Kancelarija za brze odgovore u saradnji sa Biznis info centrom


Aktuelno
Finansijske organizacije
Aktuelno
Poljoprivreda i prehrambena ind.
Aktuelno, Aktivnosti
Građevinarstvo
Aktuelno
Industrija
Aktuelno, Aktivnosti
Informatička delatnost
Aktuelno, Aktivnosti
Ugostiteljstvo i turizam
Aktuelno, Aktivnosti
Trgovina
Aktivnosti
Zadružni savez Beograda
Aktuelno, Aktivnosti
Ekon. odnosi s inostranstvom
Aktuelno, Aktivnosti
Transfer tehnologija i ekologija
Aktuelno
Razvoj MSP i preduzetništva
Aktuelno, Aktivnosti
Poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta
Aktuelno, Aktivnosti
Privredno-pravni sistem
Aktivnosti
Ekonomska politika, prestrukturiranje i razvoj
Aktuelno
Zajednica opštih udruženja preduzetnika
Aktuelno, Aktivnosti
 

NEDELJNI PREGLED DOGAĐAJA

SKUPŠTINA SAVEZA PENZIONERA SRBIJE - Događaj je završen



5. mart 2015.

STRUČNO SAVETOVANJE: "KORPORATIVNA BEZBEDNOST I CYBER SECURITY PROTIV ORGANIZOVANOG KRIMINALA"

Privredna komora Beograda i Srpska asocijacija menadžera korporativne bezbednosti, u saradnji sa Asocijacijom menadžera korporativne bezbednosti Jugoistočne evrope (SECSA) i Poslovnim učilištem integralna sigurnost i razvoj iz Zagreba pozivaju Vas na  međunarodno stručno savetovanje ''Korporativna bezbednost i Cyber security protiv organizovanog kriminala'', koje će biti održano 5. marta 2015.godine, u hotelu Crowne Plaza, Beograd.
 
Dodatne informacije u vezi skupa možete dobiti u Centru za unapređenje kvaliteta i korporativnu bezbednost Privredne komore Beograda, kontakt osoba: Vladimir Vuksanović, rukovodilac Centra  tel: +381 11 3625-141, e-mail: vladav@kombeg.org.rs


5. mart 2015.

SEMINAR: UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA U ORGANIZACIJI

Privredna komora Beograda organizuje seminar na temu: "Upravljanje konfliktima u organizaciji",  koji će biti održan u četvrtak,  5. marta 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša br. 12, sala na trećem spratu, sa početkom u 9:00 časova.

Mnogobrojna istraživanja ukazuju na velike troškove organizacije koji su posledica lošeg upravljanja konfliktima. Iz tih razloga, obuka je prvenstveno usmerena na konflikte u organizaciji, na njihove uzroke, dinamiku, strukturu, vrste, stilove rešavanja i strategije upravljanja. Same definicije organizacijskih konflikata ukazuju na moguće njihove negativne uticaje na procese koordinacije, odnosno upravljanja organizacijom. Obuka je namenjena rukovodiocima na svim nivoima upravljanja u organizaciji.

Rok za prijavu i uplatu je 3. mart 2015. godine. Nakon popunjavanja prijave, biće Vam poslat predračun. Za sve dodatne informacije obratite se Tatjani Mihajlović u Centru za edukaciju  (tel: 011/ 3619-472).    


5. mart 2015.

SEDNICA IZVRŠNOG ODBORA SSAB

U organizaciji Udruženja kreativne industrije, u Privrednoj komori Beograda, u četvrtak 5. februara, sala IV, sa početkom u 12:00 časova, biće održana druga sednica Izvršnog odbora Sportskog saveza Beograda, sa temama:

  • Donošenje niza odluka u vezi Programa koji je finansiran iz gradskog budžeta;
  • Predlog Programa za 2015. godinu koji se kandiduje za finansiranje iz gradskog budžeta;
  • Priprema redovne Skupštine SSAB;
  • Plan rada Lekarske komisije u saradnji sa Privrednom komorom Beograda.

5. mart 2015.

DAN ENERGETSKE EFIKASNOSTI

Svetski dan energetske efikasnost se obeležava svake godine 5. marta u čast prvog sastanka svetskih eksperata održanom na ovaj dan u 1998. god. u Austriji, kako bi razgovarali o energetskoj krizi i njenim mogućim rešenjima.
Izraz “energetska efikasnost” odnosi se u suštini na korišćenje energije na takve načine koji ne izazivaju klimatske promene. Ovo je omogućeno razvojem obnovljivih izvora energije i transporta koji su manje agresivni prema životnoj sredini.

Izvor: efikasnost.com


10-11. mart 2015.

DANI INTERNET DOMENA SRBIJE "DIDS 2015

"Ovogodišnji DIDS 2015 biće održan pod sloganom “U kom si internet filmu?”, 10. i 11. marta, u Hotelu “Metropol” u Beogradu, a organizator je Fondacija “Registar nacionalnog internet domena Srbije” (RNIDS). Šesta godišnja konferencija o razvoju Interneta u svetu i na .RS i .СРБ domenskim prostorima Srbije ovog puta je podeljena u dva dana, tako da je prvog dana standardni program za prijavljene posetioce, a drugog dana je regionalni stručni internet skup za pozvane učesnike.
DIDS je, kao i do sada, besplatan za sve posetioce, uz obaveznu registraciju zbog ograničenog broja mesta. Više informacija možete dobiti  preko sajta na adresama dids.rs i дидс.срб


10-11. mart 2015.

SEMINAR: NOVA VERZIJA STANDARDA ISO 9001:2015

Na osnovu iskazanog interesovanja i potrebe članova Komore da inoviraju svoja znanja i kompetencije u skladu sa revizijom standarda ISO 9001, Privrednа komorа Beograda organizuje i poziva Vas da prisustvujete prvom u seriji kurseva koji će biti održan na temu:  "Nova verzija standarda ISO 9001:2015".

Kurs će biti realizovan  u periodu od 10. do 11. marta 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na trećem spratu, od 9:00 do 15:00 časova.
Dodatne informacije: Centar za edukaciju, Jelena Radić (tel: 011/ 3619-472).    


11-17. mart 2015.

IHM 2015 MINHEN, NEMAČKA

Privredna komora Beograda u saradnji sa agencijom BTS Kompas i ove godine organizuje odlazak na stručno studijsko putovanje u Minhen na 67. Međunarodni sajam zanatstva i male privrede IHM 2015 Minhen, Nemačka.
Imajući u vidu da je sajam mesto poslovnih susreta proizvođača, potrošača i poslovnih partnera, Privredna komora Beograda Vas poziva da budete deo privredne delegacije koja će posetiti ovaj 67. Međunarodni sajam zanatstva i male privrede.

Sve dodatne informacije o oblastima izlaganja na Sajmu i o samim izlagačima možete dobiti na sajtu www.ihm.de kontakt osoba je Đorđe Tutić, tel. 011/3619646 i e-mail: djordje@kombeg.org.rs
Ukoliko ste zainteresovani, molimo da popunjenu prijavu dostavite najkasnije do 25. februara 2015. godine.


12. mart 2015.

STRUČNI SEMINAR: POSTUPAK ČUVANJA ELEKTRONSKOG DOKUMENTA


Privredna komora Beograda, Društvo za informatiku Srbije - DIS i Udruženje Arhiv info, organizuju u četvrtak 12. marta u 13 časova u sali VI na šestom spratu, Kneza Miloša 12, stručni seminar 

POSTUPAK ČUVANjA ELEKTRONSKOG DOKUMENTA
Pravni osnov, organizacija, tehnologija i procedure arhiviranja
elektronskih dokumenata

Cilj skupa je da se stručnoj javnosti i državnim institucija predstave postupak i zakonska regulativa koji zaokružuju uređen sistem čuvanja elektronskih dokumenata.
Molimo Vas da svoje prisustvo potvrdite putem on-line prijave. Kontakt osoba Vesna Muhić, tel. 2645-333, e-mail: vmuhic@kombeg.org.rs  


12. mart 2015.

MODELI ALTERNATIVNOG FINANSIRANjA I INVESTICIONA SPREMNOST


Privredna komora Beograda u saradnji sa Serbian Venture Network (SEVEN), mrežom rizičnog kapitala i organizatorom beogradskog investicionog foruma (BgVF), organizuje info sesiju: Modeli alternativnog finansiranja i investiciona spremnost, 12. marta 2015. godine, sala VI, od 10.00 do 12.00 časova.
Preavač je Miloš Došen, izvršni direktor organizacije Serbian Venture Network (SEVEN).
Učešće na info sesiji je bez kotizacije
Pozivamo Vas da sa svojim saradnicima prisustvujete info sesiji i svoje prisustvo potvrdite putem PRIJAVE ili Vesni Muhić, tel. +381-11-264-53-33, vmuhic@kombeg.org.rs.


12-13. mart 2015.

OBUKA ZA POLAGANJE ISPITA ZA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE


Usled velikog interesovanja članova i šire javnosti, Privredna komora Beograda organizuje Obuku za polaganje ispita za službenika za javne nabavke.
Obuka će biti održana  12. i 13. marta 2015. u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša br. 12, sala na međuspratu, prema satnici programa iz priloga.
Za razliku od ranije važećih zakona, po novom Zakonu o javnim nabavkama, ispit za službenika za javne nabavke može polagati svako zainteresovano lice, bilo da je predstavnik naručioca ili zaposleno kod ponuđača. Za polaganje ispita može se samostalno prijaviti i nezaposleno lice, koje sticanjem sertifikata za službenika za javne nabavke dobija veću šansu za zaposlenje. Otuda je obuka namenjena predstavnicima naručioca, ponuđača, nezaposlenim licima, odnosno svima koji žele da steknu profesionalno zvanje u oblasti javnih nabavki i dodatnu kvalifikaciju u svom obrazovnom profilu.
Rok za prijavu i uplatu je  10. mart 2015. godine. Nakon popunjavanja prijave, biće Vam poslat predračun. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju  (tel: 011/ 3619-472).  


16-21. mart 2015. Istanbul,

SVETSKI TRGOVINSKI MOST U TEKSTILU  2015


U organizaciji Konfederacija biznismena i industrijalaca TUSKON Republike Turske, u periodu od 16. do 21. marta 2015.godine  biće organizovan međunarodni sajamski događaj SVETSKI TRGOVINSKI MOST U TEKSTILNOM SEKTORU u Istanbulu i opcionim gradovima u Turskoj.
SVETSKI TRGOVINSKI MOST 2015 će obuhvatati tekstilne materijale i aksesuare, tekstilnu konfekciju, kožu i kožnu galanteriju i proizvode, tekstilne mašine i tekstilnu hemiju. Na ovogodišnjem MOSTU predviđa se učešće oko 1400 privrednika iz 130 zemalja.
Organizacija putovanja, boravka i učešća za privrednike iz Srbije  je pod ingerencijom partnerskog saradnika TUSKON-a iz Srbije Udruženja Privrednika SITA. Krajnji  rok za prijavu učešća je 1. mart 2015.godine.

Detaljnije informacije www.sita.rs  Udruženje Sita Nedžad Kačapor telefon: (011) 3349-031.


16-20. mart 2015.

CEBIT 2015

CeBIT je najvažniji svetski događaj za digitalno poslovanje, platforma na kojoj se predstavljaju najnoviji trendovi, pokretač razvoja i inovacija, mesto za poslovanje i povezivanje. Održaće se u periodu od 16. do 20. marta 2015. godine u Hanoveru (Nemačka).  
Glavna tema sajma će biti d!conomy odnosno način na koji digitalizacija oblikuje naše poslovno i društveno okruženje i svakodnevnicu. Moto sajma će biti: Exhibition. Conference. 100 % Business.
Paralelno sa sajamskom izložbom održava se i najveći svetski IKT kongres: CeBIT Global Conferences  sa nekoliko hiljada učesnika celog sveta, dok će govornici biti top-menadžeri vodećih IKT preduzeća, političari, naučnici.
Zvanični sajt sajma www.cebit.de


17. mart 2015.

CLOUD RADIONICA: EKONOMIČNO I EFIKASNO POSLOVANJE IZ OBLAKA

Privredna komora Beograda, TeleGroup i Microsoft vas pozivaju na Cloud radionicu "EKONOMIČNO I EFIKASNO POSLOVANJE IZ OBLAKA".

Koja će biti održana u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, IV sprat, sala IVa sa početkom u 10:00 časova. Saznajte kako da preusmerite značajna ulaganja u održavanje i proširenje IT resursa u dalji razvoj vlastitog biznisa! Rok za prijavu je 13.mart.  


17. mart 2015.

NAJVEĆI IT PROJEKAT U SRBIJI

Privredna komora Beograda i Društvo za informatiku Srbije - DIS organizuju u utorak 17. marta 2015. godine u 13:00 časova u sali na međuspratu, Kneza Miloša 12, prikaz upravljanja i realizacije IT projekta 

NAJVEĆI IT PROJEKAT U SRBIJI U 2014.
Primenjeni principi integracije poslovne i informacione arhitekture

Cilj skupa je da se projektantima informacionih sistema, IT menadžerima i svim zainteresovanim prenesu iskustva sa najznačajnijeg IT projekta u Srbiji u 2014. godini.
Molimo Vas da svoje prisustvo potvrdite putem on-line
PRIJAVE . Kontakt osoba Vesna Muhić, tel. 2645-333, e-mail: vmuhic@kombeg.org.rs .  


18. mart 2015.

STRUČNO SAVETOVANJE: ANATOMIJA DIGITALNOG DOKAZA


Privredna komora Beograda u saradnji sa Udruženjem sudskih veštaka za informacione tehnologije ‚‚IT Veštak" organizuje u sredu, 18. marta 2015. godine, sa početkom u 10 časova u sali na međuspratu jednodnevno stručno savetovanje: ANATOMIJA DIGITALNOG DOKAZA - Specifičnosti veštačenja u oblasti zloupotrebe informacionih tehnologija

Cilj savetovanja je informisanje i dodatno edukovanje sudija, tužilaca, advokata i drugih zaposlenih u pravosudnim organima Srbije, kako bi se povećala efikasnost sudskih procesa vezanih za visokotehnološki kriminal.
Pozivamo Vas da sa svojim saradnicima prisustvujete stručnom savetovanju i svoje prisustvo potvrdite putem on-line  PRIJAVE ili Vesni Muhić, tel. +381-11-264-53-33, e-mail: vmuhic@kombeg.org.rs.  


18. mart 2015.

INFO SESIJA: NOVI EU PROGRAMI 2015-2020 I MOGUĆNOSTI ZA PRIVREDU U 2015. GODINI

Info sesija Novi EU programi 2015-2020 i mogućnosti za privredu u 2015. godini biće održana 18. marta 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Preuzmite: cv predavača, program info sesije, prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


21. mart 2015.

PRIKUPLJANJE PREDLOGA ZA PLAKETU DRUŠTVA ZA INFORMATIKU SRBIJE

Društvo za informatiku Srbije (DIS) pristupilo je prikupljanju predloga za dodelu PLAKETA za izvanredne doprinose u razvoju informatike u 2015. godini.
Plakete se dodeljuju za izvanredna domaća dostignuća u oblastima:
     - inovativna primena IT u poslovnom okruženju
     - objavljen naučni rad iz oblasti informatike
     - razvijen i primenjen hardverski ili softverski proizvod
     - razvijena ili primenjena informatička usluga

Pijave se dostavljaju najkasnije do 21. marta 2015. godine.
Više informacija na www.dis.org.rs  


25-26. mart 2015.

OBUKA: PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA 2015-2020. SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020

Obuka "Pisanje projekata za konkurse EU fondova 2015-2020. sa fokusom na novi EU program Horizon 2020", biće održana 25. i 26. marta 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala III.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv predavača, program EU obuke i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs  i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


27. mart 2015.

TRENING: PRIPREMA I PISANJE INVESTICIONIH PROJEKATA

Jednodnevni trening "Priprema i pisanje investicionih projekata", biće održan 27. marta 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala III.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv trenera, program EU treninga i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


27. mart 2015.

KONFERENCIJA E-RAZVOJ 2015

U organizaciji Udruženja e-Razvoj peta konferencija e-Razvoj 2015 biće održana u petak 27. marta 2015. godine u Zadužbini Ilije M. Kolarca, Studentski trg br. 5, Beograd. Početak konferencije u 9:30 časova. Tema konferencije: IKT outsourcing u primeni kao ušteda u poslovanju.
Više informacija možete dobiti na http://www.erazvoj.com/index-home-srp.html


1-3. april 2015.

PROLEĆNI VIVALDI UPRAVNI FORUM 2015

Mokrogorska škola menadžmenta organizuje tradicionalni Prolećni Vivaldi CEO Forum na Mokroj Gori, na temu:  "LIČNA INICIJATIVA" - (If it has to happen, it will happen because of me),  od 1. do 3. aprila 2015. godine.

Centralna tema ovogodišnjeg foruma je razvoj zajednice koja prepoznaje, vrednuje i promoviše hrabre pojedince koji imaju ličnu inicijativu u svim segmentima društva. Polazna osnova našeg trodnevnog skupa je da inicijativa nije nasledna već stečena karakteristika koja je neophodna da jedna organizacija, kao i društvo u svom potunom kapacitetu napreduje.

Članovi Privredne komore Beograda imaju 10% popusta na kotizaciju.


3. april 2015.

SPECIJALISTIČKA OBUKA ZA PORESKO SAVETOVANjE



Privredna komora Beograda u saradnji sa Privrednim savetnikom i Common Sense Group po dvanaesti put raspisuje konkurs za upis na Specijalističku  obuku za  poresko savetovanje”.
Program obuke realizuju predavači/eksperti iz oblasti poreskog prava i poreske administracije: Ministarstvo  finansija - Irina Stevanović Gavrović, mr Dejan Dabetić, Privredni savetnik - dr Ratomir Ćirović, dr Milan Negovanović, Ivan Antić, Filip Čubrić, Snežana Andžić, mr Slovenko Brkić, Certus consulting d.o.o. Beograd - Moma Kijanović i akadmeski profesori – Prof dr Hasiba Hrustić i Prof. dr Mirko Kulić.
Kotizacija: 100.000 dinara + PDV, mogućnost plaćanja u 2 mesečne rate. Prijavljivanje se vrši popunjavanjem online prijave do 1. aprila 2015. godne.  Prijava će se smatrati prihvaćenom po uplati kotizacije u celosti ili po uplati prve rate.
Trajanje obuke: od 3. april do 20. juna 2015. godine, (petkom, od 16:00 do 19:15 časova) i (subotom, od 9:00 do 14:00 časova) u Privrednoj komori Beograda, sala IV a, Kneza Miloša 12, Beograd. Detaljnije informacije možete dobiti putem telefona Privredne komore Beograda na brojeve: 011/3619 472, kontakt osobe: Nenad Kostić, Centar za edukaciju  lokal: 179.    

14. maj 2015.

TRENING: PRIPREMA I PISANJE INVESTICIONIH PROJEKATA

Jednodnevni trening "Priprema i pisanje investicionih projekata", biće održan 14. maja 2015. godine, u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala III.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv treneraprogram EU treninga i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


16. april 2015.

INFO SESIJA: NOVI EU PROGRAMI 2015-2020 I MOGUĆNOSTI ZA PRIVREDU U 2015. GODINI 

Info sesija "Novi EU programi 2015-2020 i mogućnosti za privredu u 2015. godini", biće održana 16. aprila 2015. godine,  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Preuzmite: cv predavačaprogram info sesijeprijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


16-17. april 2015.

TECHNOBANK 2015

Organizator ASIT, zajedno sa resornim ministarstvima Republike Srbije, Narodnom bankom Srbije i Privrednom komorom Srbije, kao i sa vodećim poslovnim bankama, organizuje petnaestu Konferenciju i Izložbu TECHNOBANK 2015 BANKARSKE TEHNOLOGIJE.
Konferencija će se održati 16. i 17. aprila 2015 godine, u Hotelu Crowne Plaza, Beograd, Srbija. Otvaranje će biti u četvrtak, 16. aprila 2015. godine u 09:00 časova.
Više informacija na sajtu konferencije www.technobank.rs


21-22. april 2015.

OBUKA: PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA 2015-2020. SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020 

Tokom napredne dvodnevne obuke predavači će biti fokusirani na konkretne projektne ideje učesnika za otvorene konkurse i nove EU programe 2015-2020, sa akcentom na najveći program HORIZON 2020, čiji je budžet preko 70 milijardi evra. 

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv predavačaprogram EU obuke i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


28-30. april 2015.

SAJAM PREHRAMBENIH PROIZVODA, PIĆA, AMBALAŽE I PRATEĆIH PROIZVODA "SIAL TORONTO 2015", Toronto, Kanada

SIAL TORONTO CANADA 2015 biće održan u periodu od 28. do 30. aprila 2015. u Torontu, Kanada. SIAL TORONTO CANADA 2015 predstavlja svetski sajam prehrane i pića koji okuplja više od 800 nacionalnih i međunarodnih izlagača iz 45 zemalja sveta, sa preko 14,000 poslovnih posetilaca.
Kanadsko-Srpska privredna komora inicira učešće Srpskih kompanija u cilju afirmisanja izvoza prehrane, pića, ambalaže i pratećih proizvoda iz Srbije u Severnu Ameriku.
Molimo zainteresovane da za dodatne informacije i prijavu učešća kontaktiraju Centar za ekonomske odnose s inostranstvom Privredne komore Beograda, e-mail: centareoi@kombeg.org.rs , telefon: 2642-088.


1.maj-31.oktobar 2015.

EXPO 2015, Milano, Italija


Privredna komora Centralne Evrope (ACCOA) organizuje učešće stranih delegacija privrednika na najvažniјем događaju godine u Italiji: "EKSPO 2015"  koji će biti održan u Milanu od 1. maja do 31. oktobra 2015. godine.
U saradnji sa agencijama i asocijacijama Privrednih komora, ACCOA je u mogućnosti da organizuje za strane delegacije privrednika B2B sastanke sa odabranim italijanskim partnerima.
Tokom šest meseci "EXPO 2015 " će biti posvećen različitim oblastima i temama.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte Centar za ekonomske odnose s inostranstvom na telefon 011/2642 088 ili putem  elektronske pošte: centareoi@kombeg.org.rs .


6-7. maj 2015.

EVROPSKI POSLOVNI FORUM, BRISEL

Evropski poslovni forum će biti održan 6. i 7. maja 2015. u Briselu i okupiti će više od dve hiljade učesnika iz poslovnog i političkog sveta. Među pozvanim govornicima su: gospodin Valid Dombrovskis, potpredsednik Evropske komisije za evropske i socijalne dijaloge, gospodin Martin Šulc, predsednik Evropskog parlamenta, gospodin Žan-Klod Junker, predsednik Evropske komisije, gospodin Didijer Rejnders, potpredsednik Vlade i ministar spoljnih poslova Belgije i drugi zvaničnici iz EU.

Rok za ranu prijavu je 31. mart 2015. i kotizacijа iznosil 490 eura umesto 890 eura. Broj učesnika za ranu kotizaciju je ograničen na 250 učesnika. Za učešće je potrebno popuniti prijavni formular koji se nalazi na internet stranici: http://ebsummit.eu/registration.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti Centru za ekonomske odnose sa inostranstvom na telefon: 011 2641 088 ili putem elektronske pošte: centareoi@kombeg.org.rs.


19. maj 2015.

INFO SESIJA: NOVI EU PROGRAMI 2015-2020 I MOGUĆNOSTI ZA PRIVREDU U 2015. GODINI

 

Info sesija "Novi EU programi 2015-2020 i mogućnosti za privredu u 2015. godini", biće održana 19. maja 2015. godine,  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Preuzmite: cv predavačaprogram info sesijeprijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs  i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


26-27. maj 2015.

OBUKA: PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA 2015-2020. SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020 

Tokom napredne dvodnevne obuke predavači će biti fokusirani na konkretne projektne ideje učesnika za otvorene konkurse i nove EU programe 2015-2020, sa akcentom na najveći program HORIZON 2020, čiji je budžet preko 70 milijardi evra. 

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv predavačaprogram EU obuke i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs

9-12.jun 2015.

14. MEĐUNARODNI SAJAM ROBE ŠIROKE POTROŠNJE, NINGBO, KINA

Ministarstvo trgovine Narodne Republike Kine, Vlada provincije Džeđang i Kineski međunarodni sajam robe široke potrošnje (CICGF) sponzori su jednog od četiri najveća uvozno-izvozna sajma u Kini, koji se svakog juna održava u čuvenom lučkom gradu Ningbou.

Ove godine, Četrnaesti međunarodni sajam robe široke potrošnje biće održan od 9. do 12. juna. Izložbeni prostor od impozantnih 120.000 m² biće podeljen na četiri celine: oprema za kuhinje; kućni artikli za dvevne i spavaće sobe; kućna hemija i oprema za kupatilo; i roba iz uvoza.

Istovremeno će biti održan i Kineski investiciono-trgovački sajam (CEECPE), koji organizuju ministarstva privrede zemalja Centralne i Istočne Evrope i Ministarstvo trgovine Narodne Republike Kine.

Pozivamo privrednike zainteresovane za učešće na sajmu da se za dodatne informacije obrate Centru za ekonomske odnose s inostranstvom Privredne komore Beograda, telefon: 2642-088, elektronska adresa: centareoi@kombeg.org.rs 


16. jun 2015.

INFO SESIJA:

 NOVI EU PROGRAMI 2015-2020 I MOGUĆNOSTI ZA PRIVREDU U 2015. GODINI 

Info sesija "Novi EU programi 2015-2020 i mogućnosti za privredu u 2015. godini", biće održana 16. juna 2015. godine,  u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu.

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Preuzmite: cv predavačaprogram info sesijeprijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs  i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs


23-24. jun 2015.

OBUKA: PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA 2015-2020. SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020 

Tokom napredne dvodnevne obuke predavači će biti fokusirani na konkretne projektne ideje učesnika za otvorene konkurse i nove EU programe 2015-2020, sa akcentom na najveći program HORIZON 2020, čiji je budžet preko 70 milijardi evra. 

Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Preuzmite: cv predavačaprogram EU obuke i prijavu

Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za poslovno obrazovanje i unapređenje kvaliteta na telefon +381.11.2641.355, lokal 174, Sanja Ćirić: e-mail: sanjaciric@kombeg.org.rs  i Aleksandra Inić, e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs