERENCIJA "DIGITAL DAY"

Najveća i najznačajnija domaća konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day biće održan 25. maja 2016. godine, u Domu omladine Beograda, Dečanska 1.
Konferencja Digital Day je jedini lokalni događaj fokusiran isključivo na digitalno i interaktivno oglašavanja, koji se održava u Beogradu od 2011. godine. Konferencija je edukativnog karaktera i predstavlja predavače sa razvijenijih tržišta koji sa domaćom publikom dele svoja iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u digitalnoj industriji.
Stručnjaci u oblasti digitalnog oglašavanja govoriće o naprednoj metodologiji i tehnologiji koja stoji iza najpopularnijih internet oglasa, kao i glavnim faktorima koji doprinose uspešnosti naprednih digitalnih kampanja.
Za informacije o programu konferencije i cenama ulaznica posetite sajt Digital Day 2016


17. maj 2016.

NAUČNO-STRUČNI SKUP "INFORMATIKA 2016"

Društvo za informatiku Srbije, u saradnji sa Matematičkim fakultetom u Beogradu, organizuje u utorak, 17. maja 2016. u 11 sati, na Građevinskom fakultetu u Beogradu, Bulevar Kralja Aleksandra 73 - Velika sala naučno-stručni skup: INFORMATIKA 2016. "Novi trendovi u razvoju informacionih sistema"
Registracija učesnika  od 10,30 do 11.00. u holu ispred Velike sale
Zbog ograničenog broja mesta, dolazak sa naznakom“ INFORMATIKA 2016“  najavite na zoran.korunovic@novibeograd.rs ili office@dis.org.rs
Kotizacija-individualna članarina za DIS iznosi 1.000,00. Za studente, učenike, nastavnike i kolektivne članove DIS ulaz je besplatan. Više informacija na sajtu www.dis.org.rs


7. maj 2016.

JAVNI KONKURS ZA DODELU START-AP I INOVATIVNIH KREDITA PRIVREDNIM SUBJEKTIMA U OBLASTI INFORMACIONO-KOMUNIKACIONE TEHNOLOGIJE U REPUBLICI SRBIJI U 2016. GODINI

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija uputilo je Javni poziv zainteresovanim privrednim subjektima u oblasti informaciono komunikacione tehnologije (IKT) za podnošenje zahteva za dodelu kreditnih sredstava, start-ap i inovativnih kredita, opredeljenih iz budžeta Republike Srbije za 2016. godinu.
Start-ap krediti dodeljuju se privrednim subjektima koji su registrovani u prethodne dve godine počev od datuma objavljivanja konkursa za dodelu kreditnih sredstava, dok se Inovativni krediti dodeljuju privrednim subjektima koji su registrovani duže od dve godine počev od datuma objavljivanja konkursa za dodelu kreditnih sredstava.
Ostala pravila konkursa, obrasci, kao i dodatne informacije za podnosioce zahteva, nalaze se na sajtu ministarstva http://mtt.gov.rs/vesti/javni-konkurs-za-dodelu-start-ap-i-inovativnih-kredita-2016/?lang=lat

Rok za podnošenje zahteva je 7. maj 2016. godine.


22. april 2016.

REGIONALNI INTERNET SKUP SEEDIG 2016

U Beogradu će se u petak, 22. aprila, u Hotelu "Metropol Palace", Bulevar kralja Aleksandra 69, održati SEEDIG 2016, regionalni internet skup o upravljanju Internetom u jugoistočnoj Evropi.
Domaćin ovog, drugog po redu godišnjeg skupa, je Fondacija "Registar nacionalnog internet domena Srbije" (RNIDS), a podršku su dale međunarodne internet organizacije EuroDIG, IGF, IGFSA, ICANN, ISOC i RIPE, zatim Savet Evrope i Evropska komisija, kao i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Direkcija za eUpravu, SOX i ISOC Serbia.
Tema skupa je "Can we SEE Internet governance?", a SEEDIG 2016 okupiće u Beogradu par stotina učesnika iz regiona Balkana i susednih zemalja. Cilj skupa je diskusija svih stejkholdera o upravljanju Internetom, a ne odlučivanje. Registracija za posetioce skupa je besplatna, otvorena je do 17. aprila. Više informacija kao i registracija na sajtu www.seedig.net


18. april 2016.

POSLOVNO STRUČNI SKUP: INTEGRISANI ZDRAVSTVENI INFORMACIONI SISTEMI

Privredna komora Beograda i Društvo za informatiku Srbije, u saradnji sa Ministarstvom zdravlja, organizuju poslovno-stručni skup "Integrisani zdravstveni informacioni sistem (IZIS)".
Skup će biti održan u ponedeljak, 18. aprila 2016. godine, u 13 časova, u Privrednoj komori Beograda, sala IVa, Kneza Miloša 12.

Molimo da prisustvo potvrdite putem on-line PRIJAVE . Kontakt osoba Vesna Muhić, tel. 2645-333, e-mail: vmuhic@kombeg.org.rs 


14. april 2016.

KONFERENCIJA “TELEGROUP INFOSEC 2016”

Konferencija Telegroup Infosec 2016 će se održati 14. aprila 2016. godine u kongresnoj sali Jubmes banke, Bulevar Zorana Đinđića 121, Beograd. Konferencija je pokrenuta sa ciljem podizanja nivoa   informacione bezbednosti regiona zapadnog Balkana i pretenduje da postane jedan od najznačajnijih IT Security događaja na ovim prostorima.
I ove godine vrhunski predavači će predstaviti novitete iz oblasti informacione bezbednosti i rešenja najnovije generacije.
Više informacija na www.infosec.rs


8. april 2016.

IoT MEETUP

Privredna komora Beograda, u saradnji sa kompanijom DunavNET, u petak, 8. aprila 2016. godine, u sali VI, sa početkom u 14 časova,  organizuje: IoT MEETUP.
Povodom obeležavanja međunarodnog dana Internet of Things, organizujemo Meetup, tokom kojeg ćemo najaviti prvi IoT Week 2016, koji se održava od 31. maja do 2. juna 2016. godine u Beogradu. Predstavićemo Hackathon takmičenje, H2020 projekat TagItSmart. Za sve učesnike meetup-a pripremili smo specijalni popust za IOT week.
Molimo Vas da prisustvo potvrdite putem on-line prijave do 7. aprila 2016. godine. Učešće je bez kotizacije. Za više informacija kontaktirajte Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti, Vesnu Muhić, tel. 2645-333, e-mail: vmuhic@kombeg.org.rs


7. april 2016.

DRUGI JAVNI POZIV TEHNOLOŠKO-RAZVOJNIM KOMPANIJAMA ZA ČLANSTVO U NTP BEOGRAD

Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti, Udruženje industrije i Centar za ekologiju Privredne komore Beograda, u saradnji sa Naučno-tehnološkim parkom Beograd,  u četvrtak 7. aprila 2016. godine, u 11 časova, u Privrednoj komori Beograd, sala IV, organizuje prezentaciju drugog javnog poziva tehnološko-razvojnim kompanijama za članstvo u NTP Beograd. 
Poziv je namenjen mikro, malim i srednjim preduzećima, koja se bave razvojem novih proizvoda/procesa/usluga, kao i velikim preduzećima, koja žele da lociraju svoja I&R odeljenja u NTP Beograd. Poziv je otvoren do popunjavanja prostornih kapaciteta NTP Beograd, a prva evaluacija će se vršiti za prijave pristigle do 15. aprila 2016.
Zbog ograničenog broja mesta, molimo Vas da svoje prisustvo potvrdite putem on-line PRIJAVE. Osoba za kontakt Vesna Muhić, telefon: 011/2645-333, e-mail vmuhic@kombeg.org.rs   

12
Udruženje saobraćaja i telekomunikacija i informatičke delatnosti

Info

R E P I D I S