Kancelarija za brze odgovore u saradnji sa Biznis info centrom


Aktuelno
Finansijske organizacije
Aktuelno
Poljoprivreda i prehrambena ind.
Aktuelno, Aktivnosti
Građevinarstvo
Aktuelno
Industrija
Aktuelno, Aktivnosti
Informatička delatnost
Aktuelno, Aktivnosti
Ugostiteljstvo i turizam
Aktuelno, Aktivnosti
Trgovina
Aktivnosti
Zadružni savez Beograda
Aktuelno, Aktivnosti
Ekon. odnosi s inostranstvom
Aktuelno, Aktivnosti
Transfer tehnologija i ekologija
Aktuelno
Razvoj MSP i preduzetništva
Aktuelno, Aktivnosti
Poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta
Aktuelno, Aktivnosti
Privredno-pravni sistem
Aktivnosti
Ekonomska politika, prestrukturiranje i razvoj
Aktuelno
Zajednica opštih udruženja preduzetnika
Aktuelno, Aktivnosti
 

NEDELJNI PREGLED DOGAĐAJA

Stručni skup: „Reinženjering poslovnih procesa – primeri iz prakse“ - Događaj je završen



28. novembar 2014.

OKRUGLI STO: E-POSLOVANJE SA NARODNOM REPUBLIKOM KINOM - RIZICI I MOGUĆNOSTI


Privredna komora Beograda, u saradnji s Ambasadom Narodne Republike Kine, organizuje okrugli sto na temu: "E-poslovanje sa Narodnom Republikom Kinom - rizici i mogućnosti", u petak, 28. novembra 2014, s početkom u 11 časova, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala IV, na 4. spratu.

Narodna Republika Kina je poslednjih godina najvažniji spoljnotrgovinski i finansijski partner Republike Srbije, a bilateralni odnosi dveju zemalja podignuti su na najviši nivo uspostavljanjem strateškog partnerstva. Shodno tome, a u cilju inteziviranja ekonomskih odnosa Srbije i Kine i prateći savremene trendove poslovanja, e-poslovanje se nameće kao potreba i rešenje za bržu i precizniju razmenu informacija, kao i za smanjenje troškova poslovanja. Učesnici okruglog stola će imati priliku da dobiju smernice koje će im omogućiti prevazilaženje barijera i izbegavanje problema i rizika u sferi e-poslovanja s Kinom.

Pozivamo zainteresovane da do 26. novembra 2014. popune on - line prijavni formular.  
Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Centar za ekonomske odnose s inostranstvom Privredne komore Beograda, telefon: 011 2642 088.


28. novembar 2014.

KONSTITUTIVNA SEDNICA GRUPACIJE ZA MEDICINSKU OPREMU 

Na inicijativu članova Privredne komore Beograda, Udruženje industrije zakazuje konstitutivnu sednicu Grupacije za medicinsku opremu, za koju je predviđen Dnevni red:  Verifikacija mandata članova Grupacije, Konstituisanje Odbora grupacije, izbor predsednika i zamenika predsednika, Donošenje predloga za izradu programa rada Grupacije.
Grupacija za medicinsku opremu će zastupati zajedničke interese privrednih subjekata koji se bave proizvodnjom, servisiranjem i uvozom medicinske opreme, regulisanjem normativa i implementacijom standarda  u ovim oblastima.

Sastanak će biti održan u petak 28. novembra 2014. godine, u 11.00 časova, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala IVb.
Кontakt: Milica Drinjaković, e-mail: milicad@kombeg.org.rs,  tel: 011 2643 199.


2. decembar 2014.

SEMINAR: ALATI U PREGOVORIMA SA VELIKIM KUPCIMA

Privredna komora Beograda organizuje jednodnevni seminar na temu "Alati u pregovorima sa velikim kupcima", u  utorak, 2. decembra 2014. godine, sa početkom u 09:00 časova, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu.

Kotizacija za aktivne članove Privredne komore Beograda, po polazniku iznosi 6.000,00 din + PDV. Za ostale kotizacija iznosi 9.000,00 din + PDV.
Prijavljivanje se vrši popunjavanjem on-line prijave. Rok za prijavu i uplatu je 28. novembar 2014. godine.

Za dodatne informacije kontakt: Centar za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta, Ljubica Matić, telefon: 011-3619-472, e-mail: ljubica@kombeg.org.rs


3-5. decembar 2014.

45. KONGRES KGH –  INTEGRALNO PROJEKTOVANJE I ZDRAVE ZGRADE

Međunarodni kongres o KGH (klimatizacija, grejanje i hlađenje) tradicionalno i ove godine, 45. put po redu, biće održan od 3. do 5. decembra u Sava centru. Program ovogodišnjeg skupa je baziran na temama koje obuhvataju aktuelne zadatke svetske energetike i očuvanja životnog prostora. Spisak tema je širok kako bi se podstakle sve relevantne institucije da svojim nastupom, svaka u svojoj oblasti, upotpune celokupnu problematiku energetike koja se odnosi na građevinske objekte. Kongres i ove godine prati izložba, koja ima za cilj da predstavi i obavesti stručnu javnost o novim proizvodima koji se koriste u zgradama i za snabdevanje zgrada energijom. Jednim posebnim delom izložba je posvećena softverima, informacionim tehnologijama, kao i zelenim programima i mrežama, koji pobuđuju veliki interes posetilaca s obzirom na danas nezamenljivu ulogu softvera i informacionih tehnologija u svim domenima KGH.


4-7. decembar 2014.

POSETA TRADICIONALNOM SAJMU PLASTIKE - PLAST EURASIA ISTANBUL 2014

U cilju uspostavljanja efikasnije i intenzivnije saradnje između privrednih subjekata, članova Privredne komore Beograda sa privrednicima Republike Turske, Privredna komora Beograda u saradnji sa privrednim društvom Adonis – ovlašćenim predstavnikom turske sajamske manifestacije TÜYAP FAIRS za ceo region, organizuje posetu Sajmu plastike - PLAST EURASIA ISTANBUL 2014.

Tradicionalni sajam plastike - PLAST EURASIA ISTANBUL 2014. (http://www.plasteurasia.com) biće održan u periodu od 4. do 7. decembra 2014. godine u Istanbulu, Republika Turska. PLAST EURASIA ISTANBUL 2014 predstavlja važnu privrednu platformu za uspostavljanje i jačanje poslovnih veza.

Ukoliko ste zainteresovani za posetu PLAST EURASIA ISTANBUL 2014, molimo Vas da popunjenu prijavu dostavite najkasnije do 27. novembra 2014. godine. Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju. Kontakt osobe su Lidija Popzlatanova, e-mail: adonis@adonis.com.mk, tel/faks: +389 2 3220 469 i Dragana Živković, tel.  011 3619 646, e-mail: dragana@kombeg.org.rs     


4. decembar 2014.

NAPLATA POTRAŽIVANJA PO OSNOVU KOMUNALNIH I SLIČNIH USLUGA, TUŽBE IZ IZVRŠNOG POSTUPKA

Privredna komora Beograda u saradnji sa Privrednim sudom u Beogradu Vas poziva na stručni skup na kome će biti obrađene teme: Naplata potraživanja po osnovu komunalnih i sličnih usluga – sudija Branka Žerajić i Tužbe iz izvršnog postupka – sudija Vesna Dabetić-Trogrlić  

Stručni skup će biti održan 4. decembra 2014. godine, sa početkom u 11,00 časova, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala VI.
Učešće na stručnom skupu je bez kotizacije.
Za dodatne informacije kontakt: Milivoj Janković, tel: 2641-355 lokal 135, e-mail: milivoj@kombeg.org.rsPrijava za stručni skup se vrši popunjavanjem on-line PRIJAVE


4-7. decembar 2014.

SVE JE MOGUĆE – FESTIVAL NAUKE

Osmi po redu Festival nauke, najveći ovakve vrste u regionu, biće održan od 4. do 7. decembra u Beogradu. Na tri lokacije u samom centru grada (Zepter Expo centar, Studentski kulturni centar i Galerija Narodne banke Srbije), a pod sloganom „Sve je moguće“, prva decembarska nedelja i ove godine proteći će u znaku nauke. Cilj ove manifestacije je da posetiocima ukaže na nauku kao neodvojivi deo svakodnevnog života, kao i na važnost nauke i tehnologije u svakodnevnom životu.
Festival nauke podržavaju Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu Grada Beograda, Rektorat Univerziteta u Beogradu, Centar za promociju nauke, brojne ambasade, kulturni centri i mnogi drugi.


5. decembar 2014.

PROMOCIJA KNJIGE: "SUOČAVANJE STAVOVA O MOTIVACIJI - ETIČKI PRIRUČNIK ZA POSLODAVCE I ZAPOSLENE"

Izdavačka kuća HESPERIAedu objavila je knjigu pod naslovom "Suočavanje stavova o motivaciji - etički priručnik za poslodavce i zaposlene", koja je predstavljena na Beogradskom sajmu knjiga 2014. godine.
Promocijia knjige i dijalog, u kome će na ovu temu govoriti predstavnici privrede i institucija, biće održana u petak, 5. decembra 2014. godine, od 11:00 časova, Kneza Miloša 12, sala na šestom spratu.
Moderator: Zorica Stablović Bulajić, direktorka i glavna urednica izdavačke kuće „HESPERIAedu“.

Rok za prijavu je 4.12.2014. godine. Prijava učešća je bez kotizacije. Prijavljivanje se vrši putem on-line aplikacijeZa više informacija kontakt osoba: Jelena Radić, rukovodilac Odeljenja za proveru i ocenjivanje kvaliteta (tel: 011/ 3619-472, e mail: jelenar@kombeg.org.rs).     


9. decembar 2014.

INFO SESIJA - NOVI EU PROGRAMI 2014-2020 I MOGUĆNOSTI ZA PRIVREDU

Info sesija pruža orijentaciju učesnicima o svim raspoloživim izvorima finansiranja i temelj za razvoj projekata za nove EU fondove i programe u 2014. godini. Učesnici će imati mogućnost da bolje upoznaju sve zahteve i najbolje prakse u procesu konkurisanja za donacije Evropske unije. EU programi 2014-2020 nude nove mogućnosti za organizacije iz Srbije. Info sesija će pružiti učesnicima neophodne informacije o predstojećim EU programima kako bi se na vreme pripremili za nov ciklus finansiranja EU projekata, za otvorene i najavljene konkurse, kao i jasan pregled ciljeva EU fondova za Srbiju kako bi odabrali one koji najviše odgovaraju potrebama Vaše organizacije.


11. decembar 2014.   

PRIKAZ NOVIH  MODELA STANDARDA I NAJZNAČAJNIJIH IZMENA U NJIMA -  ISO  9001:2015  i  ISO 14001:2015  DIS  VERZIJE

Privredna komora Beograda u saradnji sa Mašinskim fakultetom Univerziteta u Beogradu i JUSK – Jedinstvenim udruženjem Srbije za kvalitet, organizuje obrazovno-informativni seminar na temu: "Prikaz novih  modela standarda i najznačajnijih izmena u njima -  ISO  9001:2015  i  ISO 14001:2015  DIS  VERZIJE“
Seminar će biti održan u četvrtak, 27. novembra 2014. godine, sa početkom u 12:00 časova, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na šestom spratu.
Seminar će realizovati prof. dr Vidosav Majstorović, dipl. maš. inž, redovni profesor Mašinskog fakulteta u Beogradu, šef laboratorije za proizvodnu metrologiju i TQM na Mašinskom fakultetu u Beogradu i predsednik JUSK-a (Jedinstvenog Udruženja Srbije za Kvalitet).
Mašinski fakultet, JUSK i Privredna komora Beograda obezbeđuju besplatno učešće na seminaru za sve učesnike. Za dodatne  informacije možete se obratiti Jeleni Radić u Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta, telefon: 011-3619-472, e-mail: jelenar@kombeg.org.rs   


11-14. decembar 2014.

POSETA SAJMU CIPELA, TORBI I AKSESOARA "AYAKKABI"

Privredna komora Beograda u saradnji sa turskim partnerima organizuje posetu Međunarodnom sajmu cipela, torbi i aksesoara  "Ayakkabi", koji će biti održan u periodu od 11. do 14. decembra 2014. godine u Izmiru, u organizaciji Istanbulskog sajma, uz podršku Privredne komore Izmira, Egejske industrijsko-privredne komore, Unije turskih privredno-industrijskih komora, Udruženja egejskih izvoznika i Izmirske berze.

"Ayakkabi" predstavlja platformu za pokretanje saradnje između proizvođača cipela, distributera i dilera iz Evrope, centralne Azije, Severne Afrike i Bliskog Istoka. Proizvodi koji će biti izloženi na sajmu: cipele za žene, decu i muškarce, papuče, japanke, torbe, koferi i aksesoari.
U okviru sajma biće održani i bilateralni susreti privrednika sa Turskim kompanijama.

Organizator nudi posetiocima učešće na sajmu uz kotizaciju od 100 USD, uključujući smeštaj (3 noćenja) i transfer (aerodrom-hotel-aerodrom).  Ukoliko ste zainteresovani za posetu sajmu "Ayakkabi", molimo Vas da popunjenu prijavu dostavite najkasnije do 26.novembra 2014. na elektronsku poštu: centareoi@kombeg.org.rs.
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju. Centar za ekonomske odnose s inostranstvom  Privredne komore Beograda tel: 011/2642088


15. decembar 2014.

TRENING:  KREIRANJE EXCEL DASHBOARD-A

U Privrednoj komori Beograda u periodu od 15. do 17. decembra 2014. godine (sala III na trećem spratu) biće realizovan trodnevni trening: Kreiranje Excel dashboard-a

Kotizacija po polazniku, za aktivne članove Privredne komore Beograda, iznosi 17.000,00 din. + PDV, za ostale učesnike iznosi 25.000,00 din. + PDV.  
Rok za prijavu i uplatu: 11. decembar  2014. godine.

Za sve dodatne informacije obratite se Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta - Jelena Radić (tel: 011-3619-472, e-mail: jelenar@kombeg.org.rs) ili Info centru - Aleksandar Matić (tel: 011-3625-143, e-mail: matica@kombeg.org.rs).    


22-23. decembar 2014.

OBUKA - PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020 

Tokom dvodnevne obuke predavači će biti fokusirani na konkretne projektne ideje učesnika za otvorene konkurse i nove EU programe 2014.-2020., sa fokusom na najveći program HORIZON 2020, čiji je budžet preko 70 milijardi eura. Cilj obuke je da unapredi i produbi sposobnosti i veštine za razvoj i pisanje projekata zadovoljavajući najviše standarde kvaliteta u pisanju EU projekata. Inovativna metodologija obuke zasniva se na kombinaciji teorije i praktičnog rada na projektnim inicijativama. Stoga, ukoliko želite da pokrenete svoj EU projekat ili ste već započeli rad na projektu pomoći ćemo Vam da ga usavršite u skladu sa postavljenim kriterijumima za ocenjivanje. Obuka će se održati na srpskom i engleskom jeziku.


31. januar 2015.

RASPISAN KONKURS ZA PODSTICAJNA SREDSTVA ZA RECIKLERE - ROK ZA PRIJAVU 31. JANUAR 2015. GODINE

Ministarstvo poljoprivrede i zaštite životne sredine Republike Srbije raspisalo je konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za 2014. za reciklere i proizvođače kesa.

Na konkurs se mogu prijaviti operateri postrojenja za ponovnu upotrebu i iskorišćavanje otpada kao sekundarne sirovine ili za dobijanje energije, kao i proizvođači kesa "tregerica" za višestruku upotrebu debljine veće od 20 mikrona.
Podsticajna sredstva po ovom javnom konkursu biće dodeljena korisnicima sredstava u skladu sa iznosom koji za ove namene bude opredeljen Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2015. godinu.

Prijave za konkurs primaju se do 31. januara 2015. godine.
Tekst konkursa i sve potrebne informacije možete preuzeti na interenet stranici Ministarstvа http://www.eko.minpolj.gov.rs/wp-content/uploads/konkursi/Konkurs_Pod_sredstva.pdf