Kancelarija za brze odgovore u saradnji sa Biznis info centrom


NEDELJNI PREGLED DOGAĐAJA

OBUKA ZA SAMOSTALNOG KNjIGOVOĐU uz sticanje praktičnih znanja i rad na računaru i programu za knjigovodstvo - Događaj je završen



26. februar-2. mart 2018.

SEMINAR: EU PROJEKTI OD A DO Z - OD RAZVOJA IDEJE, PISANJA PREDLOGA PROJEKTA, DO PRIPREME BUDŽETA I JAVNIH NABAVKI

Petodnevna obuka pruža sveobuhvatan pregled mogućnosti finansiranja projekata iz EU fondova i vodi vas kroz ceo proces razvoja projekta, od ideje, kroz pripremu, kreiranje i pisanje predloga projekta do budžetiranja i pripremu tenderske dokumentacije. Ono što razlikuje ovaj program obuke od drugih jeste razvoj logičke matrice projekta (LFM), koja vam pomaže da struktuirate i formulišete  projektnu ideju u koncept projekta i priprema tenderske dokumentacije za sprovođenje javnih nabavki po pravilima EU, tačnije po PRAG procedurama.

Seminar će biti održan u Privrednoj komori Srbije, od 26. februara do 2. marta 2018. godine, od 9 do 15:30 sati, Resavska 15, velika sala.

Kotizacija: 38.000,00 dinara po učesniku (bez PDV).

Obuka je namenjena: onima koji pripremaju projektne ideje i pišu projekte, koji su uključeni u realizaciju projekata finansiranih od strane EU, kao i onima koji žele da se profesionalno profilišu u ovoj oblasti.          


26. februar 2018.

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE ZAHTEVA ZA ODOBRAVANJE PROJEKTA ZA IPARD PODSTICAJE ZA INVESTICIJE U FIZIČKU IMOVINU POLJOPRIVREDNIH GAZDINSTAVA

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za agrarna plaćanja, raspisalo je prvi Javni poziv za podnošenje zahteva za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava u nabavku nove opreme, mašina i mehanizacije.
Čitko popunjen i potpisan odnosno overen obrazac zahteva sa propisanom dokumentacijom u skladu sa Pravilnikom za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava i Javnim pozivom dostavlja se u zatvorenoj koverti, sa naznakom imena i prezimena, odnosno naziva, kao i adrese podnosioca zahteva i napomenom: „Ne otvarati – Zahtev za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava”, preporučenom poštom ili lično na adresu Ministarstvo poljoprivrede i zaštite životne sredine – Uprava za agrarna plaćanja, Bulevar Mihajla Pupina 113a, 11070 Novi Beograd.

Zahtev se podnosi u roku od 25. decembra 2017. godine do 26. februara 2018. godine.

Kompletan tekst javnog poziva i pravilnik, možete preuzeti u prilogu.

Pravilnik

Izmene i dopune Pravilnika

26. februar 2018.

IPARD PODSTICAJI ZA NABAVKU NOVOG TRAKTORA

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Uprava za agrarna plaćanja objavilo je drugi javni pozivza podnošenje zahteva za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava u nabavku novog traktora. Predmet Javnog poziva su investicije u fizičku imovinu i prihvatljivi troškovi za nabavku novog traktora sa standardnim delovima, uređajima i opremom za izvođenje poljoprivrednih radova, uključujući pripadajuću traktorsku kabinu.
Podnosilac zahteva po ovom Javnom pozivu može podneti samo jedan zahtev za odobravanje projekta.

Čitko popunjen i potpisan odnosno overen obrazac zahteva sa propisanom dokumentacijom u skladu sa Pravilnikom i Javnim pozivom dostavlja se u zatvorenoj koverti, sa naznakom imena i prezimena, odnosno naziva, kao i adrese podnosioca zahteva i napomenom: „Ne otvarati – Zahtev za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstavau nabavku novog traktora – Drugi javni poziv za Meru 1”, preporučenom poštom ili lično na adresu Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za agrarna plaćanja, Bulevar Mihajla Pupina 113a, 11070 Novi Beograd.

Zahtev se podnosi u roku od 4. januara do 26. februara 2018. godine.      

Zahtev

27. februar 2018.

TRIBINA: IZVORI FINANSIRANJA ZA 2018. GODINU

Opšte udruženje preduzetnika Novi Beograd i Privredna komora Srbije-Privredna komora Beograda organizuju tribinu na temu "Izvori finansiranja za 2018. godinu", koja će biti održana u utorak, 27. februara 2018, u Sava Centru, Milentija Popovića 9, sa početkom u 12:00 časova, sala 3 na prvom spratu.

Tribina se organizuje sa ciljem pružanja aktuelnih informacija o izvorima finansiranja za 2018.godinu, koji će preduzetnicima omogućiti pristup finansijskim sredstvima.

Predstavnici Fonda za Razvoj Republike Srbije održaće prezentaciju programa javnih poziva "Unapređenje poslovanja izvorima finansiranja".

Učešće na tribini potvrdite putem mejla ili telefonom. Kontakt osoba: Dragan Ćirić, predsednik Opšteg udruženje preduzetnika Novi Beograd, mob. 065 88 21 222, e-mail: dragan.ciricfortuna@gmail.com.


28. februar 2018.

RASPISAN KONKURS ZA PODRŠKU RAZVOJU PREDUZETNIŠTVA U 2018. GODINI

Sekretarijat za privredu raspisao je danas javni konkurs za dodelu sredstava za podršku razvoju preduzetništva u 2018. godini.
Prema rečima sekretara za privredu Milinka Veličkovića, konkurs je otvoren do 28. februara 2018.

– Predmet javnog konkursa je dodela bespovratnih finansijskih sredstava privrednim subjektima u maksimalnom iznosu od milion dinara za kupovinu jednog ili više osnovnih sredstava (mašina i opreme), u cilju poboljšanja kvaliteta postojećeg ili uvođenja novog proizvoda ili usluge u poslovni proces, uz obavezu zapošljavanja jednog nezaposlenog lica sa evidencije Nacionalne službe za zapošljavanje, na period od minimum jedne godine. Ukupno izdvojena sredstva za podršku razvoju preduzetništva u ovoj godini iznose 20 miliona dinara – istakao je Veličković. 

Javni konkursje objavljen na zvaničnom sajtu Grada Beograda www.beograd.rs .

Tekst konkursa - razvoj preduzetništva
Prijava - razvoj preduzetništva


28. februar 2018.

JAVNI POZIV ZA INOVATIVNA REŠENJA U BORBI PROTIV KLIMATSKIH PROMENA

Ministarstvo zaštite životne sredine i Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), uz podršku Globalnog fonda za životnu sredinu (GEF), sprovode projekat „Lokalni razvoj otporan na klimatske promene“. Poziv je namenjen lokalnim samoupravama, privrednim subjektima iz javnog i privatnog sektora, organizacijama civilnog društva, naučno-istraživačkim i akademskim ustanovama koja se bave klimatskim promenama i smanjenjem efekata staklene bašte (GHG).
U okviru projekta „Lokalni razvoj otporan na klimatske promene“ objavljena su dva poziva: Izazov otvorenih podataka i Izazov za inovativna rešenja.
Cilj Izazova otvorenih podataka je da se utvrde nedostaci u praćenju emisija gasova sa efektom staklene bašte (GHG) u lokalnim zajednicama širom Srbije i dobiju predlozi rešenja koje lokalne samouprave mogu da primene kako bi uspostavile kvalitetne i lako dostupne (otvorene) baze podataka o GHG.
Izazov za inovativna rešenja poziva na predlaganje rešenja za smanjenje emisija GHG koje se emituju u procesu pružanja i korišćenja različitih javnih komunalnih usluga, uz istovremeni doprinos društvenom, ekonomskom i ekološkom održivom razvoju.Više o projektu pročitajte na: http://inovacije.klimatskepromene.rs/   


2. mart 2018.

OKRUGLI STO: "UNAPREĐENjE PRISTUPA NOVIM TRŽIŠTIMA ZA PREDUZETNIKE"

Privredna komora Srbije – Privredna komora Beograda, u saradnji s Obrtničkom komorom Istarske županije, u okviru manifestacije „Dani Istre u Beogradu“, organizuje okrugli sto na temu „Unapređenje pristupa novim tržištima za preduzetnike“.

Okrugli sto će biti održan u petak, 2. marta 2018, u Privrednoj komori Srbije-Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sa početkom u 14:30 časova, sala 402 na IV spratu.

Učešće su potvrdili župan Istarske županije, gradonačelnici Pule i Poreča, predstavnici Srednje turističke škole Novi Beograd, kao i predsednik Obrtničke komore Istarske županije.

3.  mart 2018.

OBUKA ZA SAMOSTALNOG KNJIGOVOĐU

Usled sve većih i bržih promena u segmentu knjigovodstvenih i poreskih propisa, povećano je i interesovanje za angažovanjem kadrova u ovoj oblasti. Privredna komora Srbije-Privredna komora Beograda, u cilju osposobljavanja potencijalnih resursa za obavljanje ovih poslova, u saradnji sa ACCOUNT d.o.o organizuje Obuku za samostalnog knjigovođu, od 3. marta 2018. godine, osam subota, od 9 do 15:30 časova.

Predavanja su orijentisana na praktičan rad u knjigovodstvu. Uz praćenje  realne dokumentacije i uz praktičan rad koji se obavlja na savremenom internet knjigovodstvenom alatu, SAOP miniMAX, polaznici stiču primenjiva znanja, tako da će, po završetku obuke, lako moći da obavljaju knjigovodstvene poslove u bilo kom privrednom društvu ili agenciji.

Kotizacija po polazniku iznosi 20.000,00 din+PDV. Kotizacija uključuje potrebni radni materijal za seminar, skripte, radne zadatke, pristup knjigovodstvenom programu i prateće materijale, osveženje u pauzama i uverenje o pohađanju kursa. 


14. mart 2018.

PETA PRIVREDNA IZLOŽBA "EKSPO RUSIJA SRBIJA 2018"

Peta privredna izložba "Ekspo Rusija Srbija 2018" će biti održana 14. marta 2018, od 10:00 časova, Kongresni centar hotela "Metropol Palace", Beograd.

Izložba će se održati uz podršku Međuvladinog srpsko-ruskog komiteta za trgovinu, ekonomsku i naučno-tehničku saradnju, granskih ministarstava Rusije, Srbije, Trgovinskog predstavništva Rusije u Srbiji, Ambasade Rusije u Srbiji, Ambasade Srbije u Rusiji, Trgovinsko-industrijske komore Rusije, Privredne komore Srbije i Ruskog centra za nauku i kulturu u Srbiji "Ruski dom".

Cilj izložbe je jačanje trgovinskih veza i strateškog partnerstva Srbije i Rusije uključujući zemlje Jugoistočne Evrope.

Zainteresovani za učešće prijavljuju se za izložbu na sajtu organizatora "ZARUBEŽ-EKSPO" http://zarubezhexpo.ru/regvisiters             


10-14. april 2018.

PKS I RAS VODE FIRME NA SAJAM PRIVREDE U MOSTARU

Privredna komora Srbije (PKS) i Razvojna agencija Srbije (RAS) pozvale su kompanije da do 8. februara prijave učešće na 21. međunarodnom sajmu privrede u Mostaru. Srbija je zemlja partner ovogodišnjeg Sajma koji se održava od 10. do 14. aprila 2018. godine.

PKS i RAS, u okviru nacionalnog štanda Srbije, organizuju nastup domaćih kompanija sa ciljem da podrže i podstaknu jačanje izvozne privrede i povezivanje naših firmi sa partnerima u inostranstvu.

Mostarski sajam privrede odlična je prilika da se predstave, kako potencijal domaće privrede i izvozne mogućnosti, tako i turističke atrakcije, kulturna baština, i sve druge prednosti koje Srbiju čine dobrom destinacijom za ulaganje i poslovanje.

Prijave za učešće na 21. međunarodnom sajmu privrede u Mostaru treba dostaviti do četvrtka 8. februara na e-mail: region@pks.rs i sanja.nesic@pks.rs. Više informacija o uslovima učešća i potrebnoj dokumentaciji OVDE.


1. jun 2018.

SRBIJA, ZEMLJA USPEŠNIH PRIČA

Učestvujte u kampanji PKS u 2018. Pošaljite nam svoju priču.
Ukoliko ste već uspešan preduzetnik ili imate kompaniju i razvijen biznis, ispričajte nam o svom uspehu.
Dužina teksta sa visokokvalitetnim fotografijama trebalo bi da bude do 2.500 karaktera (jedna i po stranica A4 formata).
Možete nam poslati i video priču (format MP4, AVI, dužina do 1 minuta)
Potrudićemo se da Vaša priča bude što vidljivija i ispričana na najbolji način.  
Priče u pisanoj ili video formi možete slati mejlom na: uspesneprice@pks.rs

Kontakt telefon: 011 33 00 905.