Kancelarija za brze odgovore u saradnji sa Biznis info centrom

Aktuelno
Finansijske organizacije
Aktuelno
Poljoprivreda i prehrambena ind.
Aktuelno, Aktivnosti
Građevinarstvo
Aktuelno
Industrija
Aktuelno, Aktivnosti
Informatička delatnost
Aktuelno, Aktivnosti
Ugostiteljstvo i turizam
Aktuelno, Aktivnosti
Trgovina
Aktivnosti
Kreativna industrija
Aktuelnosti, Aktivnosti
Zadružni savez Beograda
Aktuelno, Aktivnosti
Ekon. odnosi s inostranstvom
Aktuelno, Aktivnosti
Ekologija
Aktuelno
Razvoj MSPD
Aktuelno, Aktivnosti
Edukacija
Aktuelno, Aktivnosti
Privredno-pravni sistem
Aktivnosti
Ek. politika, poreski sistem i poslovno izveštavanje
Aktuelno
Unapređenje kvaliteta i korporativna bezbednost
Aktuelno, Aktivnosti
Zajednica opštih udruženja preduzetnika
Aktuelno, Aktivnosti
 

NEDELJNI PREGLED DOGAĐAJA

SKUPŠTINA SAVEZA PENZIONERA SRBIJE - Događaj je završen


27-29. maj 2016.

FINTECH HAKATON – IZAZOVI U DIGITALNOM BANKARSTVU

Prvi Fintech hakaton u Srbiji održaće se 27-29. maja 2016. godine u organizaciji ICT Hub-a, KPMG-a i Sosijete ženeral banke. Učesnici će imati priliku da u roku od 48 sati kreiraju inovativna softverska rešenja za izazove u digitalnom bankarstvu. Za tri najbolja rešenja obezbeđen je ukupni novčani nagradni fond od 5000 evra, kao i moguća podrška u daljem razvoju i komercijalnoj primeni proizvoda. Prijave su otvorene za već formirane timove od maksimalno pet članova, ali i za pojedince (IT-jevci, dizajneri, ljudi iz sveta biznisa, preduzetnici) za koje će da bude obezbeđeno i ranije upoznavanje kako bi na vreme oformili svoje timove.  Više informacija na http://www.icthub.rs/fintech-hackathon-u-ict-hub-u/. Rok za prijavu je 23. maj 2016. putem linka http://hackathon.icthub.rs/.


27. maj 2016.

PREDAVANJE: "NEURONAUKOM DO USPEHA - KAKO UNUTRAŠNJOM I SPOLJNOM KOMUNIKACIJOM UČINITI POMAK"

Privredna komora Beograda u okviru sajma "Mikro biznis i porodično preduzetništvo", koji se održava u Domu Sindikata, od 26. do 28. maja 2016. godine, organizuje predavanje "Neuronaukom do uspeha – kako unutrašnjom i spoljnom komunikacijom učiniti pomak". Predavanje će biti odžano u petak, 27. maja 2016. godine, u Sali 2 Doma Sindikata, sa početkom u 11 časova.

Čak 99% svega što znamo o radu mozga posledica je istraživanja poslednjih 5 godina. Nije toliko bitno koliko su ta istraživanja potvrdila stara saznanja ili dala nova, koliko je važno da  smo njima dobili kvalitetne alate za povećanje lične i opšte efikasnosti. 

Predavanje će održati Miloš Čirič, međunarodni savetnik i jedan je od najcjenjenijih stručnjaka za lobiranje u region.

Više informacija o samom predavanju i predavaču možete pronaći ovde. Prijava učešća se vrši on line, najkasnije do 26. maja 2016. godine. 
Za dodatne informacije, kontakt osoba je Dragana Živković, tel. 011/2642-277, e-mail: dragana@kombeg.org.rs.


27. maj 2016.

POSLOVNI SUSRETI PRIVREDNIKA NA SAJMU "MIKRO BIZNIS I PORODIČNO PREDUZETNIŠTVO"  

U okviru Godine preduzetništva, Privredna komora Beograda, u partnerstvu sa Sekretarijatom za privredu organizuje sajam „Mikro biznis i porodično preduzetništvo“, koji će biti održan u periodu od 26. do 28. maja 2016. godine, u Domu Sindikata. Pored privrednika iz Beograda i Srbije manifestacija će okupiti značajan broj učesnika iz Makedonije, Republike Srpske, Crne Gore, Hrvatske i Slovenije.
Imajući u vidu da su preduzetnici često pokretači brojnih inovacija u biznisu, da mikro biznis pokazuje tendenciju poslovanja budućnosti, a da je porodično preduzetništvo na globalnom, svetskom nivou jedan od najvažnijih i najčešćih oblika zapošljavanja, Privredna komora Beograda organizuje, drugog dana Sajma, 27. maja 2016. godine, bilateralne susrete privrednika Beograda i regiona (spisak učesnika u prilogu).
Bilateralni susreti biće održani u Klubu Doma Sindikata, 27. maja 2016. godine, sa početkom u 11 časova. Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju. Kontakt osoba je Dragana Živković, tel. 3619 646, e-mail: dragana@kombeg.org.rs
Rok za prijavu 23. maj 2016. godine.   


27. maj 2016.

RADIONICA "ON-line KOMUNIKACIJA: ZAŠTO BI MENI BILO VAŽNO?"

Privredna komora Beograda u okviru sajma "Mikro biznis i porodično preduzetništvo", koji se održava u Domu Sindikata, od 26. do 28. maja 2016. godine, organizuje radinoicu "On-line komunikacija: Zašto bi MENI bilo važno?" Radionica će biti odžana u petak, 27. maja 2016. godine, u Sali 2 Doma Sindikata, sa početkom u 10 časova.
Cilj predavanja je dа pruži neophodnа znаnjа zа strаteško uprаvljаnje komunikаcijаmа (pre svega na internetu i društvenim medijima), kroz sticаnje osnovnih prаktičnih znаnjа i kompetencijа u području onlajn komunikаcija i kroz usvаjаnje i sаvlаdаvаnje znаnjа o njenoj ulozi i znаčаju zа poslovаnje.
Predavači su predstavnici jedne od najboljih startup platformi u region, BeeShaper, članice Bee Premium Grupe. Više informacija o samom predavanju i predavačima možete pronaći ovde.
Prijava učešća se vrši on line, najkasnije do 26. maja 2016. godine

Za dodatne informacije, kontakt osoba je Dragana Živković, tel. 011/2642-277, e-mail: dragana@kombeg.org.rs.

27. maj 2016.

PREDAVANJE: "INTERNET NIJE SAMO ZA VELIKE"

U okviru sajma preduzetništva "Mikro biznis i porodično preduzetništvo", 27. maja 2016. godine, biće održano predavanje na temu "Internet nije samo za velike",  sa početkom u 14 časova, u sali 4 Doma Sindikata. U okviru teme bavićemo se pitanjima upotrebe i pojavljivanja na internetu sa aspekta preduzetnika, mirko i malih firmi. Neka od osnovnih dilema je kako se na internetu gradi identitet (i šta će on bilo kome), kakave su koristi i iz kojih razloga mali privrednici treba da poseduju web sajt,  šta će uopšte preduzetniku domen, u vreme besplatnih društvenih mreža?, kako internet koristiti u funkciji razvoja i rasta poslovanja. Kako u praksi internet služi malom biznisu saznaćemo od gostiju na predavanju.

  • Predavač: Predrag Milićević, rukovodilac, sektor za razvoj poslovanja i marketing
  • Gosti: Miodrag Ristić, štamparija "Deto";  Miloš Mijić, "Domaće kiflice"

Učešće na sajmu i svim pratećim aktivnostima je bez kotizacije, a prijava se vrši on line do 26. maja 2016. Za sve dodatne informacije, kontakt osoba je Ana Milčević, samostalni savetnik, Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti, tel: 2641 355/180, e-mail: anam@kombeg.org.rs.


28. maj - 30. jun 2016.

ENGLESKI JEZIK U OSNOVNOJ POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI - ZA MESEC DANA

Imajući u vidu savremene trendove poslovanja, dinamiku poslovnih komunikacija i potrebu međusobnog povezivanja institucija i subjekata svuda u svetu, Privredna komora Beograda ukazuje na značaj učenja engleskog jezika u cilju unapređenja kvaliteta poslovanja u Beogradu i u saradnji sa školom engleskog jezika »Memphis« organizuje jednomesečne kurseve engleskog jezika u osnovnoj poslovnoj komunikaciji (za početni, srednji i viši nivo).
Kurs je kreiran tako da se kod polaznika, u najkraćem mogućem roku, razviju veštine potrebne za učestvovanje u različitim poslovnim situacijama i premoste problemi u osnovnoj komunikaciji sa klijentima.

Polaznik bi trebalo da se odluči za jedan od navedenih termina:
I termin: ponedeljak – sreda od 17.00-19.00 časova (početak 28.05.2016.)
II termin: subota – 10.00 - 14.15 časova - blok nastava (početak 30.05.2016.)

Prijava je otvorena do 25. maja 2016. godine. Za dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju i upravljanje projektima, tel. 011-3619-472


30. maj 2016.

PRIVREDNA KOMORA BEOGRADA OBJAVLjUJE POZIV ZA DODELU STIPENDIJA ZA PROGRAM eMBA STUDIJA (30. maj 2016.)

Mokrogorska škola menadžmenta i Privredna komora Beograda objavljuju konkurs za dodelu tri stipendije za Mokrogorski Executive MBA program za 2016. godinu i to:

  • Jednu stipendiju u iznosu od 60% od ukupne školarine
  • Jednu stipendiju u iznosu od 40% od ukupne školarine
  • Jednu stipendiju u iznosu od 20% od ukupne školarine

Svi zainteresovani kandidati mogu poslati svoju biografiju i esej na temu  „Moja lična inicijativa u 2016.godini“ popunjavanjem prijavnog formulara na web adresi http://msm.edu.rs/executive-mba/emba-stipendije-2016/ do 30.05.2016 godine.  Kandidati koji uđu u uži izbor će biti pozvani na intervju sa direktorima programa.
Stipendija se dodeljuje onim licima koja su svojom dosadašnjim radom postigla značajne rezultate a nisu u finansijskoj mogućnosti da u celosti snose troškove školarine. Stipendija ne pokriva troškove smeštaja tokom trajanja programa.
Link ka stranici programa: http://msm.edu.rs/memba
Link ka prijavi za stipendije: http://msm.edu.rs/executive-mba/emba-stipendije-2016/
Prijave traju do 30.05.2016. godine. 
Rezultati konkursa će biti objavljeni 15.06.2016 na portalu Mokrogorske škole.


30. maj – 1. jun 2016.

TRENING: POWERPIVOT ZA EXCEL 2010 WORKSHOP

U Privrednoj komori Beograda (Kneza Miloša 12, sala III) od  30. maja do 1. juna 2016. godine u periodu od 900 do 1600 časova, biće organizovan trodnevni trening: Microsoft PowerPivot za Excel 2010 Workshop – Dajte smisao Vašim podacima –
Microsoft PowerPivot za Excel 2010 je tehnologija čiji je cilj da pruži najkomforniji rad sa podacima u cilju poslovnog izveštavanja (BI). PowerPivot je fantastičan alat u svetu analize podataka zato što korisnicima daje svu moć koja im je potrebna za izvođenje svih vrsta analiza poslovnih podataka i to bez pomoći IT odeljenja.
Trening je dizajniran za profesionalce koji žele da koriste sve mogućnosti PowerPivot-a dok u isto vreme dozvoljava da se identifikuju oni slučajevi kada upotreba PowerPivot-a nije optimalna.

Rok za prijavu i uplatu: 26. maj 2016. godine. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju, tel: 011-3619-472.  


30. maj 2016.

OKRUGLI STO: TRENDOVI U ROBOTIZACIJI 

Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti Privredne komore Beograda i Društvo za informatiku Srbije organizuju, u ponedeljak 30. maja 2016. godine, u 13:00 časova u sali IVa, Kneza Miloša 12, okrugli sto: "Trendovi u robotizaciji" (Razvoj veštačke inteligencije; roboti u industriji; kućni roboti; vojni roboti; humanoidni roboti; domaći razvoj robota; domaća proizvodnja robota)
Učesnici: Kosta Jovanović, Elektrotehnički fakultet Univerziteta u Beogradu, Aleksandar Rodić, Institut Mihajlo Pupin i Aleksandar Vidojković, EuroCom.
Molimo Vas da svoje prisustvo potvrdite putem on-line PRIJAVE. Kontakt osoba Vesna Muhić, tel. 2645-333, e-mail: vmuhic@kombeg.org.rs .   

31. maj - 2. jun 2016.

IoT week Belgrade 2016  

U Beogradu se po prvi put organizuje međunarodna konferencija IoT week 2016 u periodu od 31.5. do 2.6.2016 u hotelu Crown Plaza, u organizaciji Iot Forum-a, DunavNet-a i podršku partnera među kojima je i Privredna komora Beograda. Konferencija predstavlja mogućnosti u razvoju; povezivanje globalne poslovne i istraživačke zajednice u inovacijama; promovisanje međunarodne saradnje, realizovanih istraživačkih projekata i partnerstava u FP7 i Horizon2020, rešavanju društvenih i tržišnih pitanja. 
Glavni program obuhvata sesije u sferi Biznisa, Inovacija i istraživanja. Konferencija okuplja oko 400 učesnika i posetilaca među kojima će biti i gosti iz Australije, Brazila, Južne Koreje, EU, Japana....a teme kojima je posvećena su Smart ili pametna rešenja u domenu poljoprivrede, maloprodaje, servisi pametnih gradova, dronovi, IoT usluge u službi zdravlja i nege životinja, IoT i umetnost, projekti FP7 i Horizon2020. Za članice Privredne komore Beograda, posetioce naših meetup-a i aktivnosti, omogućen je popust na kotizaciju. Više informacija na IoT week 2016 ili  Udruženje saobraćaja, telekomunikacija i informatičke delatnosti, Ana Miličević, anam@kombeg.org.rs, tel: 011 2641 355 lok 180, Vesna Muhić, vmuhic@kombeg.org.rs, 011 2645 333.


31. maj – 2. jun 2016.

MEĐUNARODNA KONFERENCIJA "SAD - EU - JAPAN - SRBIJA TEHNOLOŠki samit"

Dokument: "Novo-industrijalizacija Srbije – vizija i strategija, pogled na 2020/2030, Industry 4.0.0 model za Srbiju".

Mašinski fakultet u Beogradu i Privredna Komora Beograda, u saradnji sa nemačkom organizacijom za tehničku saradnju GIZ, pod pokroviteljstvom Ministarstva privrede Vlade Republike Srbije, organizuju Međunarodnu konferenciju SAD - EU - JAPAN - SRBIJA TEHNOLOŠKI SAMIT", na kojoj će oko 50 renomiranih stranih i domaćih eksperata, tri dana raditi na dokumentu: "Novo-industrijalizacija Srbije – vizija i strategija, pogled na 2020/2030, industry 4.0.0 model za Srbiju".

Konferencija će biti održana od 31. maja do 2. juna 2016. godine, na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, Kraljice Marije 16, prema satinici programa.

Učešće je najavilo preko 200 eksperata iz zemlje i inostranstva.
Konferencija je pripremana u saradnji sa Prof. dr Jun Ni, Univerzitet Mičigen, En Arborn, SAD, koji je svetski kompetentna osoba za politiku i strategiju industrijskog razvoja. On je savetnik predsednika Obame za tehnološki razvoj i industrijsku politiku, kao i predsednika Kine, Južne Koreje i Hon-Konga, za istu oblast. Na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu, bio je predsedvajući panela za proizvodnju.

Kroz sedam panela, jedan workshop i završnu plenarnu sednicu biće analizirana pitanja: Proizvodnja u svetu – izazovi i mogućnosti, Međunarodne/nacionalne inicijative za unapređenje proizvodnje i industrije, Strategije industrijskih politika na globalnom/nacionalnom nivou, Napredne proizvodne tehnologije, Istraživanja i obrazovanje za nove tehnologije, Mapa puta za novo-industrijalizaciju Srbije, Industry 4.0.0 model za Srbiju i Šta mi možemo da uradimo?

Završni dokument Konferencije će biti predložen kao osnova za "Novu politiku i strategiju Vlade Republike Srbije u oblasti industrijskog razvoja", čija osnova će biti NOVE TEHNOLOGIJE. Takođe, on se može koristiti i u definisanju okvira za Poglavlje 20 pregovora sa EU. 
Na ovaj način biće formulisan kozistentan dokument za oblast industrijskog razvoja Srbije, koji će, pre svega sa inženjerske tačke gledišta, posmatrati ova pitanja.

Otvaranje Konferencije je 31. maja 2016. godine, u 9 sati,
na Mašinskom fakultetu u Beogradu, sala 211 (drugi sprat).

Za sve dodatne informacije, kao i za potvrdu Vašeg učešća dostavljamo kontakte: 
Prof. dr Vidosav Majstorović, Mašinski fakultet, tel: 011/ 3302-407 e-mail:  vmajstorovic@mas.bg.ac.rs
Milica Drinjaković, Privredna komora Beograda, tel: 011/2643-199, e-mejl: milicad@kombeg.org.rs 


31. maj 2016.

KONKURS-ZAJEDNICI ZAJEDNO 2016

U saradnji s lokalnim samoupravama, NIS a.d. Novi Sad (NIS) raspisuje javni konkurs za dodelu finansijskih sredstava za realizaciju projekata iz oblasti sporta, kulture, zaštite životne sredine, nauke i pomoći socijalno ugroženim grupama, koji će se realizovati na teritorijama gradova Beograd, Novi Sad, Pančevo, Zrenjanin, Niš, Čačak, Kikinda i opština Novi Bečej, Kanjiža, Žitište i Srbobran. Svi nosioci projekata moraju imati sedište u navedenim lokalnim zajednicama.
Minimalna vrednost projekta za finansiranje iznosi 300.000 dinara. Maksimalna vrednost pojedinačnog projekta ne treba da prelazi 30% u odnosu na ukupna raspoloživa sredstva namenjena lokalnoj samoupravi iz koje se konkuriše.
Cilj konkursa je da se unapredi kvalitet života u lokalnim zajednicama u kojima se posluje, korporativnea društvena odgovornost i prepoznavanja potrebe za povezivanjem lokalne zajednice i značajnih privrednih subjekata.
Ostala pravila konkursa, obrasci, kao i dodatne informacije za podnosioce zahteva, nalaze se na sajtu http://www.zajednicizajedno.nis.eu/uslovi-konkursa

Konkurs je otvoren od 01. aprila 2016. godine do 31. maja 2016. godine do 16 časova.


1. jun 2016.

INFO SESIJA: "EU PROGRAMI 2014-2020"

Info sesija pruža orijentaciju učesnicima o svim raspoloživim izvorima finansiranja iz Evrposkih fonodova. Cilj info sesije je da pruži učesnicima informacije o tome, šta su EU fondovi i programi, čemu služe, kako funkcionišu i da omogući jasan pregled konkretnih EU programa, otvorenih i predviđenih konkursa koji su namenjeni organizacijama u Srbiji, kako bi se na vreme pripremili za nov ciklus finansiranja EU projekata.
Preuzmite: opis obuke i pozivno pismocv predavača, program info sesije, prijavu

Mesto i vreme održavanja: Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu, 9,30 časova.
Kotizacija za info sesiju: 1.500 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 3.000 dinara + PDV. Zbog aktuelnosti tema i ograničenog  broja polaznika, sugerišemo Vam da popunjenu prijavu pošaljete u što kraćem roku. Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs 

PRISTUP IZVORIMA FINANSIRANJA KROZ OBRAZOVANJE


3. jun 2016.

NOVA VERZIJA STANDARDA ISO 14001:2015

Kurs na temu: "Nova verzija standarda ISO 14001:2015" biće održan 3. juna  2016. godine, u Privrednoj komori Beograda,  sala na II spratu, sa početkom u 9:00 časova (u periodu od 9:00 do 15:00).

Glavna novina koju donosi ova verzija jeste izmenjena struktura teksta, koja je posledica usaglašavanja strukture ISO standarda za sisteme menadžmenta prema Prilogu SL iz ISO/IEC Direktiva, Deo 1. Na taj način značajno se olakšava integracija različitih sistema menadžmenta i to zahvaljujući ujednačenoj strukturi, identičnom ključnom tekstu, zajedničkim terminima i definicijama.
Kotizacija po polazniku za aktivne članove Privredne komore Beograda, iznosi 16.000,00 din. + PDV, za ostale učesnike iznosi 22.000,00 din. + PDV.
Rok za prijavu i uplatu je  31. maj 2016. godine.  Za sve dodatne informacije obratite se  Centru za edukaciju  (tel: 011/ 3619-472). 


3. jun 2016.

NAUČNO-STRUČNO SAVETOVANJE: ZITEH 16 

Naučno-stručno savetovanje "ZITEH 16" će se održati u Privrednoj komori Srbije, Beograd, Terazije 23, drugi sprat, 3. juna 2016. godine sa početkom u 9.00 časova.
Cilj savetovanja je sticanje, širenje i razmena znanja o zloupotrebana informacionih tehnologija (činjenje, otkrivanje, dokazivanje, veštačenje i sankcionisanje) i zaštite.
Na Savetovanju će biti prezentovani radovi po pozivu i izboru Programskog odbora. Svi radovi po pozivu i prihvaćeni prijavljeni  radovi biće publikovani u Zborniku radova (na  CD) registrovanom u Narodnoj biblioteci Srbije sa ISBN i COBISS obeležjima.
Više informacija na www.itvestak.org.rs. Osobe za kontakt: Živko Dženopoljac 060 0506 641 i Milorad Jovanović 063 7701 265.     


3. jun 216.

RADIONICA: EFEKTI PRIMENE ZAKONA O PREKRŠAJIMA I POSLEDNJE IZMENE IZ 2016. GODINE

Privredna komora Beograda i USAID Projekat za reformu pravosuđa i odgovornu vlast započinju realizaciju serije jednodnevnih radionica na temu "Efekti primene Zakona o prekršajima i poslednje izmene iz 2016. godine", koje će se realizovati u periodu od maja do juna 2016. godine
Radionica se održava bez kotizacije, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu, sa početkom u 10 časova.
Prijava za radionicu se vrši popunjavanjem on-line PRIJAVE.   Registracija učesnika u 9:45 časova PROGRAM 
Kontakt osoba za sve dodatne informacije: Milivoj Janković, rukovodilac Centra za privredno-pravni sistem, tel: 011-2641 - 355 lokal 108, e-mail: milivoj@kombeg.org.rs.


6-7. jun 2016.

OBUKA: JAVNE NABAVKE PO PRAVILIMA EVROPSKE UNIJE – PRAG PROCEDURE

Obuka obuhvata osnovne pojmove, tipove i procedure nabavki po zahtevima Evropske unije. Uz elemente tenderskih dosijea obrađuju se i način evaluacije pristiglih ponuda, kao i priprema ponuda za raspisane tendere.
Pored neophodnih teoretskih znanja koja se pružaju polaznicima, obuka je zasnovana na konkretnim praktičnim primerima u vezi sa pripremom tenderskih dosijea, njihovoj evaluaciji, kao i pripremi ponuda za tendere. Obuka je namenjena potencijalnim korisnicima sredstava Evropske unije, kao i poslovnim subjektima koji se prijavljuju na tendere za dobavljače i ugovarače.

Format obuke i dinamika održavanja: 2 dana, 1 predavač (preuzmite cv predavača); preuzmite detaljan opis obuke: pozivno pismoprogram EU obuke i prijavu učešća
Mesto i vreme održavanja: Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12,  sala na međuspratu, 9,30 časova.
Kotizacija za obuku: 11.500 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 15.500 dinara + PDV. Kotizacija pokriva troškove obuke, literature i posluženja hrane i pića u pauzama.

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs 

PRISTUP IZVORIMA FINANSIRANJA KROZ OBRAZOVANJE


8-10. jun 2016.

POSLOVNA ANALIZA PO IIBA STANDARDU

Privredna komora Beograda organizuje seminar na temu "Poslovna analiza po IIBA standardu (Business Analysis, IIBA, BABOK v.3)", koji će biti realizovan od 8-10. juna 2016. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala 3, prema satici programa.
Polaznicima će biti predstavljen kompletan trodnevni trening program ispunjen znanjima i savetima proisteklim iz najbolje svetske prakse u primeni poslovne analize, baziran na svetskom standardu, BABOK Guide v.3, koji održava IIBA (International Institute of Business Analysis, Canada). Na treningu će biti obrađene sve oblasti BABOK-a počev od koncepta, preko potrebnih koraka i aktivnosti do najvažnijih alata i tehnika.
Obuka je namenjena sadašnjim i budućim poslovnim analitičarima, sistem analitičarima, softverskim inženjerima, rukovodiocima projekata, tim liderima, produkt i program menadžerima, testerima i specijalistima za QA, kao i svima onima koji žele da prošire svoje poslovne vidike.
Predavač je Miroslav Janković, BsEE, MBA, PMP
Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju,  tel: 011/ 3619-472. 


8-9. jun 2016.

INFOTECH 2016

ASIT (Asocijacija za računarstvo, informatiku, telekomunikacije i nove medije Srbije), pod pokroviteljstvom resornih ministarstava Vlade Republike Srbije i Privredne komore Srbije, zajedno sa značajnim domaćim i stranim firmama, ICT korisnicima, IEEE i PMI sekcijama, organizuje ICT CONFERENCE & EXHIBITION INFOTECH 2016.
Konferencija i izložba će se održati od 8-9. juna 2016. godine, u hotelu "Izvor", Aranđelovac.
Više informacija na sajtu konferencije www.infotech.org.rs.


12-13. jun 2016.

PETI POSLOVNI SAJAM PRIVREDE NR KINE "CHINA SMART EXPO 2016"

Privredna komora Beograda organizuje, 12. i 13. juna 2016. godine, studijsku posetu Petom poslovnom sajamu privrede Republike Kine ’’China Smart Expo 2016’’, koji se održava u Budimpešti.
China Smart Expo se ove godine organizuje za internacionalne posetioce i potencijalne partnere iz MSPP sektora i idealno je mesto za upoznavanje kineske ekonomije i industrije kao i novih vidova poslovne saradnje. Ove godine se očekuje oko 300 izlagača i  prisustvo gostiju iz zemalja Centralne Evrope. Fokus manifestacije je na proizvođačima mehanizacije, automobilske industrije, elektronike, električne opreme, poljoprivrede, metaloprerade, elektroindustrije, informacionih tehnologija, lake industrije, manufakturnog zanatstva, sporta i drugim.
U svrhu ove posete Privredna komora Beograda će organizovati autobuski prevoz i smeštaj za zainteresovane privrednike bez nadoknade.
Dodatne informacije su dostupne u Zajednici opštih udruženja privrednika PK Beograda, kontakt osoba je Dragana Živković, tel. 011/2642-638 i 011/2641-355 lok. 146, ili putem elektronske pošte: dragana@kombeg.org.rs.  Rok za prijavu je 20. maj 2016.


14. jun 2016.

SEMINAR: KORPORATIVNO UPRAVLJANJE - obuka za upravu i zaposlene u javnim preduzećima, državnim društvima kapitala i druga pravna lica

Zbog velikog interesovanja članova i šire stručne javnosti o stanju i pravcu razvoja korporativnog upravljanja u privrednim društvima, Privredna komora Beograda organizuje seminar na temu: "Korporativno upravljanje - obuka za upravu i zaposlene u javnim preduzećima, državnim društvima kapitala i druga pravna lica".
Seminar će biti realizovan  14. juna 2016. godine  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala 4b, prema satnici programa.
Predavač: dr Ljiljana Rajnović, ekspert za poslovno pravo, tržište hartija od vrednosti, restukturiranje i  reorganizaciju, stečaj i likvidaciju.
Rok za prijavu i uplatu je ponedeljak, 13. jun 2016. godine. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju i upravljanje projektima  (tel: 011/ 3619-472).


15-17. jun 2016.

NAPREDNA OBUKA O PISANJU PROJEKATA ZA EU FONDOVE

Cilj trodnevne napredne obuke je da omogući učesnicima sticanje ili unapređivanje kapaciteta za samostalno apliciranje i realizaciju projekata, koje finansijski podržava Evropska unija kroz bespovratna sredstva. Nastavni program obuke se zasniva na podjednakoj zastupljenosti predavanja i praktičnih vežbi.

Format programa i dinamika održavanja
: 4 puta godišnje, 3 dana, 1 predavač, preuzmite opis obuke i pozivno pismocv trenera i detaljan program trodnevne obuke i prijavu
Kotizacija za naprednu obuku: 14.000 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 17.000 dinara + PDV. Kotizacija pokriva troškove napredne obuke,literature i osveženja u pauzama. 

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs

PRISTUP IZVORIMA FINANSIRANJA KROZ OBRAZOVANJE


16. jun 2016.

KONFERENCIJE U KINI O PREKOGRANIČNOM POVEZIVANJU MSP NA GLOBALNOM NIVOU

Privredna komora Beograda poziva privrednike da uzmu učešće na konferencijama, koje će tokom godine biti održane u NR Kini:

1. Prekogranična investiciono-trgovinska konferencija MSP, Hebej Tangšan, 16-17. jun 2016; oblasti: proizvodnja opreme, moderna poljoprivreda, zdravstvo, veleprodaja i maloprodaja, poslovne usluge, prerada hrane, proizvodi od plastike i gume, građevinski materijali, proizvodnja nameštaja, industrije koje utiču na poboljšanje uslova i stila života, aeronautika i astronautika
2. Prekogranična investiciono-trgovinska konferencija MSP, Guidžou oktobar 2016; oblasti: lokalni turizam, velike baze podataka, planinska poljoprivreda, velike zdravstvene industrije, specijalna hrana

Organizator za sve članove delegacije obezbeđuje sastanak sa kineskim potencijalnim partnerima, i snose sve troškove osim avionskog prevoza (smeštaj, lokalni transport i ishranu). Dodatne informacije dostupne su u Centru za ekonomske odnose s inostranstvom Privredne komore Beograda: 011/2642 088, centareoi@kombeg.org.rs.


16-17. jun 2016.

OBUKA ZA POLAGANJE ISPITA ZA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE

Usled velikog interesovanja članova i šire javnosti, Privredna komora Beograda organizuje "Obuku za polaganje ispita za službenika za javne nabavke".
Obuka će biti održana 16-17. juna 2016. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala 4b na četvrtom spratu, prema satnici programa.

Za razliku od ranije važećih zakona, po novom Zakonu o javnim nabavkama, ispit za službenika za javne nabavke može polagati svako zainteresovano lice, bilo da je predstavnik naručioca ili zaposleno kod ponuđača. Za polaganje ispita može se samostalno prijaviti i nezaposleno lice, koje sticanjem sertifikata za službenika za javne nabavke dobija veću šansu za zaposlenje. Otuda je obuka namenjena predstavnicima naručioca, ponuđača, nezaposlenim licima, odnosno svima koji žele da steknu profesionalno zvanje u oblasti javnih nabavki i dodatnu kvalifikaciju u svom obrazovnom profilu.

Rok za prijavu i uplatu je  14. jun 2016. godine. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju i upravljanje projektima (tel: 011/ 3619-472). 


19-21. jun 2016. 

23. MEĐUNARODNI SAJAM ROBE ŠIROKE POTROŠNJE SAITEX 2016

Međunarodni sajam robe široke potrošnje SAITEX (Southern African International Trade Exhibition for Retail Products) biće, 23. put  od osnivanja, održan u periodu od 19. do 21. juna 2016. godine u Galager kongresnom centru u Midrandu.
SAITEX sajam se smatra najvećim mestom okupljanja privrednika na afričkom kontinentu na kojem se izlažu svi proizvodi široke potrošnje. Osim poljoprivrednih, zastupljeni su proizvodi sektora: građevinarstva, finalne prerade drveta - nameštaja, aparata i elektronike za domaćinstva, kožarskih proizvoda, alata i dr.
Za dodatne informacije možete kontaktirati Centar za ekonomske odnose s inostravstvom Privredne komore Beograda (centareoi@kombeg.org.rs, 2642-088).


1. jul 2016.

INFORMACIJA U VEZI OBAVEZE IZVRŠNOG POVERIOCA PREMA ČLANU 547. ZAKONA O IZVREŠENJU I OBEZBEĐENJU („SL. GLASNIK RS, BROJ 106/2015)

Narodna skupština Republike Srbije donela je 18. decembra 2015. godine novi Zakon o izvršenju i obezbeđenju, koji je objavljen u  Službenom glasniku  RS", br. 106/2015)
Novi Zakon o izvršenju i obezbeđenju, čija primena počinje 01. jula 2016. godine, je pored znatnih novina u sistemu izvršenja i obezbeđenja, kao i u položaju i ulozi javnih izvršitelja, članom 547. propisao i obavezu izvršnog poverioca koja se tiče izjašnjenja, sa prekluzivnim rokom od 60 dana i posledicom obustave postupka.
Član 547. glasi:


14. maj - 16. jul 2016.

OBUKA ZA SAMOSTALNOG KNJIGOVOĐU UZ STICANJE PRAKTIČNIH ZNANJA I RAD NA RAČUNARU I PROGRAMU ZA KNJIGOVODSTVO

Usled sve većih i bržih promena u segmentu knjigovodstvenih i poreskih propisa, povećano je i interesovanje za angažovanjem kadrova u ovoj oblasti. Privredna komora Beograda, u cilju osposobljavanja potencijalnih resursa za obavljanje ovih poslova, u saradnji sa SAOP d.o.o. organizuje: Obuku za samostalnog knjigovođu uz sticanje praktičnih znanja i rad na računaru i programu za knjigovodstvo, od 14. maja do 16. jula 2016. godine,  subotom od 09:00 do 15:30. časova.
Predavanja su orijentisana na praktičan rad u knjigovodstvu. Uz praćenje  realne dokumentacije i uz praktičan rad koji se obavlja na savremenom internet knjigovodstvenom alatu, SAOP miniMAX, polaznici stiču primenjiva znanja, tako da će, po završetku obuke, lako moći da obavljaju knjigovodstvene poslove u bilo kom privrednom društvu ili agenciji.

Kotizacija po polazniku, za aktivne članove Privredne komore Beograda, iznosi 25.000,00 din. + PDV, za ostale učesnike iznosi 30.000,00 din. + PDV. Kotizacija uključuje potrebni radni materijal za seminar, skripte, radne zadatke, pristup knjigovodstvenom programu i prateće materijale kao i osveženje u pauzama i uverenje o pohađanju kursa. Prijavljivanje se vrši popunjavanjem on-line prijave. Rok za prijavu i uplatu je  4. maj 2016. godine.    


6-8. septembar 2016.

2. ADRIA SECURITY SUMMIT

Srpska asocijacija menadžera korporativne bezbednosti uz pomoć Privredne komore Beograda jedan je od partnera magazina A&S Adria u organizaciji predstojećeg stručnog skupa i ujedno Vas poziva da rezervišete svoje mesto i budete učesnik na ovogodišnjem drugom po redu kongresno-izložbenom događaju ''Adria Security Summit'', koji će se održati od 06 do 08. septembra 2016. u hotelu Crowne Plaza, Beograd, Srbija.
Informacije o načinu prijavljivanja, programu događaja, predavačima i ostalim informacijama možete saznati na web-stranici organizatora http://www.adriasecuritysummit.com/index.php/bs/

Za dodatna pitanja u vezi Adria Security Summit-a, ispred SAMKB i Privredne komore Beograda, kontakt osoba je Vladimir Vuksanović, sekretar SAMKB, tel: +381 11 2644-880 ili e-mail: office@korporativnabezbednost.rs.