Kancelarija za brze odgovore u saradnji sa Biznis info centrom


Aktuelno
Finansijske organizacije
Aktuelno
Poljoprivreda i prehrambena ind.
Aktuelno, Aktivnosti
Građevinarstvo
Aktuelno
Industrija
Aktuelno, Aktivnosti
Informatička delatnost
Aktuelno, Aktivnosti
Ugostiteljstvo i turizam
Aktuelno, Aktivnosti
Trgovina
Aktivnosti
Kreativna industrija
Aktuelnosti, Aktivnosti
Zadružni savez Beograda
Aktuelno, Aktivnosti
Ekon. odnosi s inostranstvom
Aktuelno, Aktivnosti
Ekologija
Aktuelno
Razvoj MSP i preduzetništva
Aktuelno, Aktivnosti
Edukacija
Aktuelno, Aktivnosti
Privredno-pravni sistem
Aktivnosti
Ekonomska politika, prestrukturiranje i razvoj
Aktuelno
Zajednica opštih udruženja preduzetnika
Aktuelno, Aktivnosti
 

NEDELJNI PREGLED DOGAĐAJA

Stručni skup: „Reinženjering poslovnih procesa – primeri iz prakse“ - Događaj je završen



1. april 2015.

PREZENTACIJA MOGUĆNOSTI SAVREMENE TEHNOLOGIJE, U DOMENU ELEKTRONSKOG POSLOVANJA - HAL E-FAKTURE


Privredna komora Beograda, Udruženje saobraćaja i telekomunikacija, u saradnji sa Halkom a.d. organizuje stručno-privredni skup na kome će se prezentovati mogućnosti savremene tehnologije, u domenu elektronskog poslovanja, koje mogu doprineti poslovanju privrednih subjekata.
Biće predstavljene Hal E-Fakture - sistem za generisanje, obradu i razmenu računa i dokumenta između dobavljača i kupaca.

Stručni skup će se održati u sredu  01. aprila 2015. godine, sa početkom u 12 časova, u prostorijama Privredne komore Beograda, Kneza Miloša 12, u sali na VI spratu.
Prijavljivanje za skup vrši se popunjavanjem on-line prijave. Rok za prijavu je 30.mart 2015.
Za dodatne informacije, kontakt osoba je Nikola Mirković 011/2642-855, e-mail: nikolam@kombeg.org.rs.     


1, 2. i 8. april 2015.

RADIONICA: KORIŠĆENjE ADWORDS ALATA U ON LINE OGLAŠAVANjU I POSTAVKA KAMPANjA NA INTERNETU

Privredna komora Beograda u saradnji sa "NVAcompany", specijalizovanom za veb poslovanje, organizuje radionicu: KORIŠĆENjE ADWORDS ALATA U ON LINE OGLAŠAVANjU I POSTAVKA KAMPANjA NA INTERNETU,  01, 02, i 08. april 2015. godine od 12 do 16 časova, sala na III spratu.
Predavač: Sonja Jovović, content strategy leader, NVAcompany

Cilj radionice je da učesnicima približi kako se pripremiti i šta je sve potrebno da bi se postigli željeni rezulati i izbegle aktivnosti koje umanjuju efekte.
Radionica je sa kotizacijom u iznosu od 5.000,00 + PDV za polaznike koji su članovi Privredne komore Beograda i u iznosu od 7.000,00 +PDV za ostale polaznike.
Za sve dodatne informacije obratite se Aleksandru Matiću u Centru za edukaciju (tel: 011/ 3619-472 email: matica@kombeg.org.rs) i Ani Miličević u Udruženju informatičke delatnosti edukaciju (tel: 011/ 2641-355 email: anam@kombeg.org.rs ).   uslovi   predavač


1-3. april 2015.

PROLEĆNI VIVALDI UPRAVNI FORUM 2015

Mokrogorska škola menadžmenta organizuje tradicionalni Prolećni Vivaldi CEO Forum na Mokroj Gori, na temu:  "LIČNA INICIJATIVA" - (If it has to happen, it will happen because of me),  od 1. do 3. aprila 2015. godine.

Centralna tema ovogodišnjeg foruma je razvoj zajednice koja prepoznaje, vrednuje i promoviše hrabre pojedince koji imaju ličnu inicijativu u svim segmentima društva. Polazna osnova našeg trodnevnog skupa je da inicijativa nije nasledna već stečena karakteristika koja je neophodna da jedna organizacija, kao i društvo u svom potunom kapacitetu napreduje.

Članovi Privredne komore Beograda imaju 10% popusta na kotizaciju.


1. april 2015.

RASPISAN KONKURS ZA PODSTICAJE ZA RECIKLERE - ROK ZA PRIJAVE 31. JANUAR 2016. GODINE 


Ministarstvo poljoprivrede i zaštite životne sredine Srbije raspisalo je 30. marta 2015. godine, konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za 2015. za reciklere i proizvođače kesa.
Na konkurs se mogu prijaviti operateri postrojenja za ponovnu upotrebu i iskorišćavanje otpada kao sekundarne sirovine ili za dobijanje energije, kao i proizvođači kesa "tregerica" za višestruku upotrebu debljine veće od 20 mikrona, saopšteno je iz tog ministarstva. Podsticajna sredstva biće dodeljena iz budžeta za 2016. godinu.
Konkursom je predviđeno da se za ponovnu upotrebu i korišćenje otpadne gume kao sekundarne sirovine dobija 18.390 dinara po toni, a za tretman otpadnih guma radi dobijanja energije 3.606 dinara.
Više informacija na sajtu Ministarstva

Izvor: eKapija

2. april 2015.

INICIJATIVA ZA FORMIRANJE GRUPACIJE ZA HEMIJSKU INDUSTRIJU

Udruženje industrije Privredne komore Beograda, organizuje sastanak na kome bi se  pokrenula inicijativa za formiranje Grupacije za hemijsku industriju.
Osnovni cilj formiranja grupacije je zastupanje zajedničkih interesa, uspostavljanje saradnje sa državnim organima i drugim organizacijama kroz unapređenje poslovanja  privrednih subjekata ove delatnosti.
Sastanak će se održati u Privrednoj komori Beograda, ul. Kneza Miloša 12, u četvrtak 2. aprila 2015. godine u 12.00 časova, sala IV, na IV spratu.

Molimo da svoje prisustvo potvrdite putem on-line prijave, a za sve dodatne informacije kontakt osoba je Ljiljana Dragić, savetnik tel. 2643-199, mob: 064/876 00 5, e-mail drljilja@kombeg.org.rs.  

3. april 2015.

RADIONICA: "NOVINE U ZAKONU O PREKRŠAJIMA"

Privredna komora Beograda i USAID Projekat za reformu pravosuđa i odgovornu vlast započinju realizaciju serije jednodnevnih radionica na temu: "Novine u Zakonu o prekršajima"

Pozivamo zainteresovane da 3. aprila 2015. godine, u periodu od 10:00 do 14:30 časova prisustvuju radionici. Prijava za radionicu se vrši popunjavanjem on-line PRIJAVE.
Učešće na radionici je bez kotizacije. Kontakt osobe za sve dodatne informacije: Jelena Radić - tel: 3619-472, e-mail: jelenar@kombeg.org.rs i Milivoj Janković – tel: 2641-355 /lok:108, e-mail: milivoj@kombeg.org.rs .


3. april 2015.

SPECIJALISTIČKA OBUKA ZA PORESKO SAVETOVANjE



Privredna komora Beograda u saradnji sa Privrednim savetnikom i Common Sense Group po dvanaesti put raspisuje konkurs za upis na "Specijalističku  obuku za  poresko savetovanje".
Program obuke realizuju predavači/eksperti iz oblasti poreskog prava i poreske administracije: Ministarstvo  finansija - Irina Stevanović Gavrović, mr Dejan Dabetić, Privredni savetnik - dr Ratomir Ćirović, dr Milan Negovanović, Ivan Antić, Filip Čubrić, Snežana Andžić, mr Slovenko Brkić, Poreska kancelarija Tatić d.o.o. - Moma Kijanović i akadmeski profesori – prof. dr Hasiba Hrustić i prof. dr Mirko Kulić.
Kotizacija: 100.000 dinara + PDV, mogućnost plaćanja u 2 mesečne rate. Prijavljivanje se vrši popunjavanjem online prijave do 1. aprila 2015. godne.  
Trajanje obuke: od 3. aprila do 20. juna 2015. godine, (petkom, od 16:00 do 19:15 časova) i (subotom, od 9:00 do 14:00 časova) u Privrednoj komori Beograda, sala IV a, Kneza Miloša 12, Beograd.
Detaljnije informacije možete dobiti putem telefona Privredne komore Beograda, kontakt osobe: Barbara Stanišić, 011/2641-355 lok. 137  i  Nenad Kostić, 011/3619 472.    

4-5. april 2015.

VITEZ FEST


VITEZ FEST je multimedijalni viteški spektakl koji se, uz podršku Udruženja kreativne industrije Privredne komore Beograda, održava na veliki praznik dece Vrbicu/Cveti, na Beogradskoj tvrđavi.
Pod sloganom: „Klinci i klinceze, postanite prinčevi i princeze!“, oživljava pravu, pravcatu modernu interaktivnu bajku. Kreirajući jedinstveni doživljaj za decu i turiste, na inovativan i edukativan način povezuje bajkovito vreme vitezova i moderno doba.


6. april 2015.

TRENING: "UPRAVLJANJE ŽIVOTNIM CILJEVIMA I ORGANIZACIJA VREMENA"

U Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, na IV spratu u sali IVb, 6. aprila 2015. godine, od 10:00 - 15:30 časova, biće održan jednodnevni trening na temu "Upravljanje životnim ciljevima i organizacija vremena".
Trening je namenjen svima koji žele da kreiraju i realizuju životne ciljeve i da uspešno i sa lakoćom organizuju svoje vreme radi realizacije istih.
Rok za prijavu i uplatu je  3. april 2015. godine. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju  (tel: 011/ 3619-472).  


6. april 2015.

KONKURS

ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2014/15



Ove godine je raspisan treći po redu nacionalni Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/15, koji je otvoren do 6. aprila 2015. godine.  Međunarodnim žirijem predsedava Federiko Galvani, kreativni direktor
uglednog italijanskog dizajn studija HappyCentro. Radovi konkurišu za priznanja po kategorijama za "PACKTIVITY AWARDS", kao i za tri "GRAND PRIX" priznanja. Konkuriše se u šest kategorija za (za realizovana i nerealizovana rešenja pakovanja) koje dobijaju najbolje dizajnirana pakovanja po izboru internacionalnog žirija. Ove godine biće dodeljen i Grand Prix za najbolje dizajnirano supermarket pakovanje. 
Autor projekta, organizator i producent konferencije PACKTIVITY4 je Udruženje "Srpska dizajn platforma" – Designed.rs. Proglašenje pobednika biće održano 7. aprila po završetku Packtivity konferencije u Privrednoj komori Beograda.

8. april 2015.

TRENING: ALATI ZA PRIVLAČENJE I ZADRŽAVANJE VELIKIH KUPACA

Privredna komora Beograda organizuje i poziva Vas da uzmete učešće na treningu: "Alati za privlačenje i zadržavanje velikih kupaca". Trening će biti realizovan  8. aprila 2015. godine,  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala 4b na četvrtom spratu, prema satnici programa iz priloga.
Cilj treninga: Unapređenje veština upravljanja velikim-važnim kupcima (key account management) sa ciljem postizanja lojalnosti kupaca i održive konkurentnosti na tržištu. Trening je namenjen izvršnom menadžmentu, zaposlenima u sektoru trgovine, komercijale, prodaje, direktorima/vlasnicima firmi, tim liderima  kao i svima koji žele da unaprede svoje lične veštine i upoznaju se sa važnim principima upravljanja velikim kupcima. 
Rok za prijavu i uplatu je  7. april 2015. godine. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju  (tel: 011/ 3619-472).  


9. april 2015.

ČETVRTI SUSRET INOSTRANIH KONZULA I KOMPANIJA IZ REGIONA MOSEL

Privredna komora regiona Mosel (istočna Francuska) po četvrti put organizuje poslovne susrete privrednika iz ovog regiona, koji će biti održani 9. aprila 2015. Ova tradicionalna manifestacija posvećena je međunarodnoj ekonomskoj diplomatiji i koncipirana je tako da predstavnici konzularnih odeljenja u direktnim susretima s francuskim privrednicima predstavljaju ekonomije svojih zemalja i potencijale za saradnju.

Pozivamo privredne subjekte zainteresovane za uspostavljanje poslovne saradnje s francuskim partnerima (oblasti: mašinska industrija, proizvodnja automobila, prehrambena industrija, turizam, itd) da nas kontaktiraju u što skorijem roku, kako bismo pravovremeno dostavili relevantne informacije našem Konzulatu u Francuskoj.

Za dodatne informacije možete kontaktirati Centar za ekonomske odnose s inostranstvom Privredne komore Beograda, elektronska adresa: centareoi@kombeg.org.rs, telefon: 2642-088.


13-17. april 2015.

SAJAM POLOVNE OPREME I TEHNOLOGIJA - USETEC

Privredna komora Beograda u saradnji sa agencijom BTS Kompas i ove godine organizuje odlazak na stručno studijsko putovanje u Karlsrue na Međunarodni sajam polovnih mašina i tehnologija USETEC - Karlsrue, Nemačka, od 13. do 17. aprila 2015. godine.
Sve dodatne informacije o oblastima izlaganja na Sajmu i o samim izlagačima možete dobiti na sajtu www.usetec-fair.com   
Kontakt osoba u Privrednoj komori Beograda je Đorđe Tutić, tel. 011/3619646 i e-mail: djordje@kombeg.org.rs
Ukoliko ste zainteresovani, molimo da popunjenu prijavu dostavite najkasnije do 02. aprila 2015. godine.


16-17. april 2015.

OBUKA: IZRADA I UVOĐENJE SISTEMA ZA MERENJE UČINKA


U cilju upoznavanja članova  i šire stručne javnosti o evaluaciji radnog učinka, Privredna komora Beograda organizuje obuku na temu: "Izrada i uvođenje sistema za merenje učinka"
Obuka će biti realizovana  16. i 17. aprila 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala 4B, prema satnici programa iz priloga.
Tokom obuke biće predstavljene primenjive metode  merenja učinka, povezanost sa drugim procesima, kao i analiza metoda i kriterijuma procene radnog učinka zaposlenih. Takođe će biti prikazan veći broj praktičnih kriterijuma i efekata do kojih dovodi njihova primena.
Rok za prijavu i uplatu je  14. april 2015. godine. Nakon popunjavanja prijave, biće Vam poslat predračun. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju, tel. 011/3619-47.   


16. april 2015.

INFO SESIJA: NOVI EU PROGRAMI 2015-2020 I MOGUĆNOSTI ZA PRIVREDU U 2015. GODINI 

Info sesija "Novi EU programi 2015-2020 i mogućnosti za privredu u 2015. godini", biće održana 16. aprila 2015. godine,  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Preuzmite: cv predavačaprogram info sesijeprijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


16-17. april 2015.

TECHNOBANK 2015

Organizator ASIT, zajedno sa resornim ministarstvima Republike Srbije, Narodnom bankom Srbije i Privrednom komorom Srbije, kao i sa vodećim poslovnim bankama, organizuje petnaestu Konferenciju i Izložbu TECHNOBANK 2015 BANKARSKE TEHNOLOGIJE.
Konferencija će se održati 16. i 17. aprila 2015 godine, u Hotelu Crowne Plaza, Beograd, Srbija. Otvaranje će biti u četvrtak, 16. aprila 2015. godine u 09:00 časova.
Više informacija na sajtu konferencije www.technobank.rs


17. april 2015.

SEMINAR: PROCENA PRAVNIH RIZIKA I ZAŠTITA OD INSAJDERSKIH PRETNJI KAO ELEMENTI POSLOVNE BEZBEDNOSTI

Privredna komora Beograda u saradnji sa Srpskom asocijacijom menadžera korporativne bezbednosti organizuje jednodnevni seminar na temu: ''Procena pravnih rizika i zaštita od insajderskih pretnji kao elementi poslovne bezbednosti''.
Seminar će biti realizovan u petak, 17. aprila 2015. godine,  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, (sala IVa, na 4. spratu, sa početkom u 10:00 časova) prema satnici programa iz priloga.

Rok za prijavu i uplatu je sreda, 15. april 2015. godine. Nakon popunjavanja prijave, biće Vam poslat predračun. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju tel. 011/3619-472.   


20-21. april 2015.

OBUKA ZA POLAGANJE ISPITA ZA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE

Usled velikog interesovanja članova i šire javnosti, Privredna komora Beograda organizuje: "Obuku za polaganje ispita za službenika za javne nabavke".
Obuka će biti održana  20. i 21. aprila 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu, prema satnici programa iz priloga.

Rok za prijavu i uplatu je  16. april 2015. godine. Nakon popunjavanja prijave, biće Vam poslat predračun. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju  (tel: 011/ 3619-472). 


20. april 2015.

POSETA PRIVREDNE DELEGACIJE IZ ŠANGAJA PRIVREDNOJ KOMORI BEOGRADA


Privredna delegacija, koju predvode predstavnici Privredne i industrijske komore Šangaja, posetiće Privrednu komoru Beograda 20. aprila 2015. Poslovnu delegaciju čine predstavnici 10 kompanija iz Šangaja zainteresovanih za saradnju sa srpskim privrednicima. Posle međusobnog predstavljanja naših institucija, privrednih potencijala i investicionih mogućnosti, biće organizovani bilateralni susreti privrednika.

Sastanak će biti održan 20. aprila 2015. godine, u prostorijama Privredne komore Beograda, sala na VI spratu, u 14:00 časova.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte Centar za ekonomske odnose sa inostranstvom  Privredne komore Beograda, centareoi@kombeg.org.rs, telefon: 011/2642-088.   Spisak kineskih kompanija


21-22. april 2015.

OBUKA: PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA 2015-2020. SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020 

Tokom napredne dvodnevne obuke predavači će biti fokusirani na konkretne projektne ideje učesnika za otvorene konkurse i nove EU programe 2015-2020, sa akcentom na najveći program HORIZON 2020, čiji je budžet preko 70 milijardi evra. 

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv predavačaprogram EU obuke i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


28-30. april 2015.

SAJAM PREHRAMBENIH PROIZVODA, PIĆA, AMBALAŽE I PRATEĆIH PROIZVODA "SIAL TORONTO 2015", Toronto, Kanada

SIAL TORONTO CANADA 2015 biće održan u periodu od 28. do 30. aprila 2015. u Torontu, Kanada. SIAL TORONTO CANADA 2015 predstavlja svetski sajam prehrane i pića koji okuplja više od 800 nacionalnih i međunarodnih izlagača iz 45 zemalja sveta, sa preko 14,000 poslovnih posetilaca.
Kanadsko-Srpska privredna komora inicira učešće Srpskih kompanija u cilju afirmisanja izvoza prehrane, pića, ambalaže i pratećih proizvoda iz Srbije u Severnu Ameriku.
Molimo zainteresovane da za dodatne informacije i prijavu učešća kontaktiraju Centar za ekonomske odnose s inostranstvom Privredne komore Beograda, e-mail: centareoi@kombeg.org.rs , telefon: 2642-088.


1.maj-31.oktobar 2015.

EXPO 2015, Milano, Italija


Privredna komora Centralne Evrope (ACCOA) organizuje učešće stranih delegacija privrednika na najvažniјем događaju godine u Italiji: "EKSPO 2015"  koji će biti održan u Milanu od 1. maja do 31. oktobra 2015. godine.
U saradnji sa agencijama i asocijacijama Privrednih komora, ACCOA je u mogućnosti da organizuje za strane delegacije privrednika B2B sastanke sa odabranim italijanskim partnerima.
Tokom šest meseci "EXPO 2015 " će biti posvećen različitim oblastima i temama.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte Centar za ekonomske odnose s inostranstvom na telefon 011/2642 088 ili putem  elektronske pošte: centareoi@kombeg.org.rs .


6-7. maj 2015.

EVROPSKI POSLOVNI FORUM, BRISEL

Evropski poslovni forum će biti održan 6. i 7. maja 2015. u Briselu i okupiti će više od dve hiljade učesnika iz poslovnog i političkog sveta. Među pozvanim govornicima su: gospodin Valid Dombrovskis, potpredsednik Evropske komisije za evropske i socijalne dijaloge, gospodin Martin Šulc, predsednik Evropskog parlamenta, gospodin Žan-Klod Junker, predsednik Evropske komisije, gospodin Didijer Rejnders, potpredsednik Vlade i ministar spoljnih poslova Belgije i drugi zvaničnici iz EU.

Rok za ranu prijavu je 31. mart 2015. i kotizacijа iznosil 490 eura umesto 890 eura. Broj učesnika za ranu kotizaciju je ograničen na 250 učesnika. Za učešće je potrebno popuniti prijavni formular koji se nalazi na internet stranici: http://ebsummit.eu/registration.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti Centru za ekonomske odnose sa inostranstvom na telefon: 011 2641 088 ili putem elektronske pošte: centareoi@kombeg.org.rs.


8. maj 2015.

UPRAVLJANJE PROJEKTIMA PO PMI METODI I STANDARDIMA (PROJECT MANAGEMENT, PMI, PMBOK V.5)



Privredna komora Beograda organizuje trening na temu:Upravljanje projektima po PMI metodi i standardima (PMBOK v.5) (Project Management, PMI, PMBOK v.5)
Trening će biti realizovan 8,9,14,15,16. maj 2015. godine u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša br. 12, sala na trećem spratu.
Kotizacija po polazniku, iznosi 60.000,00 din. + PDV. Rok za prijavu i uplatu je četvrtak, 6. maj 2015. godine. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju (tel: 011/ 3619-472).    

13-14. maj 2015.

SARAJEVO BUSINESS FORUM


Šesta međunarodna investiciona konferencija „Sarajevo Business Forum 2015“ će biti održana u Sarajevu, 13 i 14 maja 2015. godine. Bosna Bank International Sarajevo (BBI) ovu konferenciju organizuje u saradnji sa Islamskom razvojnom bankom i drugim međunarodnim partnerima, uz podršku Ministarstva inostranih poslova Bosne i Hercegovine.
Sarajevo Business Forum je poslovna manifestacija koja se u kontinuitetu održava posledniuh šest godina i predstavlja priliku za povezivanje sa inostranim ulagačima i pronalaženje partnera/investitora. Na konferenciji će biti održane prezentacije o mogućnostima ulaganja u BiH, Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Crnu Goru, Makedoniju i Albaniju. Kao i prethodnih godina, očekuje se učešće velikog broja visokih zvanica i uglednih ljudi iz sfere biznisa iz zemlje, regiona, drugih zemalja kao i veliki broj novinara.


14. maj 2015.

TRENING: PRIPREMA I PISANJE INVESTICIONIH PROJEKATA

Jednodnevni trening "Priprema i pisanje investicionih projekata", biće održan 14. maja 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala III.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv treneraprogram EU treninga i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


19. maj 2015.

INFO SESIJA: NOVI EU PROGRAMI 2015-2020 I MOGUĆNOSTI ZA PRIVREDU U 2015. GODINI

 

Info sesija "Novi EU programi 2015-2020 i mogućnosti za privredu u 2015. godini", biće održana 19. maja 2015. godine,  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Preuzmite: cv predavačaprogram info sesijeprijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs  i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


26-27. maj 2015.

OBUKA: PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA 2015-2020. SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020 

Tokom napredne dvodnevne obuke predavači će biti fokusirani na konkretne projektne ideje učesnika za otvorene konkurse i nove EU programe 2015-2020, sa akcentom na najveći program HORIZON 2020, čiji je budžet preko 70 milijardi evra. 

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv predavačaprogram EU obuke i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs

9-12.jun 2015.

14. MEĐUNARODNI SAJAM ROBE ŠIROKE POTROŠNJE, NINGBO, KINA

Ministarstvo trgovine Narodne Republike Kine, Vlada provincije Džeđang i Kineski međunarodni sajam robe široke potrošnje (CICGF) sponzori su jednog od četiri najveća uvozno-izvozna sajma u Kini, koji se svakog juna održava u čuvenom lučkom gradu Ningbou.

Ove godine, Četrnaesti međunarodni sajam robe široke potrošnje biće održan od 9. do 12. juna. Izložbeni prostor od impozantnih 120.000 m² biće podeljen na četiri celine: oprema za kuhinje; kućni artikli za dvevne i spavaće sobe; kućna hemija i oprema za kupatilo; i roba iz uvoza.

Istovremeno će biti održan i Kineski investiciono-trgovački sajam (CEECPE), koji organizuju ministarstva privrede zemalja Centralne i Istočne Evrope i Ministarstvo trgovine Narodne Republike Kine.

Pozivamo privrednike zainteresovane za učešće na sajmu da se za dodatne informacije obrate Centru za ekonomske odnose s inostranstvom Privredne komore Beograda, telefon: 2642-088, elektronska adresa: centareoi@kombeg.org.rs 


16. jun 2015.

INFO SESIJA:

 NOVI EU PROGRAMI 2015-2020 I MOGUĆNOSTI ZA PRIVREDU U 2015. GODINI 

Info sesija "Novi EU programi 2015-2020 i mogućnosti za privredu u 2015. godini", biće održana 16. juna 2015. godine,  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Preuzmite: cv predavačaprogram info sesijeprijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs  i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


23-24. jun 2015.

OBUKA: PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA 2015-2020. SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020 

Tokom napredne dvodnevne obuke predavači će biti fokusirani na konkretne projektne ideje učesnika za otvorene konkurse i nove EU programe 2015-2020, sa akcentom na najveći program HORIZON 2020, čiji je budžet preko 70 milijardi evra. 

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv predavačaprogram EU obuke i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs  i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs