Kancelarija za brze odgovore u saradnji sa Biznis info centrom

Aktuelno
Finansijske organizacije
Aktuelno
Poljoprivreda i prehrambena ind.
Aktuelno, Aktivnosti
Građevinarstvo
Aktuelno
Industrija
Aktuelno, Aktivnosti
Informatička delatnost
Aktuelno, Aktivnosti
Ugostiteljstvo i turizam
Aktuelno, Aktivnosti
Trgovina
Aktivnosti
Kreativna industrija
Aktuelnosti, Aktivnosti
Zadružni savez Beograda
Aktuelno, Aktivnosti
Ekon. odnosi s inostranstvom
Aktuelno, Aktivnosti
Ekologija
Aktuelno
Razvoj MSPD
Aktuelno, Aktivnosti
Edukacija
Aktuelno, Aktivnosti
Privredno-pravni sistem
Aktivnosti
Ek. politika, poreski sistem i poslovno izveštavanje
Aktuelno
Unapređenje kvaliteta i korporativna bezbednost
Aktuelno, Aktivnosti
Zajednica opštih udruženja preduzetnika
Aktuelno, Aktivnosti
 

NEDELJNI PREGLED DOGAĐAJA

SKUPŠTINA SAVEZA PENZIONERA SRBIJE - Događaj je završen



27. jul - 3. avgust 2016.

Forum „Vlasina 2016“ jedinstveni edukativni kamp u prirodnom okruženju

Na inicijativu nekoliko desetina omladinskih i studentskih organizacija, a pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta i Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja organizuje se jedinstven omladinski Forum „Vlasina 2016“, u prirodnom okruženju na Vlasinskom jezeru u periodu od 24 - 31 jula. Oko 1000 mladih iz čitave Srbije, Republike Srpske, Rusije, regiona i nekoliko evropskih zemalja imaće priliku da razmenjuju svoja iskustva, ideje i projekte iz oblasti razvoja omladinske politike. Prošlogodišnji rezultati i iskustva pokazuju da su ovakve inicijative neophodne, da ih je potrebno više promovisati u cilju širenja vrednosti omladinskog aktivizma a toj podršci se, kao i prethodne godine, pridružuje Privredna komora Beograda. Prijave su otvorene na sajtu www.forumvlasina.rs najkasinije do 20 jula. 2016. godine. O forumu volonteri


29. jul 2016.

EKO KAMP "SAČUVAJMO DUNAV" OD 14. DO 22. AVGUSTA 2016. GODINE

Studentski eko kamp „Sačuvajmo Dunav”, se tradicionalno organizuje već deveti put i predstavlja jedinstvenu priliku  za studente da kroz zanimljiva predavanja, studije slučaja, praktičan rad, boravak u netaknutom rezervatu prirode i nezaobilaznu zabavu upoznaju svoje prirodno okruženje, različite aspekte životne sredine, probleme zagađenja vode i uticaja na okolinu, kao i načine na koje svako može doprineti lepšem i čistijem Dunavu i potencijalnom razvoju turizma na slivu.
Osnovna tema ovogodišnjeg studenstkog eko kampa je očuvanje prirodnih resursa Dunava i Velikog ratnog ostrva, u skladu sa dekadom biodiverziteta proglašenom od strane Ujedinjenih nacija.
Program eko kampa zajednički organizuju Ministarstvo poljoprivrede i zaštite životne sredine - Republička direkcija za vode, GIZ Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju i Coca-Cola Sistem u saradnji sa Gradom Beogradom, JKP „Zelenilo Beograd”, Fakultetom za primenjenu ekologiju „Futura”, Institutom za hemiju, tehnologiju i metalurgiju Univerziteta u Beogradu, WWF - Svetskim fondom za prirodu i Mladim istaživačima Srbije.  
Učesnici eko kampa 2016 će razvijati svoje oblasti istraživanja, ali i učiti da poštuju i druge čime se podstiče istraživački duh i doprinosi širenju svesti o značaju očuvanja naših reka i životne sredine uopšte.
Prijava učesnika otvorena je do 29. jula 2016. godine, a link na prijavu pronađite OVDE.
Više informacija o samom kampu pročitajte OVDE.


1. avgust 2016.

STIPENDIJE NEMAČKE FONDACIJE ZA ŽIVOTNU SREDINU

Nemačka fondacija za životnu sredinu (Deutsche Bundesstiftung Umwelt - DBU) i ove godine dodeljuje stipendije za praksu ili istraživački boravak u trajanju do dvanaest meseci u organizacijama u Nemačkoj - univerzitetima, institutima, ministarstvima ili nevladinim organizacijama.
Mogućnost da konkurišu za stipendije imaju master diplomci (koji su diplomu stekli u poslednje tri godine), studenti master ili doktorskih studija, ali i građani Srbije do 30 godina starosti sa znanjem nemačkoj jezika.
Stipendijama će biti podržan najširi spektar struka pri čemu predlog projekta mora biti u oblasti zaštite životne sredine, ekologije, održivog razvoja, klimatskih promena ili obnovljivih izvora energije.
Prijava se vrši onlajn, a potrebno je pripremiti: CV na nemačkom jeziku, predlog projekta (do 3 strane, sa opisom problema, metodologijom rada i očekivanim rezultatita) na nemačkom jeziku, kopiju diplome - na nemačkom ili engleskom jeziku, pismo preporuke od univerzitetskog profesora - na nemačkom ili engleskom jeziku, sertifikat ili potvrdu o znanju nemačkog jezika - na nemačkom jeziku. Intervju sa potencijalnim kandidatima obavljaće se na nemačkom.
Konkurs je otvoren do 1. avgusta 2016. godine
Početak realizacije stipendiranog projekta predviđen je za 1. februar 2017. godine.
Detaljnije informacije o uslovima, programu i prijavi kandidata mogu se pronaći ovde.


1. avgust 2016.

RASPISAN KONKURS ZA DODELU GODIŠNJE NAGRADE ZA 2015. SAMKB  U OBLASTI KORPORATIVNE BEZBEDNOSTI

Srpska asocijacija menadžera korporativne bezbednosti tradicionalno dodeljuje godišnje nagrade u 3 kategorije  iz oblasti korporativne bezbednosti, koje imaju izuzetne rezultate ili su od posebnog značaja za razvoj korporativne bezbednosti u Republici Srbiji za 2015. godinu.
Konkurs za dodelu godišnjih nagrada koju dodeljuje Srpska asocijacija menadžera korporativne bezbednosti (SAMKB) otvoren je do 1. avgusta 2016. godine.

Kandidati se mogu nominovati za sledeće godišnje nagrade za ostvarene rezultate i razvoj u oblasti korporativne bezbednosti: Najbolja kompanijaNajbolji menadžer i Najbolja knjiga.
Predloge za nagrade podnosi privredni subjekt, institucija, fakultet ili visoka škola, druge organizacije i pojedinci.

Više o nagradi možete saznati na sajtu Asocijacije www.korporativnabezbednost.rs


25. avgust 2016.

GRAD BEOGRAD OBJAVIO JAVNI KONKURS ZA DODELU SREDSTAVA ZA PODRŠKU RAZVOJA INOVATIVNIH DELATNOSTI I SAMOZAPOŠLJAVANJA

Gradski Sekretarijat za privredu objavio je javni konkurs za dodelu sredstava za podršku razvoja inovativnih delatnosti i samozapošljavanja. Visina opredeljenih finansijskih sredstava je pet miliona dinara za podršku razvoja inovativnih delatnosti i samozapošljavanja, u maksimalnom iznosu do pola miliona dinara po korisniku. Mogu se koristiti za pokriće troškova infrastrukturnih i stručnih usluga u Naučno-tehnološkom parku Beograd u prvoj godini poslovanja. 
Cilj namenjenih sredstava je podrška samozapošljavanju nezaposlenih lica, razvoj novih inovativnih i visokotehnoloških proizvoda, usluga i procesa, stvaranje novih tehnoloških preduzeća, povećanje konkurentske sposobnosti privrednih subjekata i uključivanje u međunarodne tržišne tokove.
Troškovi koji se finansiraju, su troškovi infrastrukturnih i stručnih usluga od strane Naučno-tehnološkog parka Beograd, u koje spadaju: kancelarijski poslovni prostor (korišćenje zajedničkih prostorija – sala za sastanke i prezentacije i dr.), administrativne i stručne usluge (knjigovodstvene, pravne i sekretarske usluge) i ostale relevantne usluge u zavisnosti od stepena razvoja biznis ideje.

Rok za podnošenje prijava sa pratećom dokumentacijom je 25. avgust 2016. godine do 15 časova. Više informacija.


6-8. septembar 2016.

2. ADRIA SECURITY SUMMIT

Srpska asocijacija menadžera korporativne bezbednosti uz pomoć Privredne komore Beograda jedan je od partnera magazina A&S Adria u organizaciji predstojećeg stručnog skupa i ujedno Vas poziva da rezervišete svoje mesto i budete učesnik na ovogodišnjem drugom po redu kongresno-izložbenom događaju ''Adria Security Summit'', koji će se održati od 06 do 08. septembra 2016. u hotelu Crowne Plaza, Beograd, Srbija.
Informacije o načinu prijavljivanja, programu događaja, predavačima i ostalim informacijama možete saznati na web-stranici organizatora http://www.adriasecuritysummit.com/index.php/bs/

Za dodatna pitanja u vezi Adria Security Summit-a, ispred SAMKB i Privredne komore Beograda, kontakt osoba je Vladimir Vuksanović, sekretar SAMKB, tel: +381 11 2644-880 ili e-mail: office@korporativnabezbednost.rs.    


20-25. septembar 2016.

5.

KINA-EVROAZIJA EXPO - MEĐUNARODNI KONVENCIONI I IZLOŽBENI CENTAR SINĐJANGA, GRAD URUMĆI, PROVINCIJA SINĐJANG, NR KINA

Međunarodni sajam KINA-EVROAZIJA EXPO je privredna manifestacija od izuzetnog međunarodnog značaja, koja se održava svake druge godine. Tokom svog postojanja, od osnivanja, na sajmu je održano nekoliko stotina: foruma za zvanice visokog ranga, usko specijalizovanih i stručnih događaja, investicionih i trgovinskih pregovora. Do sada je na sajmu izlagalo oko 109 hiljada inostranih i kineskih kompanija i učestvovalo je više od 1,2 miliona privrednika.

Ove godine, 5. međunarodni sajam Kina-Evroazija Expo 2016 će biti održan u periodu od 20-25. septembra, u Urumćiju, glavnom gradu provincije Sinđjang. Ceremonija svečanog otvaranja i glavni poslovni forum biće održani tokom prepodnevnih časova 20. septembra, dok su poslepodnevni sati 20. septembra i ceo dan 21. septembra predviđeni za poslovne susrete i predstavnike poslovnih zajednica zemalja učesnica. Sajam će biti otvoren za širu javnost od 22-25. septembra. Izložbeni prostor sajma podeljen je u tri zone: Zona za saradnju i investicije, Paviljon za međunarodnu saradnju i saradnju sa Hong Kongom, Makaom i Tajvanom i Paviljon za trgovinu i robu široke potrošnje. Paviljon za trgovinu i robu široke potrošnje obuhvata asortiman roba i usluga iz oblasti tekstilne industrije, odeće i obuće, poljoprivrede i prehrambene industrije, proizvodnje vina, proizvodnje nakita i žada, industrije građevinskog materijala, proizvodnje mašinske opreme, inženjeringa, proizvodnje vozila, logistike i informatike, proizvodnje poljoprivrednih mašina i opreme. 

Više informacija dostupno je na internet stranici Sajma http://en.caeexpo.org/  ili se možete obratiti Privrednoj komori Beograda, Centru za ekonomske odnose s inostranstvom, telefon: 011/2642 – 088, e-mail: centareoi@kombeg.org.rs


21-25. septembar 2016.

38.  SAJAM GRAĐEVINARSTVA, 11. SAJAM VODE-VODOVODI-SANITARNE TEHNOLOGIJE I 4. SAJAM ENERGETIKE


Privredna komora Beograda u saradnji sa Jadranskim sajmom u Budvi poziva vas da učestvujete kao izlagač ili da posetite 38.  Sajam građevinarstva, 11. Sajam vode-vodovodi-sanitarne tehnologije i 4. Sajam energetike
Posetioci /izlagači ovih sajamskih manifestacija biće u prilici da predstave svoje proizvode i usluge, ali i da se upoznaju sa novim proizvodima i tehnologijama i da uspostave direktne kontakte sa potencijalnim partnerima radi ostvarivanja saradnje na svim nivoima.
Tokom 38. Sajma građevinarstva biće predstavljeni različite oblasti građevinske industrije, a takođe i najuspešniji predstavnici iz svih oblasti građevinske delatnosti: visokogradnja, niskogradnja, inženjering i projektovanje izgradnja i održavanje objekata, materijali, okovi i bravarije, sanitarna galanterija i sl. Princip održivog razvoja, racionalizacije potrošnje vode, pozicioniranje postojećih i izgradnja novih sistema za snavdevanje vodom, tretman i odvođenje otpadnih voda jesu teme 11. Sajma vode-vodovodi-sanitarne tehnologije, dok su proizvodnja, prenos, distribucija  i racionalizacija  korišćenja energije, uz predstavljanje novih tehnologija u sektoru energetike, teme 4. Sajma energetike u Budvi.

Ukoliko ste zainteresovani za učešće u delegaciji, molimo vas da se (preliminarno) prijavite do 29. jula 2016. (prijavni formular u prilogu)  radi dalje organizacije delegacije. Prijave dostaviti Udruženju građevinarstva i komunalne delatnosti Privredne komore Beograda na e-adresu vtosic@kombeg.org.rs . O svim tehničkim detaljima odlaska delegacije na sajamske manifestacije u Budvi bićete blagovremeno obavešteni, nakon formiranja delegacije.  Za sve dodatne informacije stojimo vam na raspoloaganju


22-23. septembar 2016.

REGIONALNI SAJAM PRIVREDE U NOVOJ PAZOVI

Privredna komora Beograda u saradnji sa Sremskom privrednom komorom poziva Vas da učestvujete na 10. Regionalnom sajmu privrede koji će se održati 22. i 23. septembra 2016. godine, u okviru Kompleksa sportsko-rekreativnih bazena u Novoj Pazovi.

Regionalni sajam privrede je izuzetna prilika da se na jednom mestu sretne veliki broj poslovnih ljudi, razmene ideje, iskustva i uspostave novi kontakti. Višegodišnja tradicija odžavanja sajma i sve veći broj kako domaćih, tako i stranih izlagača, svedoči o značaju i ulozi ovog privrednog događaja.
U programskom delu Sajma kroz sručne skupove u saradnji sa državnim institucijama, afirmisanim profesionalcima i izlagačima obradiće se teme koje neposredno utiču na privredni ambijent u kojem se obavlja privredna aktivnost. Za vreme Regionalnog sajma privrede u Novoj Pazovi organizovaće se poslovni susreti privrednika kao i Sajam zapošljavanja u organizaciji Nacionalne službe zapošljavanja – filijale Sremska Mitrovica, a sve u cilju uspostavljanja intenzivnijih kontakata i stvaranja zajedničkih poslova i šansi.

Privredna komora Beograda je, i ove godine, obezbedila svojim članovima mogućnost besplatnog učešća na ovoj sajamskoj manifestaciji, na opremljenom izlagačkom prostoru od 9.

Prijava za učešće na Sajmu najkasnije do 02. septembra 2016. godine.

Za sve dodatne informacije, kontakt osoba je Dragana Živković, telefon: 011 2642 638 ili putem e-maila: dragana@kombeg.org.rs


26-29. oktobar 2016.

MEĐUNARODNI SAJAM MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA, G-FAIR KOREA, SEUL, KINTEX - REPUBLIKA KOREJA

Sajam robe široke potrošnje – inovativni aparati za domaćinstvo, hrana, hemija, enterijeri, baštenska rešenja, kozmetički i modni proizvodi

U organizaciji provincije Gyeonggi  i Agencije za mala i srednja preduzeća, organizuje se tradicionalni sajam na preko 50 000 m², sa više od 30 hiljada posetilaca godišnje.
Tradicionalno, sajam se smatra jednim od najboljih mesta za poslovne susrete kad je u pitanju inovativna tehnika i roba široke potrošnje, te je prilika za upoznavanje i saradnju sa privrednicima i saradnicima iz Srbije. Prošlogodišnji sajam je imao 850 izlagača iz 15 zemalja sveta sa 1133 izložbena štanda.
Učesnici i posetioci sajma, koji svoje prisustvo registruju preko kancelarije KOTRA-e, mogu da očekuju olakšan pristup sadržajima sajma kao i određene  olakšice za putovanje (besplatan hotel, transfer, hrana i prevodilac).
Korejska agencija za promociju trgovine i investicija – KOTRA poziva posetioce, privrednike i izlagače da posete jedan od najznačajnijih sajmova robe široke potrošnje u Aziji i svetu.
Sva zainteresovana preduzeća mogu da se jave do 24. juna u kancelariju KOTRA-e, u Beogradu na telefone 011/3110864 i 011/3110644, da bi na vreme rezervisali svoje povlastice za putovanje. Dodatne informacije možete dobiti i u Udruženju trgovine, turizma i usluga Privredne komore Beograda na tel:011/2642 778.