Kancelarija za brze odgovore u saradnji sa Biznis info centrom

Aktuelno
Finansijske organizacije
Aktuelno
Poljoprivreda i prehrambena ind.
Aktuelno, Aktivnosti
Građevinarstvo
Aktuelno
Industrija
Aktuelno, Aktivnosti
Informatička delatnost
Aktuelno, Aktivnosti
Ugostiteljstvo i turizam
Aktuelno, Aktivnosti
Trgovina
Aktivnosti
Kreativna industrija
Aktuelnosti, Aktivnosti
Zadružni savez Beograda
Aktuelno, Aktivnosti
Ekon. odnosi s inostranstvom
Aktuelno, Aktivnosti
Ekologija
Aktuelno
Razvoj MSPD
Aktuelno, Aktivnosti
Edukacija
Aktuelno, Aktivnosti
Privredno-pravni sistem
Aktivnosti
Ek. politika, poreski sistem i poslovno izveštavanje
Aktuelno
Unapređenje kvaliteta i korporativna bezbednost
Aktuelno, Aktivnosti
Zajednica opštih udruženja preduzetnika
Aktuelno, Aktivnosti
 

NEDELJNI PREGLED DOGAĐAJA

SKUPŠTINA SAVEZA PENZIONERA SRBIJE - Događaj je završen


1-31. avgust 2016.

Program pomoći trgovini – Srbija - „Značaj klastera za trgovinu i razvoj sektora malih i srednjih preduzeća

Sa posebnim zadovoljstvom i ponosom Privredna komora Beograda poziva svoje članove, mala i srednja preduzeća i preduzentnike iz Srbije da se pridruže projektu ukoliko žele da:

  • posluju na tržištu Češke – izvoz / uvoz
  • razviju strateška partnerstva sa češkim privrednicima – investicije, zajednička ulaganja
  • unaprede poslovanje – transfer znanja, tehnike i tehnologije, učešće na sajmovima

Misija projekta je podsticanje poslovne saradnje izvozno orjentisanih malih i srednjih preduzeća i klastera  Češke i Srbije kroz trgovinsku saradnju, zajednička ulaganja i investicije, razmenu znanja, transfer tehnike i tehnologije i pristup novim tržištima. Rok za prijavu je 31. avgust 2016.


6-8. septembar 2016.

2. ADRIA SECURITY SUMMIT

Srpska asocijacija menadžera korporativne bezbednosti uz pomoć Privredne komore Beograda jedan je od partnera magazina A&S Adria u organizaciji predstojećeg stručnog skupa i ujedno Vas poziva da rezervišete svoje mesto i budete učesnik na ovogodišnjem drugom po redu kongresno-izložbenom događaju ''Adria Security Summit'', koji će se održati od 06 do 08. septembra 2016. u hotelu Crowne Plaza, Beograd, Srbija.
Informacije o načinu prijavljivanja, programu događaja, predavačima i ostalim informacijama možete saznati na web-stranici organizatora http://www.adriasecuritysummit.com/index.php/bs/

Za dodatna pitanja u vezi Adria Security Summit-a, ispred SAMKB i Privredne komore Beograda, kontakt osoba je Vladimir Vuksanović, sekretar SAMKB, tel: +381 11 2644-880 ili e-mail: office@korporativnabezbednost.rs.    

16. septembar 2016.

INFO SESIJA: „EU PROGRAMI 2014-2020“

Info sesija pruža orijentaciju učesnicima o svim raspoloživim izvorima finansiranja iz Evrposkih fonodova. Cilj info sesije je da pruži učesnicima informacije o tome šta su EU fondovi i programi, čemu služe, kako funkcionišu i da omogući jasan pregled konkretnih EU programa, otvorenih i predviđenih konkursa koji su namenjeni organizacijama u Srbiji, kako bi se na vreme pripremili za nov ciklus finansiranja EU projekata.

Preuzmiteopis info sesije i pozivno pismocv predavača, program info sesije, prijavu

Mesto i vreme održavanja: Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu, 9,30 časova.

Kotizacija za info sesiju: 1.500 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 3.000 dinara + PDV. Zbog aktuelnosti tema i ograničenog  broja polaznika, sugerišemo Vam da popunjenu prijavu pošaljete u što kraćem roku. Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Za dodatne informacije i prijavu učešća
možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije, link:
Pristup izvorima finansiranja kroz obrazovanje


20-22. septembar 2016.

NAPREDNA OBUKA O PISANJU PROJEKATA ZA EU FONDOVE

Cilj trodnevne napredne obuke je da omogući učesnicima sticanje ili unapređivanje kapaciteta za samostalno apliciranje i realizaciju projekata koje finansijski podržava Evropska unija kroz bespovratna sredstva. Nastavni program obuke se zasniva na podjednakoj zastupljenosti predavanja i praktičnih vežbi.

Preuzmite: opis obuke i pozivno pismocv trenera, detaljan program trodnevne obuke i prijavu

Kotizacija za naprednu obuku:
14.000 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 17.000 dinara + PDV. Kotizacija pokriva troškove napredne obuke,literature i osveženja u pauzama.
Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije, link: Pristup izvorima finansiranja kroz obrazovanje


20-25. septembar 2016.

5.

KINA-EVROAZIJA EXPO - MEĐUNARODNI KONVENCIONI I IZLOŽBENI CENTAR SINĐJANGA, GRAD URUMĆI, PROVINCIJA SINĐJANG, NR KINA

Međunarodni sajam KINA-EVROAZIJA EXPO je privredna manifestacija od izuzetnog međunarodnog značaja, koja se održava svake druge godine. Tokom svog postojanja, od osnivanja, na sajmu je održano nekoliko stotina: foruma za zvanice visokog ranga, usko specijalizovanih i stručnih događaja, investicionih i trgovinskih pregovora. Do sada je na sajmu izlagalo oko 109 hiljada inostranih i kineskih kompanija i učestvovalo je više od 1,2 miliona privrednika.

Ove godine, 5. međunarodni sajam Kina-Evroazija Expo 2016 će biti održan u periodu od 20-25. septembra, u Urumćiju, glavnom gradu provincije Sinđjang. Ceremonija svečanog otvaranja i glavni poslovni forum biće održani tokom prepodnevnih časova 20. septembra, dok su poslepodnevni sati 20. septembra i ceo dan 21. septembra predviđeni za poslovne susrete i predstavnike poslovnih zajednica zemalja učesnica. Sajam će biti otvoren za širu javnost od 22-25. septembra. Izložbeni prostor sajma podeljen je u tri zone: Zona za saradnju i investicije, Paviljon za međunarodnu saradnju i saradnju sa Hong Kongom, Makaom i Tajvanom i Paviljon za trgovinu i robu široke potrošnje. Paviljon za trgovinu i robu široke potrošnje obuhvata asortiman roba i usluga iz oblasti tekstilne industrije, odeće i obuće, poljoprivrede i prehrambene industrije, proizvodnje vina, proizvodnje nakita i žada, industrije građevinskog materijala, proizvodnje mašinske opreme, inženjeringa, proizvodnje vozila, logistike i informatike, proizvodnje poljoprivrednih mašina i opreme. 

Više informacija dostupno je na internet stranici Sajma http://en.caeexpo.org/  ili se možete obratiti Privrednoj komori Beograda, Centru za ekonomske odnose s inostranstvom, telefon: 011/2642 – 088, e-mail: centareoi@kombeg.org.rs


21-25. septembar 2016.

38.  SAJAM GRAĐEVINARSTVA, 11. SAJAM VODE-VODOVODI-SANITARNE TEHNOLOGIJE I 4. SAJAM ENERGETIKE


Privredna komora Beograda u saradnji sa Jadranskim sajmom u Budvi poziva vas da učestvujete kao izlagač ili da posetite 38.  Sajam građevinarstva, 11. Sajam vode-vodovodi-sanitarne tehnologije i 4. Sajam energetike
Posetioci /izlagači ovih sajamskih manifestacija biće u prilici da predstave svoje proizvode i usluge, ali i da se upoznaju sa novim proizvodima i tehnologijama i da uspostave direktne kontakte sa potencijalnim partnerima radi ostvarivanja saradnje na svim nivoima.
Tokom 38. Sajma građevinarstva biće predstavljeni različite oblasti građevinske industrije, a takođe i najuspešniji predstavnici iz svih oblasti građevinske delatnosti: visokogradnja, niskogradnja, inženjering i projektovanje izgradnja i održavanje objekata, materijali, okovi i bravarije, sanitarna galanterija i sl. Princip održivog razvoja, racionalizacije potrošnje vode, pozicioniranje postojećih i izgradnja novih sistema za snavdevanje vodom, tretman i odvođenje otpadnih voda jesu teme 11. Sajma vode-vodovodi-sanitarne tehnologije, dok su proizvodnja, prenos, distribucija  i racionalizacija  korišćenja energije, uz predstavljanje novih tehnologija u sektoru energetike, teme 4. Sajma energetike u Budvi.

Ukoliko ste zainteresovani za učešće u delegaciji, molimo vas da se (preliminarno) prijavite do 29. jula 2016. (prijavni formular u prilogu)  radi dalje organizacije delegacije. Prijave dostaviti Udruženju građevinarstva i komunalne delatnosti Privredne komore Beograda na e-adresu vtosic@kombeg.org.rs . O svim tehničkim detaljima odlaska delegacije na sajamske manifestacije u Budvi bićete blagovremeno obavešteni, nakon formiranja delegacije.  Za sve dodatne informacije stojimo vam na raspoloaganju


22-23. septembar 2016.

REGIONALNI SAJAM PRIVREDE U NOVOJ PAZOVI

Privredna komora Beograda u saradnji sa Sremskom privrednom komorom poziva Vas da učestvujete na 10. Regionalnom sajmu privrede koji će se održati 22. i 23. septembra 2016. godine, u okviru Kompleksa sportsko-rekreativnih bazena u Novoj Pazovi.

Regionalni sajam privrede je izuzetna prilika da se na jednom mestu sretne veliki broj poslovnih ljudi, razmene ideje, iskustva i uspostave novi kontakti. Višegodišnja tradicija odžavanja sajma i sve veći broj kako domaćih, tako i stranih izlagača, svedoči o značaju i ulozi ovog privrednog događaja.
U programskom delu Sajma kroz sručne skupove u saradnji sa državnim institucijama, afirmisanim profesionalcima i izlagačima obradiće se teme koje neposredno utiču na privredni ambijent u kojem se obavlja privredna aktivnost. Za vreme Regionalnog sajma privrede u Novoj Pazovi organizovaće se poslovni susreti privrednika kao i Sajam zapošljavanja u organizaciji Nacionalne službe zapošljavanja – filijale Sremska Mitrovica, a sve u cilju uspostavljanja intenzivnijih kontakata i stvaranja zajedničkih poslova i šansi.

Privredna komora Beograda je, i ove godine, obezbedila svojim članovima mogućnost besplatnog učešća na ovoj sajamskoj manifestaciji, na opremljenom izlagačkom prostoru od 9.

Prijava za učešće na Sajmu najkasnije do 02. septembra 2016. godine.

Za sve dodatne informacije, kontakt osoba je Dragana Živković, telefon: 011 2642 638 ili putem e-maila: dragana@kombeg.org.rs


22. septembar 2016.

NAJBOLJI IZBOR ZAPOSLENIH U PRIVATNIM I PORODIČNIM KOMPANIJAMA

Jedan od najvećih troškova koje preduzeća imaju stvoren je pogrešnim izborom kadrova što rezultira neispunjavanjem poslovnih ciljeva ili velikom fluktuacijom zaposlenih.

Trening  je namenjen preduzetnicima koji se bave izborom osoba za svoju kompaniju; rukovodiocima koji žele da znaju kako da izaberu za sebe adekvatne saradnike, kao i svim zaposlenima koje učestvuju u procesu izbora novih osoba u jednom preduzeću.

Saznaćete kako se pripremiti za dobar izbor nove osobe; naučićete da sastavite opis posla kao osnovu za traženje novih članova kompanije; znaćete kako da vodite prijemne razgovore i postavljate prava pitanja kojima saznajete suštinu i način razmišljanja kandidata;

Kotizacija po polazniku, za aktivne članove Privredne komore Beograda, iznosi 11.000,00 din. + PDV, za ostale učesnike iznosi 12.000,00 din. + PDV.. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju  tel: 011/ 3619-472.

26-28. septembar 2016.

 1. EKONOMSKI, TRGOVINSKI I KULTURNI FORUM ŠENŽEN – CIEZ, ŠENŽEN 

1. Ekonomski, trgovinski i kulturni forum Šenžen – CIEZ, biće održan u periodu od 26–28. septembra 2016. u Šenženu. Kineski savet za promociju međunarodne trgovine, odeljenje u Šenženu (CCPIT Shenzhen) je organizator Foruma. Cilj organizovanja Foruma je jačanje partnerstva sa zemljama CIE, kroz projekat „Jedan pojas, jedan put“, promovisanje ekonomske i kulturne saradnje, kao i povećanje obima trgovinske razmene. Forum je idealna prilika za sveobuhvatnu prezentaciju Srbije i potencijala za saradnju sa jednim od najvećih privrednih centara Kine. Na Forumu će biti predstavljene investicione  mogućnosti, trgovinsko okruženje i projekti. Potencijalni sektori za saradnju su: poljoprivreda, automobilska proizvodnja, transport i trgovina, proizvodnja hrane, zdravstvo, energetika, obrazovanje, metalska industrija. Predviđeno je održavanje B2B susreta za učesnike foruma. Rok za prijavljivanje za učešće na Forumu je 20. avgust 2016. Troškove avio prevoza snose članovi delegacije, a organizator snosi troškove smeštaja. Dodatne informacije dostupne su u Centru za ekonomske odnose s inostranstvom PK Beograda: centareoi@kombeg.org.rs, telefon: 011 2642 088.


28-29. septembar 2016.

OBUKA: Javne nabavke po pravilima Evropske unije – PRAG procedure

Obuka obuhvata osnovne pojmove, tipove i procedure nabavki po zahtevima Evropske unije. Uz elemente tenderskih dosijea obrađuju se i način evaluacije pristiglih ponuda, kao i priprema ponuda za raspisane tendere.
Pored neophodnih teoretskih znanja koja se pružaju polaznicima, obuka je zasnovana na konkretnim praktičnim primerima u vezi sa pripremom tenderskih dosijea, njihovoj evaluaciji, kao i pripremi ponuda za tendere. Obuka je namenjena potencijalnim korisnicima sredstava Evropske unije, kao i poslovnim subjektima koji se prijavljuju na tendere za dobavljače i ugovarače.

Format obuke i dinamika održavanja: 2 dana, 1 predavač (preuzmite cv predavača); preuzmite detaljan opis obuke: pozivno pismoprogram EU obuke i prijavu učešća

Mesto i vreme održavanja: Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12,  sala na međuspratu, 9,30 časova.

Kotizacija za obuku: 11.500 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 15.500 dinara + PDV. Kotizacija pokriva troškove obuke, literature i posluženja hrane i pića u pauzama.
Za dodatne informacije i prijavu učešća
možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije, link:
Pristup izvorima finansiranja kroz obrazovanje


30.septembar 2016.

Specijalistička obuka:   TEHNIKA  POSTAVLJANJA  PITANJA „SPIN“

Program će biti realizovan kroz više nivoa - osnovni (30.09-01.10.), napredni (14.10-15.10.), specijalistički (04.-05.11) i follow-up radionicu (18.11.).

Naučite da postavljanjem sistemskih pitanja - situacionih (S), problemskih (P), posledičnih (I) i pitanja koristi (N), prepoznate potrebe za svakog klijenta, da znate tačno šta i kada da mu ponudite i da klijent postane kupac.

U prvoj fazi polaznici se upoznaju sa SPIN tehnikom, koja se koristi u cilju ispravnog vođenja prodajnog razgovora kroz formulisana pitanja. Učesnici će saznati koji tipovi pitanja se koriste i vežbati prepoznavanje razlike između situacionih, problemskih, posledičnih i pitanja koristi. Na naprednom nivou polaznici dobijaju konkretan zadatak kroz primer iz svoje branše, da prepoznaju potrebe klijenta prolazeći kroz set pitanja SPIN tehnike. Specijalistički nivo realizuje se kroz radionicu u okviru koje se predavači nalaze u ulozi realnog klijenta. Svi polaznici će imati zadatak da se pripreme za pregovore sa „klijentom“

Predavači su konsultanti Omega Konsalting Tima, iskusni menadžeri i konsultanti sa višegodišnjim iskustvom u međunarodnim i domaćim kompanijama, eksperti u oblasti organizacije i upravljanja prodajom, marketinga, organizacione transformacije i upravljanja prodajnim timovima.


30. septembar 2016.

Trening: FINANSIJSKA ANALIZA I

U cilju sticanja novih  znanja i veština, članova  i šire stručne javnosti, Privredna komora Beograda organizuje trening FINANSIJSKA ANALIZA koji će biti realizovan od 30. septembra do 01. oktobra 2016. godine – sa početkom (petak u 16:30 i subota u 09:00) u Privrednoj komori Beograda, Kneza Miloša br. 12, sala na četvrtom spratu, 403.

Program rada:

  • Finansijsko izveštavanje – ciljevi, svrha, iskazna moć, rizici
  • Opšta (horizontalna, vertikalna, grafička) analiza finansijskih izveštaja
  • Racio analiza (likvidnost; solventnost, zaduženost i pokrića; efikasnost, obrt i aktivnost; profitabilnost)
  • Analiza neto obrtnog kapitala
  • Analiza novčanih tokova
  • Komparativni prikaz racio analize – završni primer

Cilj treninga:

  • sticanje određenih znanja u primeni različitih metoda finansijske analize, kojima se procenjuje aktuelna finansijska situacija preduzeća i njegovo finansijsko zdravlje, a naročito,
  • iniciranje posebnog načina razmišljanja, istraživanja, povezivanja i zaključivanja na osnovu rezultata primenjenih metoda analize, u cilju donošenja dobrih poslovnih odluka.

Kotizacija po polazniku, za aktivne članove Privredne komore Beograda, iznosi 17.600,00 din. + PDV, za ostale učesnike iznosi 22.000,00 din. + PDV. Kotizacija uključuje potrebni radni materijal, osveženje u pauzama i uverenje o pohađanju. Prijavljivanje se vrši popunjavanjem on-line prijave. Rok za prijavu i uplatu je 28. septembar 2016. godine. Nakon popunjavanja prijave, biće Vam poslat predračun. Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju  (tel: 011/ 3619-472).      


30. septembar - 29. oktobar2016.

ŠKOLA DIGITALNOG MARKETINGA: NAUČITE DIGITALNI MARKETING OD A DO Š!

Privredna komora Beograda poziva vas da postanete polaznik jedinstvene Škole digitalnog marketinga: Naučite digitalni marketing od A do Š!, nakon koje ćete biti osposobljeni da potpuno samostalno kreirate kampanje na društvenim mrežama i putem njih poboljšate prodaju proizvoda ili usluga.

Tokom kurseva naučićete da pravite Facebook i Instagram kampanje, da se uspešno promovišete preko Google-a, posebno primenom  Adwords alata, promovišete video sadržaj putem Youtube-a, i  kreirate newslettere.
Predavači Škole za digitalni marketing su ljudi, koji stoje iza uspešnih domaćih i internacionalnih kampanja na društvenim mrežama.

Škola je sa kotizacijom u iznosu od 50.000+PDV za polaznike koji su članovi Privredne komore Beograda i u iznosu od 55.000,00+PDV za ostale polaznike. Rok za prijavljivanje je 29. septembar 2016. godine. Za dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju, tel: 011/ 3619-472.     


1. oktobar - 3. decembra 2016.

OBUKA ZA SAMOSTALNOG KNJIGOVOĐU UZ STICANJE PRAKTIČNIH ZNANJA I RAD NA RAČUNARU I PROGRAMU ZA KNJIGOVODSTVO

Usled sve većih i bržih promena u segmentu knjigovodstvenih i poreskih propisa, povećano je i interesovanje za angažovanjem kadrova u ovoj oblasti. Privredna komora Beograda, u cilju osposobljavanja potencijalnih resursa za obavljanje ovih poslova, u saradnji sa SAOP d.o.o. organizuje: Obuku za samostalnog knjigovođu uz sticanje praktičnih znanja i rad na računaru i programu za knjigovodstvo, od 01. oktobra do 03. decembra 2016. godine,  subotom od 09:00 do 15:30 časova.

Predavanja su orijentisana na praktičan rad u knjigovodstvu. Uz praćenje  realne dokumentacije i uz praktičan rad koji se obavlja na savremenom internet knjigovodstvenom alatu, SAOP miniMAX, polaznici stiču primenjiva znanja, tako da će, po završetku obuke, lako moći da obavljaju knjigovodstvene poslove u bilo kom privrednom društvu ili agenciji.

Kotizacija po polazniku, za aktivne članove Privredne komore Beograda, iznosi 25.000,00 din. + PDV, za ostale učesnike iznosi 30.000,00 din. + PDV. Kotizacija uključuje potrebni radni materijal za seminar, skripte, radne zadatke, pristup knjigovodstvenom programu i prateće materijale kao i osveženje u pauzama i uverenje o pohađanju kursa. Prijavljivanje se vrši popunjavanjem on-line prijave. Rok za prijavu i uplatu je  29. septembra 2016. godine.     


3-7. oktobar 2016.

DANI MOSKVE U BEOGRADU 2016

Grad Beograd i Privredna komora Beograda u saradnji sa Gradom Moskve i Privrednom komorom Moskve organizuju u Beogradu, od 3 do 7. oktobra 2016. godine, privredno-kulturnu manifestaciju "Dani Moskve u Beogradu 2016".
U okviru manifestacije planirano je da 4. oktobra 2016, u Sava Centru, bude održan Poslovni forum i B2B susreti ruskih i srpskih privrednika.
Dodatne informacije o manifestaciji "Dani Moskve u Beogradu 2016" dostupne su u Centru za ekonomske odnose s inostranstvom, putem telefona 011/ 2642-088 ili putem elektronske pošte centareoi@kombeg.org.rs.


6-8. oktobar 2016.

SAJAM MOBILNIH KOMUNIKACIJA "GLOBAL MOBILE VISION" SEUL, REPUBLIKA KOREJA

Svake godine, globalni igrači  poput Vodafona, Softbank-a, Samsunga, Microsofta, Lenova, Nokie, Sony-ja, Ericson-a, Alibabe, posećuju GMV događaj da se upoznaju sa inovacijama, trendovima, i proizvodima mobilne telefonije, softvera, i srodnih proizvoda. GMV sajam je danas vodeća svetska i Korejska izložba u oblasti mobilnih komunikacija, i ključno mesto za poslovno povezivanje kao i mesto upoznavanja glavnih kompanija u Koreji i svetu koje diktiraju trendove, postavljaju nove standarde i predstavljaju glavne svetske inovatore iz oblasti naprednih elektronskih tehnologija.

Ovo je prilika za sve učesnike iz Srbije da podele viziju svoje kompanije, rade na promociji svoje organizacije, te zakažu sastanke sa najznačajnijim liderima svetskih kompanija, kao i da se na licu mesta upoznaju sa ključnim trendovima i tehnologijama koji će dominirati svetskim tržištem u narednom periodu.

Rok za prijavu: 31. avgust 2016. godine

Za sve dodatne informacije obratite se Udruženju trgovine, turizma i usluga Privredne komore Beograda, tel:011/2642 778 

06-09. oktobar 2016.

OBRTNIČKI SAJAM ISTARSKE ŽUPANIJE

Nastavljajuću saradnju sa Obrtničkom komorom Istarske županije, Privredna komora Beograda – Zajednica opštih udruženja preduzetnika organizuje učešće na 19. Obrtničkom sajmu Istre koji će biti održan u Puli (Hrvatska) od 06. do 09. oktobra 2016. godine.
Ovaj sajam predstavlja značajnu manifestaciju male privrede i nudi poslovne mogućnosti saradnje sa privrednicima iz regiona. Na sajmu se očekuje oko 200 izlagača i oko 20.000 posetilaca. Posebna tema ovogodišnjeg sajma biće energetska efikasnost. Pozivamo sve zainteresovane da zajedno sa Privrednom komorom Beograda nastupe na Sajmu, na štandu od 15m² i da kroz susrete sa velikim brojem privrednika iz Evropske unije i regiona, ostvare nove poslovne kontakte i šansu za dalji razvoj poslovanja. Privredna komora Beograda organizuje besplatan nastup na štandu, uz mogućnost organizovanja direktnih poslovnih susreta sa privrednicima Istre.
Ukoliko želite da se prijavite za učešće na Sajmu i budete deo delegacije Komore Beograda, molimo Vas da popunite prijavu (u prilogu) i pošaljete nam nazad najkasnije do 09. septembra 2016. godine.

Za sve dodatne informacije, stojimo Vam na raspolaganju. Kontakt osobe je  Dragana Živković, telefon: 011 3619 646, faks: 011 3618 003 ili putem e-maila: dragana@kombeg.org.rs


13.oktobar 2016.

Radionica:PROMENA PAKOVANJA – UTICAJ AMBALAŽE NA PRODAJNE REZULTATE

Česta pitanja koja muče vlasnike, direktore prodaje većine domaćih kompanija, i direktore marketinga su: Koliko ambalaža ima uticaja na potrošača da kupi proizvod koji nije planirao? Zašto veliki brendovi troše puno novca na izgled pakovanja? Da li je nekad pametno promeniti veličinu pakovanja proizvoda? Koja bi ambalaža bila najatraktivnija i najprikladnija. Pogrešan odgovor na ova pitanja može upropastiti stabilan brend, ali pravi odgovori donose sa sigurnošću firmi veliki rast.
Na ovoj jednodnevnoj radionici naučite koji su to značajni aspekti za donošenje odluke o promeni ambalaže; koji su koraci i kako da pristupite ovoj promeni; kako što bolje da pozicionirate novo pakovanje, ali i da održite pozitivan kontinuitet prodaje zaliha starog pakovanja; greške koje treba izbegaviti; bolje planiranje marketinške aktivnosti i unapređenje prodajnih rezultata.


13-15. oktobar 2016.

PRVI MEĐUNARODNI SAJAM SAOBRAĆAJA "TRAFFIC SOLUTIONS EXPO 2016"

U organizaciji Public connection d.o.o, Novosadskog sajma, Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu, Saobraćajnog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Evropske mreže preduzetništva, u periodu od 13. do 15. oktobra 2016. godine, održava se prvi međunarodni Sajam saobraćaja "Traffic Solutions Expo 2016". Održavanje Sajma su podržali Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije, Autonomna pokrajina Vojvodine, grad Novi Sad, Radio televizija Vojvodine, Build plus, Privredna komora Srbije i Privredna komora Beograda.
Cilj ovog skupa je da se privrednicima i stručnoj javnosti iz zemlje i regiona omogući promovisanje proizvoda i usluga, novih tehnologija i ideja koje se nude u oblasti saobraćaja i izgradnje saobraćajne infrastrukture, sa akcentom na različite vidove saobraćaja i njihovo infrastrukturno povezivanje.


13-28. oktobra 2016.

STRUČNA OBUKA: EU PROJEKTI od A do Z

Napredna EU obuka, „EU projekti od A do Z“, od ideje, preko pripreme i pisanja, do implementacije i upravljanja projektima Evropskih fondova. Program obuke daje ekspertizu u ključnim procesima izrade i sprovođenja projekata Evropske unije, od funkcionisanja tržišta EU donacija, analizu otvorenih i predstojećih konkursa, izradu logičke matrice i budžeta za EU projekte, poznavanje procedura javnih nabavki i pripremi tenderskih dosijea i ponuda, do alata za efikasno lobiranje i pregovaranje i najsavremenije metode i koncepte upravljanja međunarodnim projektima.
Obuku će realizovati Centar za edukaciju, Privredne komore Beograda i tim stručnjaka za EU fondove iz Evropske trening akademije, koji će vam zahvaljujući dugogodišnjem praktičnom iskustvu na razvoju projekata finansiranih iz EU fondova: IPA, IPA CBC, Tempus, FP7, Horizon 2020, Eureka, Erasmus plus... pružiti gotovu metodologiju za efikasno korišćenje dostupnih finansijskih izvora koja služe kao temelj razvoja bilo koje industrije i oblasti, i izdaće odgovarajuća Uverenja.
Stručna obuka se održava na srpskom i engleskom jeziku.

Preuzmite detaljnije o EU obuci, „EU projekti od A do Z“: pozivno pismo i opis programa obuke, program EU obuke, cv predavača i prijavu

Mesto i vreme održavanja:
Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12, sala III, 13; 14; 15; 20; 21; 22; 27 i 28 oktobra 2016., od 9:30 do 16:30 časova.

Kotizacija za dvodnevnu obuku
: 60.000 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 72.000 dinara + PDV. Zbog aktuelnosti tema i ograničenog  broja polaznika, sugerišemo Vam da popunjenu prijavu pošaljete u što kraćem roku. Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije, link: Obuke pristup izvorima finansiranja

 


26-29. oktobar 2016.

MEĐUNARODNI SAJAM MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA, G-FAIR KOREA, SEUL, KINTEX - REPUBLIKA KOREJA

Sajam robe široke potrošnje – inovativni aparati za domaćinstvo, hrana, hemija, enterijeri, baštenska rešenja, kozmetički i modni proizvodi

U organizaciji provincije Gyeonggi  i Agencije za mala i srednja preduzeća, organizuje se tradicionalni sajam na preko 50 000 m², sa više od 30 hiljada posetilaca godišnje.
Tradicionalno, sajam se smatra jednim od najboljih mesta za poslovne susrete kad je u pitanju inovativna tehnika i roba široke potrošnje, te je prilika za upoznavanje i saradnju sa privrednicima i saradnicima iz Srbije. Prošlogodišnji sajam je imao 850 izlagača iz 15 zemalja sveta sa 1133 izložbena štanda.
Učesnici i posetioci sajma, koji svoje prisustvo registruju preko kancelarije KOTRA-e, mogu da očekuju olakšan pristup sadržajima sajma kao i određene  olakšice za putovanje (besplatan hotel, transfer, hrana i prevodilac).
Korejska agencija za promociju trgovine i investicija – KOTRA poziva posetioce, privrednike i izlagače da posete jedan od najznačajnijih sajmova robe široke potrošnje u Aziji i svetu.
Sva zainteresovana preduzeća mogu da se jave do 24. juna u kancelariju KOTRA-e, u Beogradu na telefone 011/3110864 i 011/3110644, da bi na vreme rezervisali svoje povlastice za putovanje. Dodatne informacije možete dobiti i u Udruženju trgovine, turizma i usluga Privredne komore Beograda na tel:011/2642 778.

1. novembar 2016.

INFO SESIJA: „EU PROGRAMI 2014-2020“

Info sesija pruža orijentaciju učesnicima o svim raspoloživim izvorima finansiranja iz Evrposkih fonodova. Cilj info sesije je da pruži učesnicima informacije o tome šta su EU fondovi i programi, čemu služe, kako funkcionišu i da omogući jasan pregled konkretnih EU programa, otvorenih i predviđenih konkursa koji su namenjeni organizacijama u Srbiji, kako bi se na vreme pripremili za nov ciklus finansiranja EU projekata.

Preuzmiteopis info sesije i pozivno pismocv predavača, program info sesije, prijavu

Mesto i vreme održavanja: Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12, sala na međuspratu, 9,30 časova.

Kotizacija za info sesiju: 1.500 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 3.000 dinara + PDV. Zbog aktuelnosti tema i ograničenog  broja polaznika, sugerišemo Vam da popunjenu prijavu pošaljete u što kraćem roku. Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka info sesije.
Za dodatne informacije i prijavu učešća
možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije, link:
Pristup izvorima finansiranja kroz obrazovanje

2-4. novembar 2016.

Microsoft Project Professional 2013–Alat za Upravljanje projektima

Microsoft Project Professional predstavlja moćan i popularan softverski alat koji se koristi širom sveta u Upravljanju projektima. Tokom poslednjih 30 godina postao je nezamenljiv u svim industrijskim granama i poslovnim oblastima, od građevinskih i infrastrukturnih projekta, preko javnih, 'državnih', finansijskih pa sve do istraživačkih projekata.

Fokus treninga je na praktičnoj upotrebi softverskog alata, tzv. 'Workshop', a nakon završenog treninga polaznici će biti u mogućnosti da odmah koriste ovaj moćan alat na svom radnom mestu. 21 sat ovog treninga, predstavlja formalni trening iz Upravljanja projektima što ispunjava i uslov za tzv. ‘contact hours’ za sve one kojima su potrebni radi obezbeđenja resertifikacije poslovnih akreditacija.

Predavač: Miroslav Janković, BsEE, MBA, PMP, MCTS

Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju  (tel: 011/ 3619-472). 


9-10. novembar 2016.

DVODNEVNA OBUKA: „PISANJE PROJEKATA ZA KONKURSE EU FONDOVA 2014-2020, SA FOKUSOM NA NOVI EU PROGRAM HORIZON 2020“

Tokom dvodnevne obuke predavači će biti fokusirani na konkretne projektne ideje učesnika za otvorene konkurse i nove EU programe 2014-2020, sa akcentom na najveći program HORIZON 2020, čiji je budžet preko 70 milijardi evra. Cilj obuke je da unapredi i produbi znanja, sposobnosti i veštine za razvoj i pisanje projekata zadovoljavajući visoke standarde kvaliteta u pisanju EU projekata. Inovativna metodologija obuke zasniva se na kombinaciji teorije i praktičnog rada na konkretnim projektnim inicijativama prolazeći kroz faze pripreme i razvoja projekta, a na kraju se procenjuju podneti predlozi projekata, analizirajući finansijsku prohodnost i prihvatljivost.

Preuzmite: cv predavača, program EU obuke i prijavu

Mesto i vreme održavanja: Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12, sala III, 9 časova.

Kotizacija za dvodnevnu obuku: 11.500 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 15.500 dinara + PDV. Zbog aktuelnosti tema i ograničenog  broja polaznika, sugerišemo Vam da popunjenu prijavu pošaljete u što kraćem roku. Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Za dodatne informacije i prijavu učešća
možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije
, link: Pristup izvorima finansiranja kroz obrazovanje


09. novembar 2016.

Trening:  PLANIRANJE PRODAJE – IZRADA PLANA PRODAJE

Planiranje prodaje je prvi korak planiranja u okviru svake kompanije i od njega zavise svi ostali planovi nabavke, proizvodnje, marketinga, finansija…
Cilj treninga je da se kroz kombinaciju predavanja, velikog broja praktičnih vežbi i praktičnih primera, polaznici osposobe da samostalno kreiraju planove prodaje i koordiniraju proces planiranja u kompaniji. Na ovom treningu saznaćete koje su klasične greške u uvođenju planiranja, koje su etape i koraci u procesu njegovog planiranja, kako se postavljaju ciljevi - koje su metode i kriterijumi, kako se analiziraju rezultati prodaje, koji su osnovni principi prodajne strategije, koji su modeli za merenje i praćenje ostvarenih prodajnih ciljeva i kako definisati sistem nagrađivanja prodavaca.
Ciljna grupa su direktori i menadžeri prodaje,  vlasnici i direktori malih i srednjih preduzeća, menadžeri marketinga i zaposleni u marketingu i mladi i perspektivni prodavci koji sebe i svoju karijeru vide u prodaji. Naučite sve važne detalje i unapredite vaš poslovni sistem znanjem pre formulisanja novog plana prodaje u vašoj kompaniji.

 


14-15. novembar 2016.

OBUKA Javne nabavke po pravilima Evropske unije – PRAG procedure

Obuka obuhvata osnovne pojmove, tipove i procedure nabavki po zahtevima Evropske unije. Uz elemente tenderskih dosijea obrađuju se i način evaluacije pristiglih ponuda, kao i priprema ponuda za raspisane tendere.
Pored neophodnih teoretskih znanja koja se pružaju polaznicima, obuka je zasnovana na konkretnim praktičnim primerima u vezi sa pripremom tenderskih dosijea, njihovoj evaluaciji, kao i pripremi ponuda za tendere. Obuka je namenjena potencijalnim korisnicima sredstava Evropske unije, kao i poslovnim subjektima koji se prijavljuju na tendere za dobavljače i ugovarače.

Format obuke i dinamika održavanja: 2 dana, 1 predavač (preuzmite cv predavača); preuzmite detaljan opis obuke: pozivno pismoprogram EU obuke i prijavu učešća

Mesto i vreme održavanja: Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12,  sala na međuspratu, 9,30 časova.

Kotizacija za obuku: 11.500 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 15.500 dinara + PDV. Kotizacija pokriva troškove obuke, literature i posluženja hrane i pića u pauzama.
Za dodatne informacije i prijavu učešća
možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije, link:
Pristup izvorima finansiranja kroz obrazovanje


23-25. novembar 2016.

NAPREDNA OBUKA O PISANJU PROJEKATA ZA EU FONDOVE

Cilj trodnevne napredne obuke je da omogući učesnicima sticanje ili unapređivanje kapaciteta za samostalno apliciranje i realizaciju projekata koje finansijski podržava Evropska unija kroz bespovratna sredstva. Nastavni program obuke se zasniva na podjednakoj zastupljenosti predavanja i praktičnih vežbi.

Preuzmite: opis obuke i pozivno pismocv trenera, detaljan program trodnevne obukeprijavu.

Kotizacija za naprednu obuku:
14.000 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 17.000 dinara + PDV. Kotizacija pokriva troškove napredne obuke,literature i osveženja u pauzama.
Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije, link: Pristup izvorima finansiranja kroz obrazovanje

25. novembar 2016.

Trening:  Pregovaranje – Veština i umetnost

Ovaj program je namenjen svima koji žele da unaprede svoje umeće pregovaranja, interakcije sa drugima, da steknu samopouzdanje i da postanu uspešniji u svojoj karijeri i produktivniji u svom poslu. Sve tehnike koje će biti obrađene će vam sigurno pomoći i u privatnom životu.

Pregovaramo sa kolegama, nadređenima, klijentima, partnerima, dobavljačima. Potraživanje finansijskih sredstava za nove proizvode ili alociranje ljudskih resursa za naše projekte, uspostavljanje saradnje u prodaji, zahteva potrebna znanja i veštine uspešnih  pregovora. Veština pregovaranja omogućava usklađenost ponašanja svih zaposlenih sa organizacionom strategijom i gradi održive poslovne odnose.

Predavač: Miroslav Janković, BsEE, MBA, PMP.   


1-16. decembra 2016.

STRUČNA OBUKA: EU PROJEKTI od A do Z

Napredna EU obuka, „EU projekti od A do Z“, od ideje, preko pripreme i pisanja, do implementacije i upravljanja projektima Evropskih fondova. Program obuke daje ekspertizu u ključnim procesima izrade i sprovođenja projekata Evropske unije, od funkcionisanja tržišta EU donacija, analizu otvorenih i predstojećih konkursa, izradu logičke matrice i budžeta za EU projekte, poznavanje procedura javnih nabavki i pripremi tenderskih dosijea i ponuda, do alata za efikasno lobiranje i pregovaranje i najsavremenije metode i koncepte upravljanja međunarodnim projektima.
Obuku će realizovati Centar za edukaciju, Privredne komore Beograda i tim stručnjaka za EU fondove iz Evropske trening akademije, koji će vam zahvaljujući dugogodišnjem praktičnom iskustvu na razvoju projekata finansiranih iz EU fondova: IPA, IPA CBC, Tempus, FP7, Horizon 2020, Eureka, Erasmus plus... pružiti gotovu metodologiju za efikasno korišćenje dostupnih finansijskih izvora koja služe kao temelj razvoja bilo koje industrije i oblasti, i izdaće odgovarajuća Uverenja.
Stručna obuka se održava na srpskom i engleskom jeziku.

Preuzmite detaljnije o EU obuci, „EU projekti od A do Z“: pozivno pismo i opis programa obuke, program EU obuke, cv predavača i prijavu

Mesto i vreme održavanja:
Privredna komora Beograda, Kneza Miloša 12, sala III, 1; 2; 3; 8; 9; 10; 15 i 16 decembra 2016., od 9:30 do 16:30 časova.

Kotizacija za dvodnevnu obuku: 60.000 din + PDV za članove Privredne komore Beograda, ostali 72.000 dinara + PDV. Zbog aktuelnosti tema i ograničenog  broja polaznika, sugerišemo Vam da popunjenu prijavu pošaljete u što kraćem roku. Rok za prijavu učešća je najkasnije 3 dana pre početka obuke.
Za dodatne informacije i prijavu učešća možete se obratiti Centru za edukaciju, kontakt: Aleksandra Inić +381.11.3619.472; e-mail: aleksandra@kombeg.org.rs
Detaljnije, link: Obuke pristup izvorima finansiranja


12-16. decembar 2016.

UPRAVLJANJE PROJEKTIMA PO PMI METODI I STANDARDIMA (PROJECT MANAGEMENT, PMI, PMBOK V.5)

Upravljanje projektima uključuje jedinstvena i specifična znanja, veštine, procese, alate i metode čija pravilna primena omogućava da se projekti uspešno realizuju, kao i da se ostvare svi potrebni ciljevi i rezultati radi kojih su i bili pokrenuti.
Ovaj seminar će vam omogućiti da steknete potrebna znanja da biste bili uspešni, fokusirajući se na metodu najvećeg i najpriznatijeg svetskog autoriteta iz Upravljanja projektima, PMI (Project Managaement Institute) iz SAD, sadržanu u njihovom poslednjem izdanju standarda, PMBOK v.5. Sve vodeće globalne korporacije i vlade većine država su već usvojile i primenjuju PMI metodu, kastomizovanu ili ne, uspešno izlazeći na kraj sa mnogobrojnim izazovima sa kojima se susreću na svojim projektima.
Polaznicima će biti predstavljen kompletan i sveobuhvatni trening program ispunjen znanjima i savetima proisteklim iz najbolje svetske prakse za pripremu, planiranje i kontrolu projekata, kao i praktičnim vežbama primenjenim na stvarnim projektima.
Predavač: Miroslav Janković, BsEE, MBA, PMP.

Kotizacija po polazniku, iznosi 60.000,00 din. + PDV.  Za sve dodatne informacije obratite se Centru za edukaciju (tel: 011/ 3619-472).